Index / Studio- en audiotechniek / | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
ik krijg altijd problemen als ik op een link klik met windows media player hij opent hem op 1 of andere manier niet. gezeik met protocolen enzo, en als ik via extra na opties ga lijkt er niks mis mee. kan iemand me vertellen hoe die shit gefixt kan worden. ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Winamp downloaden + Codec Mega Pack | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 19-05-2006 @ 01:06 http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm jah uuh welke moet ik downloaden? enne pascool ik heb winamp gedownload hij opent hem wel maar speelt hem niet af. pff wat een ellende ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
nee die link van brnadt is beter indd [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2006 @ 01:17:06 ] | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
hmm laat maar zitten, veels te ingewikkeld en alles wat ik download schiet toch voor geen ene flikker op. bedankt anyways. ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Windows Media Player 11 is kei koel ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
je kan nu ook pitchen en zoeken in libraray naar tracks + nog veel meer nieuwigheid ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Alleen vind ik de library onhandig tov de vorige ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Iemand enig idee of je bij WIndows Media Player 11 ook zelf naar albumgegevens kan zoeken als hij ze niet vind, bij eerdere versies kon het heel makkelijk maar ik kan het nu niet vinden? | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hoe zet je windows media player in je startbalk? | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
rechtermuisknop > aan menu start vastmaken ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ait thx *box* | ||
![]() | ![]() |
next time try before asking ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hehe hebk al 1 uur achter zitten zoeken![]() | ||
![]() | ![]() |
oef die zag ik niet aankomen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
jah spijtig dat het niet werkt brutus. | ||
![]() | ![]() |
jammer voor je bij mij wel ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
goed voor je [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-01-2007 @ 19:10:00 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Rechtermuisklik op je taakbalk, dan naar werkbalken, dan windows media player selecteren. Dan moet je windows media player minimaliseren, maar wel met dat ene streepje naast het kruisje zegmaar, daar rechtsboven. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
props voor swike! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
en mijn vraag? Quote: rame schreef op 09-01-2007 @ 15:26 Iemand enig idee of je bij Windows Media Player 11 ook zelf naar albumgegevens kan zoeken als hij ze niet vind, bij eerdere versies kon het heel makkelijk maar ik kan het nu niet vinden? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Nogmaals vraag ik me dit af: Iemand enig idee of je bij Windows Media Player 11 ook zelf naar albumgegevens kan zoeken als hij ze niet vind, bij eerdere versies kon het heel makkelijk maar ik kan het nu niet vinden? Ik kan WMP 10 nu ook niet meer installeren omdat mijn versie van Windows te nieuw is. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
wmp11 zuigt ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
WMP 11 is dope ---------------------------------------- Days to come | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 18-06-2007 @ 18:47 Nogmaals vraag ik me dit af: Iemand enig idee of je bij Windows Media Player 11 ook zelf naar albumgegevens kan zoeken als hij ze niet vind, bij eerdere versies kon het heel makkelijk maar ik kan het nu niet vinden? Ik kan WMP 10 nu ook niet meer installeren omdat mijn versie van Windows te nieuw is. Dat kan wel.. gewoon Mediabibliotheek tablad en dan rechtsbovenin staat 'n searchbar.. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Aight, ik ben er achter, beterrr! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-06-2007 @ 22:23:37 ] | ||
Index / Studio- en audiotechniek / |