Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 19-05-2006 om 15:52:24
Ben ik nou de enige die het vreemd vind dat een allochtoon het lied van oranje gaat herschrijven? Niet racistisch bedoelt of zo.
----------------------------------------
argh
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 19-05-2006 om 16:02:30
Quote:
Bigfoot schreef op 19-05-2006 @ 15:52
Ben ik nou de enige die het vreemd vind dat een allochtoon het lied van oranje gaat herschrijven? Niet racistisch bedoelt of zo.

Hét lied van Oranje? Bovendien is Ali B net zo goed een Nederlander is als jij of ik.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Hi-Tek
Soul Survivor
Gepost door Hi-Tek op vrijdag 19-05-2006 om 20:19:35
Quote:

Waar heb ik het over jou dan? Ik heb het over mensen die de godganse dag zeiken op media en commercie. En als jij daar onder valt, nou dan heb ik het inderdaad over jou.
En ik denk dat jij de enige bent die zn kankerbek moet houden, bijdehante wijsneus.


haha goed gestressed die livio, maarja ik heb niks tegen commercieel alleen dat het vaak niet zo geweldig is, te makkelijk woordplay en refreintjes omdat het ook voor een breed publiek is bedoelt.
Maar dat is mijn mening verder, ik heb er niks op tegen het is ook niet altijd slecht, maarja om daar nou zo boos over te worden ...
Tenzij Ali B je grote idool is natuurlijk, maar aangezien dat waarschijnlijk niet het geval is moet je ook niet gestressed doen.
Schiet niet op om een gare internet beef te zoeken en zeker niet met een anonieme tjappie zoals jij.
Oja trouwens als je toch zin hebt om vervelend te doen pm me dan ofso dan hebben de rest van mensen hier er ook geen last van en dat zou toch wel zo fijn zijn.


----------------------------------------
Criminology rap
TheBoss
Gepost door TheBoss op vrijdag 19-05-2006 om 20:30:24
Quote:
Bigfoot schreef op 19-05-2006 @ 15:52
Ben ik nou de enige die het vreemd vind dat een allochtoon het lied van oranje gaat herschrijven? Niet racistisch bedoelt of zo.


Kan ik me ook wel een beetje invinden,
er zijn toch wel een aantal verschillen tussen André en Ali

Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 20-05-2006 om 20:24:34
Quote:
TheBoss schreef op 19-05-2006 @ 20:30
(...)

Kan ik me ook wel een beetje invinden,
er zijn toch wel een aantal verschillen tussen André en Ali



Er is ook een verschil tussen Gullit en Van Basten, maar ze hebben toch samen Nederland kampioen gemaakt..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
mattproductions Gepost door mattproductions op zaterdag 20-05-2006 om 20:55:13
damnz sommige dingen moet je laten zoals ze zijn.
----------------------------------------
I am who I am,if you like it or not,ill be the same tomorrow
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 20-05-2006 om 22:28:44
Tsjah.... klagen heeft geen zin.. wel een dikke distrack van nlhiphop/ hiphopnet / theblazz en pompe.be ..... en dan naar sbs6 sturen en 10000 cd examplaren naar hem....
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.