Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op dinsdag 16-05-2006 om 21:46:42
leonardi davinci lag echt tering veel voor zijn tijd
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 16-05-2006 om 21:48:09
Heb je je voorgenomen om zoveel domme opmerkingen te maken?
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 16-05-2006 om 21:48:20
True dat! Maar zijn IQ is maar geschat natuurlijk, in die tijd je nog geen IQ testen en shit. Dus die 200 score moet je niet te letterlijk nemen.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Sadar
Gepost door Sadar op dinsdag 16-05-2006 om 21:56:19
Lijkt me best dope als je einstein, ookal is het geschat, achter je laat qua IQ. Maar ontopic, vind het best vreemd van zn moeder..
----------------------------------------
son get wrec
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op donderdag 18-05-2006 om 13:25:06
jimmy neutron heeft tog ook vrienden
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 18-05-2006 om 17:23:38
was ik maar net zo slim als dat mannetje

fuck it ik wil best een extreem genie zijn!
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op donderdag 18-05-2006 om 19:03:18
Quote:
livio schreef op 16-05-2006 @ 21:48
Heb je je voorgenomen om zoveel domme opmerkingen te maken?


best wel dom van jou om te beweren dat het niet zo is
Blueberry
wat denk je
Gepost door Blueberry op donderdag 18-05-2006 om 19:19:49
hehe t wonderkind moet er gewoon voor gaan. kijken waar t schip strand en hoe ver ie komt. als t meezit heeft ie op zn 10e dan een goedbetaalde baan als prof. haha
----------------------------------------
" They not friends, they just friendly "

Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op donderdag 18-05-2006 om 19:27:27
nee man op z`n 10e zit hij in een midlife-crisis. op z`n 12e slikt hij anti-depressievia
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 18-05-2006 om 19:31:43
en op zijn 15de heeft hij alzheimer
en op zijn 20ste is hij dood..

man laat dat kind.. als hij zich niet laat dwingen door zijn ouders maar alles zelf wil moet hij er voor gaan.. hoewel het wel ziek is
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 18-05-2006 om 19:32:06
ik weet niet hoe het met zijn sociaale contacten zit, maar als die rond de 14/15/16 jaar is raakt die daar denk ik toch wel heel erg aan gehecht, als er uberhoubt als sprake is van sociaale contacten, ik zou namelijk niet zo'n nerd als vriend willen hebben, is alleen maar met school bezig en verder weet die niks.
----------------------------------------
....
The_TJ Gepost door The_TJ op donderdag 18-05-2006 om 19:34:48
Quote:
Sadar schreef op 16-05-2006 @ 21:42
Sinds wanneer bestaat een IQ van boven de 200? Dacht dat einstein rond de 160 zat en al een enorme genie was...

En de middenmoot overleefd. Het is niet fijn om extreme eigenschappen te hebben, maakt niet uit wat. Het is het "best" als je bij alles gewoon "normaal" ben. Als je te goed voor iets bent, val je meestal af omdat het geen uitdaging is en als je er te slecht voor bent val je ook af.

IQ is normaal verdeeld met een gemiddelde van 100. Een IQ van boven de 140 is vrijwel onmeetbaar, dus een IQ van 200 lijkt mij niet waar.

Ik zou wel zo slim willen zijn eigenlijk, ben je voor je 16e volleerd arts, dan ga je feesten.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Sadar
Gepost door Sadar op donderdag 18-05-2006 om 19:41:02
Quote:
The_TJ schreef op 18-05-2006 @ 19:34
(...)
IQ is normaal verdeeld met een gemiddelde van 100. Een IQ van boven de 140 is vrijwel onmeetbaar, dus een IQ van 200 lijkt mij niet waar.

Ik zou wel zo slim willen zijn eigenlijk, ben je voor je 16e volleerd arts, dan ga je feesten.


Ik niet, zou liever tot me 10 met knikkers spelen dan slim zijn en alles weten van botontkalking.
----------------------------------------
son get wrec
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 18-05-2006 om 19:47:49
Word naar dat. Zo'n gastje hoort oorlogje ergens te spelen met zijn vriendjes.
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op donderdag 18-05-2006 om 19:48:31
dit jongetje kan generaaltje spelen in de pentagon.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 18-05-2006 om 19:49:29
Quote:
The_TJ schreef op 18-05-2006 @ 19:34
(...)
IQ is normaal verdeeld met een gemiddelde van 100. Een IQ van boven de 140 is vrijwel onmeetbaar, dus een IQ van 200 lijkt mij niet waar.

Ik zou wel zo slim willen zijn eigenlijk, ben je voor je 16e volleerd arts, dan ga je feesten.


Haha.. als jij zo slim bent als die gast.. vind je feesten en sociale contacten een tijd verspilling. Dan denk je aan een ding en dat is oplossingen zoeken voor problemen en je kennis gebruiken.

Dan zijn feesten en nja.. gewoon puberaal gedrag wel het laatste waar hij aan denkt..

Wij gaan huilen als we niet uit mogen tot 5 uur hij gaat huilen als hij niet naar een 3 daags star trek confentie mag man.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2006 @ 19:50:05 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op donderdag 18-05-2006 om 19:50:24
Dit is de apocalypse ik zeg het je.
The_TJ Gepost door The_TJ op donderdag 18-05-2006 om 20:10:59
Quote:
Hyreme schreef op 18-05-2006 @ 19:49
(...)

Haha.. als jij zo slim bent als die gast.. vind je feesten en sociale contacten een tijd verspilling. Dan denk je aan een ding en dat is oplossingen zoeken voor problemen en je kennis gebruiken.

Dan zijn feesten en nja.. gewoon puberaal gedrag wel het laatste waar hij aan denkt..

Wij gaan huilen als we niet uit mogen tot 5 uur hij gaat huilen als hij niet naar een 3 daags star trek confentie mag man.

Misschien is het inderdaad niet zo'n feestbeest. Maar toch lijkt het me wel wat om zo slim te zijn.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 18-05-2006 om 20:14:08
Ja, vanuit je huidige situatie redenerend, dat je het combineert. Maar dat ventje weet niet beter, zal een klootzakkerig arrogant betwetertje worden, zal nooit nee willen horen en nul vrienden hebben.

Wil je het dan nog steeds?
The_TJ Gepost door The_TJ op donderdag 18-05-2006 om 20:19:50
Quote:
livio schreef op 18-05-2006 @ 20:14
Ja, vanuit je huidige situatie redenerend, dat je het combineert. Maar dat ventje weet niet beter, zal een klootzakkerig arrogant betwetertje worden, zal nooit nee willen horen en nul vrienden hebben.

Wil je het dan nog steeds?

Ja. Zijn we allemaal niet een beetje klootzakkerige arrogante betwetertjes? Daar kan ik wel mee leven. En vrienden kan je natuurlijk altijd zoeken. Tegenover de nadelen staat wel überenorme slimheid en misschien zelfs eeuwige roem door je fantastische uitvindingen. Misschien is ie zelfs wel artistiek als Leonaro da Vinci.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 18-05-2006 om 20:21:00
Njah, ik leef liever mijn eigen leven, ik ben slim zat, heb relaxte vrienden en doe mijn eigen dingen. Niet 24/7 gericht op die prestaties en perfectionisme.

Sadar
Gepost door Sadar op donderdag 18-05-2006 om 20:21:44
Ik heb liever een leven waarin ik gelukkig ben en een gewoon leventje leid, dan eentje waarin ik streef naar eeuwige roem dmv me abnormale intelligentie ten koste van alles.

Wat heb ik aan eeuwige roem als je toch dood bent?
----------------------------------------
son get wrec
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op donderdag 18-05-2006 om 20:23:24
WoooW.... dan ben je de shit man... hoef je niet aan school te denken als je wilt feesten...
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op donderdag 18-05-2006 om 20:24:05
mensen die net doen alsof het leuk is om zow slim te zijn, zijn wel heeeeel dom. kan ik ook gelijk begrijpen waarom slim zijn ze cool lijkt.
The_TJ Gepost door The_TJ op donderdag 18-05-2006 om 20:27:32
Quote:
appie schreef op 18-05-2006 @ 20:24
mensen die net doen alsof het leuk is om zow slim te zijn, zijn wel heeeeel dom. kan ik ook gelijk begrijpen waarom slim zijn ze cool lijkt.

Waar baseer je op dat het niet leuk is om slim te zijn? Ik vind mijzelf vrij slim en vrij leuk ook nog, maar ik ben dan ook narcist in hart en nieren.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 18-05-2006 om 20:30:24
Slim zijn KAN resulteren in teveel nadenken over zaken waar je eigenlijk helemaal niet stil bij moet blijven staan, dus kun je soms maar beter simpel zijn en je dagelijkse dingetje doen.
Sadar
Gepost door Sadar op donderdag 18-05-2006 om 20:31:52
Simpele mensen zijn meestal wel het gelukkigst, omdat ze ook niet beseffen dat ze simpel zijn.
----------------------------------------
son get wrec
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op donderdag 18-05-2006 om 20:36:36
@tj.

ik bedoel niet zomaar slim, maar egt geniaal, zoals die jongen is. ik weet niet of het jouw leuk lijkt om op je 13e al dokter te zijn en voorderest nooit normaal contact met je leeftijd genoten gehad te hebben.
The_TJ Gepost door The_TJ op donderdag 18-05-2006 om 20:45:17
Quote:
appie schreef op 18-05-2006 @ 20:36
@tj.

ik bedoel niet zomaar slim, maar egt geniaal, zoals die jongen is. ik weet niet of het jouw leuk lijkt om op je 13e al dokter te zijn en voorderest nooit normaal contact met je leeftijd genoten gehad te hebben.

Ok, maar waar baseer je op dat het dom is om dat te willen dan? Misschien zou je in zo'n geval een veel kutjeugd hebben inderdaad, maar dan kan de rest toch van je leven toch nog wel fantastisch zijn? Misschien vind je iets uit wat de rest van de mensheid vooruit helpt, zoals een geneesmiddel voor kanker of anti-zwaartekracht generatoren of dat soort onzin. Het lijkt mij wel mooi om zo herinnert te worden, een kutjeugd zou ik daar best voor over hebben.

Opgroeien is so overrated.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 18-05-2006 om 20:47:20
Quote:
The_TJ schreef op 18-05-2006 @ 20:45

Opgroeien is so overrated.



Geboortedatum: 22-07-1988


haha
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 18-05-2006 om 20:52:46
ik zou dus echt niet willen worden geholpen door een 15 jarige gast ( als hij dus die dokter opleiding doet.. )

Stel je krijgt een zwaar ongeluk.. en je leven ligt in de handen van zo'n 15 jarig joch wat dan ?
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
RockyJ
Gepost door RockyJ op donderdag 18-05-2006 om 20:53:13
als ik naar de dokter ga voor zware medische dingen die belangrijk zijn etc,
zou ik het niet erg vertrouwen als er een 13 jarig knulletje in een witte jas op me af komt lopen die zegt komt u maar mee..
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op donderdag 18-05-2006 om 20:54:01
bij een ongeluk vraag ik als eerst naar de zuster
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 18-05-2006 om 20:54:10
Zo'n gastje gaat onderzoek doen natuurlijk.
Principe_Lorenzo Gepost door Principe_Lorenzo op woensdag 24-05-2006 om 09:56:51
Volgens mij maakt het zo'n kind helemaal geen fuck uit of ie vrienden heeft, of dit of dat meegemaakt heeft.
Zo'n kind wordt eens in de xtal jaar geboren, en met zijn iq zal hij wel goed genoeg beseffen dat het zijn levenstaak is om zijn kennis te delen, en de mensheid voort te helpen, a little boy, on a big mission. Het zijn zo'n mensen die misschien een geneesmiddel voor aids gaan uitvinden.
Hopefully he won't use his powers for evillllll
----------------------------------------
Het verleden is er om het heden te waarschuwen voor de toekomst...
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 24-05-2006 om 18:59:20
wat moet je nou op je 6de op een universiteit?
daar krijgt ie nooit vrienden, verneukt z'n hele jeugd
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
LazLw_
Gepost door LazLw_ op dinsdag 30-05-2006 om 17:32:28
dat jochie heeft toch geen leven dan.
oke hij wil mensen helpen goed van hem.
maar hij helpt zichzelf er toch niet mee om nu al naar de universiteit te gaan en dan studenten van rond de 20 de les te gaan lezen. er is waarschijnlijk niemand die hem serieus zal nemen. laat hem lekker leven in de bieb en doen waar hij gelukkig mee denkt te worden hij komt er later toch wel. op zn 20ste is hy nog slimmer dan nu wordt je tenminste serieus genomen en heb je nog een beetje jeugd
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 30-05-2006 om 18:32:03
Ik wil ook naar de universiteit, maar dat gaat mij pas lukken als ik 21 ben.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op dinsdag 30-05-2006 om 18:34:21
Ik wil er op wijzen dat het prettig is dat er extreem begaafde mensen zijn. Het heeft geen enkele zin om jaloers op ze worden of medelijden met ze te hebben. Medelijden of jaloers zijn heeft soieso geen enkel nut, dat terzijde. Maar wees blij dat er mensen zijn die dingen kunnen doen en uitvinden waar je zelf niet toe in staat bent. Leonardo werd al genoemd... zonder hem was de medische wetenschap nooit zo snel ontwikkeld als nu het geval is. Dat wonderkind kan misschien wel een medicijn tegen botkanker uitvinden. Als hij niet gelukkig wordt dat is dat zijn probleem. Who cares.
----------------------------------------
Fok 't
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 30-05-2006 om 18:36:36
ja maar dat hoef nie op zijn 6e
----------------------------------------
....
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 30-05-2006 om 18:42:32
Ik zag laatst op RTL 4 een documentaire over een Indiaas jongentje van 12 die met een medicijnenstudie bezig was. In India dacht iedereen dat hij bovennatuurlijke krachten had en ook door de universiteit werd hij als geniaal beschouwd, dus hij werd daar op handen en voeten gedragen. Nu wilde die naar Engeland, want hij dacht een middel tegen kanker te hebben en dat met een eigen lab wel even te kunnen ontwikkelen. Dus toen die naar Engeland was gegaan gingen ze daar zijn IQ testen, nu bleek dat hij qua taalbeheersing tot het 98e percentiel behoorde, de top 2 procent dus. Maar, qua patronen herkennen zat hij onder het gemiddelde van zijn leeftijdsgroep, dus adviseerden die Britse IQ-figuren hem een stapje terug te doen en een gewoon kinderleven te leiden omdat dit beter zou zijn voor zijn ontwikkeling. De moraal van dit verhaal is dat als je zo vroeg gaat studeren, je misschien wel essentieele ontwikkeling mist als jong kind, en dus in bepaalde dingen onderontwikkeld blijft.

Dus ik ben ook van mening verandert over dat ik wel zo slim als dit Mexicaanse jongentje zou willen zijn, want kennelijk mis je essentieele dingen als je stadia van je kindertijd probeert over te slaan (het Indiaase jongentje was bijvoorbeeld ook heel arrogant en naief).
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 30-05-2006 om 18:58:36
ah joh schijt.Laat die gast lekker z'n gangetje gaan.Waarom moet iedereen een normaal leven leiden.Als hij naar de universiteit wil geef hem die kans dan misschien kan hij nog grote dingen doen op het gebied van wetenschap.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.