Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
ik drink regematig bier en ook vaak becardi![]() wat drinken jullie dan? [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 20:00:16 ] ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Merelle Brabantse BOERUUHH!!!! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben voor De Slettedrankjes en wijn!! ![]() bier hou ik niet binne !*slechte ervaringen gehad mi carnaval!* [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 20:02:01 ] ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha net als dat ene oude topic van n8 geloof ik![]() maar wat bedoel je, als je uitgaat of als je thuis bent.? ik drink namelijk geen bier zoals ik thee drink ofzo ---------------------------------------- .... | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
gewoon wat je drinkt als je alcoholdrinkt [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 20:02:50 ] ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ow alles ! ---------------------------------------- .... | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
B-I-E-R ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
uhm heb je geen wiet? | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
het liefste heb ik natuurlijk een mix van * champange * rooie wodka * blauwe wodka * cola * vodka in een bierpul (0,5l) dat drankje is gedoopt tot kamikaze (spreekt voor zich) en als dat niet voorhanden is bier ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
whiskey en bier...en als dat er niet is...eigenlijk alles wel![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Reincarnatie![]() |
![]() | ![]() |
ik hou van goedkoop bier en ook van vodka | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
hennessy ik ben echt ghetto ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Quote: Groninger schreef op 16-05-2006 @ 20:08 is ook wel tof jawhiskey ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Reincarnatie![]() |
![]() | ![]() |
dat is niet zo ghetto hoor daar sippen ze heel wat anders zoals de echte ''hou-het-straters'' weten Atlas bier waarschijnlijk en 8.6 en dat soort dingen ik hou het bij Export.. (soms hollandia, schulten brau) | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Goldstrike, ouzo, vodka, whiskey, tequila... en soms wat bier. JUH! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Goldstrike is het lekkerste wat er is. Desperados ook. Maar goed, prijzig he als je veel wilt zuipen. Dus bier, beerenburg of wodka. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
tequila, bier. Kan er alleen niet zo goed tegen dus drink nooit echt veel. (begin heel snel heel vreemd te doen.) ---------------------------------------- son get wrec | ||
Z-W-O-L-L-E - 038 - ![]() |
![]() | ![]() |
Ranja...Met prik.. | ||
![]() | ![]() |
sadar drinkt tanden whehehehe | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 16-05-2006 @ 20:14 tequila, bier. Kan er alleen niet zo goed tegen dus drink nooit echt veel. (begin heel snel heel vreemd te doen.) moet je nog sneller drinken. dan merk je er niks van.. moet je maar eens proberen.. ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
bier | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ik zuip vaak VAANDEL bier goedkoop en heel goed te doen ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
japie![]() |
![]() | ![]() |
bier, wijn en op zn tijd een wiskey ![]() | ||
Reincarnatie![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ook goede ervaringen met absynth is wel alleen soms leuk.. en niet te veel inderdaad tequilla is ook lekker spul | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Groninger schreef op 16-05-2006 @ 20:15 (...) moet je nog sneller drinken. dan merk je er niks van.. moet je maar eens proberen.. Volgens mij was het dat hoe sneller je drinkt, hoe sneller je dronken wordt? Dan ben ik nog goedkoper uit. @pascal, als ik wat op heb, kan je een klap terug verwachten, alleen voor de grap ![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
Reincarnatie![]() |
![]() | ![]() |
ik weet van betrouwbare bronnen dat surya ook wel een biertje lust wieksche witte is ook lekker spul trouwens!! vooral met het hete weer | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
't meeste eigelijk wel maar veel rode wijn kan k slecht binnenhouden 't liefst rode vodka of bier uiteraard ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
bier | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Tequilla (met en zonder sinaasappelsap) Bier bacardi Lemon + cola Gin & Juice Vodka + Red Bull | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 16-05-2006 @ 20:05 uhm heb je geen wiet? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
junk ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ejo, does nie zo | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Nee, ik blow niet. Al zijn mensen in mijn omgeving er erg dol op enzo.. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ik ken die mensen volgens mij | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 16-05-2006 @ 21:03 doet me denken aan def pjunk van hard drugs heb ik geen hoge dunk. ik rook alleen skunk, dus noem me geen junk, punk. ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
vodka gepaard met de volgende gedachte:![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Baileys Bier soms Malibu witte wijn in noodgevallen | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
tequilia malibu cassis malibu cola sangria bier cola baco ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Niks. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Ook geen priklimonade met een rietje? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind dubbelfris ook wel lekker af en toe.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
QueenBee Rechtstreeks uit Amsterdam Oost ![]() |
![]() | ![]() |
sisi fruitmania ![]() en anders redbull en icethea! ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
We hadden het over alcohol, smartypants ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 16-05-2006 @ 21:40 We hadden het over alcohol, smartypants ![]() maar ik drink geen alcohol ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Colavieux ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Was dan ook gericht @ D-on ![]() Ik ook niet dus, zullen we een verstandige mensen club oprichten? ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 16-05-2006 @ 21:42 Was dan ook gericht @ D-on ![]() Ik ook niet dus, zullen we een verstandige mensen club oprichten? anti-liquor sqaud ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Yeah! We zullen vast veel aanhang krijgen, het hiphoppubliek staat niet voor niets bekend om zijn hoeveelheid geheelonthouders ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 21:46:53 ] ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
Bier ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
cola en water ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 16-05-2006 @ 21:46 Yeah! We zullen vast veel aanhang krijgen, het hiphoppubliek staat niet voor niets bekend om zijn hoeveelheid geheelonthouders ![]() haha denk je? ![]() ik zie nu alleen maar alcoholisten hierow ![]() correct me if i'm wrong ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 ] |