Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ] | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ofschoon daar in tegen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Perfect... Je hebt van die mensen die dat 3 keer in 1 zin zeggen. ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
'Allemachtig' ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
''kaduuk'' is een kut woord ---------------------------------------- beng! | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
mijn zusje gebruikt te pas en te onpas het woord "Stamcellen" Vat het ook niet maar wel een kut woord dus ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
mc-disser ABC ![]() |
![]() | ![]() |
paashaas ---------------------------------------- /\/\/\/\___---Almere Buiten Click---___/\/\/\/\ | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
faka faya torri doekoe skerr tantu lelly nohh daarbuiten vind ik duvelpraattaal wel leuk ![]() ik en n collega zitten de hele tijd in die taal te praten tijdens het werk. als er een leuke dame komt (in de winkel) hoor je altijd 2 persone "die ruimtepak is krimi...die heeft een mooie fissi" lol! ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
labzwans | ![]() | ![]() |
"smegma" als iemand weet wat dat betekent zou ik dat graag willen horen ---------------------------------------- Opgenomen in Amersfoort Noord | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
een dun vettig laagje ter bescherming van de eikol ? | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
vandale zegt: smeg·ma (het ~) 1 huidsmeer die zich opgehoopt heeft onder de voorhuid van de penis of tussen de kleine schaamlippen ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
wat ook weer een stopwoordje van me zusje is geweest ![]() ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc-disser schreef op 21-05-2006 @ 22:40 paashaas ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
werk ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
geenwerk ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
zeggen dat iets 'naar de gallemiesen' is.. WAT THE FUCK BETEKEND DAT! :S ^o) ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
dat het kapot is | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
dat snap ik maar wat is gallemiesen dan? Edit: kenkerdekenker wat een kutwoord +o( [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2006 @ 14:25:56 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
gallemiesen wordt als woord zelf niet veel (lees: niet) gebruikt.. als het gezegd word is het icm 'naar de'.. | ||
Wijze_uit_het_oosten of niet... ![]() |
![]() | ![]() |
mattie ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Boy en alle varianten (mooiboy, batty boy, boyband enz.). ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
jeetje ---------------------------------------- Days to come | ||
TheBoss![]() |
![]() | ![]() |
Quote: The_TJ schreef op 24-05-2006 @ 10:51 Boy en alle varianten (mooiboy, batty boy, boyband enz.). cowboy, gameboy, etc. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
boiler ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 24-05-2006 @ 10:54 jeetje word | ||
tony-yayo free-yayo ![]() |
![]() | ![]() |
east side wat denk jij dan ?! whahahahahaah ![]() ---------------------------------------- don't fuck with me or you will die !!! whahahahahaahahahaha | ||
tony-yayo free-yayo ![]() |
![]() | ![]() |
lange frans natuurlijk !!!!!!! whahahahahaahahahaha ![]() ---------------------------------------- don't fuck with me or you will die !!! whahahahahaahahahaha | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
crunx ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
wollen muts | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
multis vind ik errug wack ---------------------------------------- betta believe that | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
dan denk ik aan een cheape multivruchten drank die je dagelijkse vitamine c gehalte voorziet ipv een ille rhyme ---------------------------------------- betta believe that | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
multatuli vind ik echt een kut naam ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
wel een ille internet mc naam yo, dan weten mensen gelijk de steez ---------------------------------------- betta believe that | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Raar, da's een kutwoord. | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
wel multi-tula dan ---------------------------------------- betta believe that | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ROCKA schreef op 01-06-2006 @ 18:05 nee rare wel maar je kan het wel lekker pesterig uitspreken Raar, da's een kutwoord. ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
of multitoli voor een internetslet | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Centjes Ik word echt misselijk als mensen dat in een zin gebruiken als: even kijken of ik wel centjes genoeg heb. Bahhhh | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
wordem up naar finger ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
'euri's' 'euri' 'pleuro' ipv euro. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
sry livio zal het nooit weer doen ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 01-06-2006 @ 20:12 Centjes Ik word echt misselijk als mensen dat in een zin gebruiken als: even kijken of ik wel centjes genoeg heb. Bahhhh centjes is kei schattig, zegt mijn broertje ook altijd ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
als als het een kind is ok maar volwassen mensen? En kei is er ook zo een ![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Kachel shit, zeg dit woord maar es een paar keer. ka-CHULL ![]() | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
(bijna) alle 'straattaal' hier in Nederland. Sommige nepgangstertjes denken echt dat heel stoer klinkt ofzo, maar het zijn dan meestal ook mannetjes die naar 50 cent luisteren, dus die neem ik sowieso al niet serieus. Straattaal in VS klinkt tenminste. Ik hoorde laatst een nummer genaamd 'straattaal' op de beat van Ebonics. Dat was echt vreselijk! Terwijl Ebonics zo goed is. ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Vlees, vreseljk conspumtiewoord, vlees-s-s-s-s-s ---------------------------------------- argh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik hoorde vanmiddag een woord wat echt kut was, maar ik weet het nie meer ---------------------------------------- .... | ||
Yeta Boerharm ![]() |
![]() | ![]() |
Ordinair ... Dat is een kutwoord vooral als je het van die kakkertjes hoort zeggen word er helemaal gek van ![]() | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Quote: The_TJ schreef op 24-05-2006 @ 10:51 Boy en alle varianten (mooiboy, batty boy, boyband enz.). weurd. Vooral mooiboy, 2talen in 1 fokking woord en het klinkt verneukt. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
wuerd is een kut woord ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
korst ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ] |