Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb hem lang geleden gezien, toen vond ik er weinig aan. Maar ik ga het nog een kans geven. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 18-08-2006 @ 22:18 vanavond komt predator 2 op rtl 7, nog niet gezien, meningen? ^^ ernstig af te raden deel 1 was dope. deel 2 slaat helemaal nergens op | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Predator 2? Ze weten ook niet van ophouden heh ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
boelende spirit From dusk till dawn, die ik op dvd en videoband heb, kijk ik nu dus op tv -> sbs 6x | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
ik kijk ook sbs 6 fake film maar verder is er niks boeiends | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb net United 93 gezien in Antwerpen. Film doet wel. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
I spit on your grave. Good ol' fashioned rape/revenge. | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
vannacht ,''the hills have eyes '' gezien tjah ,..leuke stukjes zaten er in ,..kon me niet genoeg boeiendus heb stukjes doorgespoeld ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
![]() | ![]() |
The 36th chamber of Shaolin ![]() | ||
Clarence![]() |
![]() | ![]() |
Puff puff pass gekeken gister, was wel lache | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
One flew over the cuckoo's nest, erg dope ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 03-09-2006 @ 11:10 One flew over the cuckoo's nest, erg dope die film is meester net derailed gezien, met jennifer aniston en xzibit, wel een dope film ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
jarhead is te doen niet denderend ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ik heb enemy at the gates gekeken zeker vet | ||
![]() | ![]() |
Misery. Heavens to Betsy! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 03-09-2006 @ 23:17 jarhead is te doen niet denderend ik vond die wel dope shit | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
chris rock NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Chris Tucker is koeler. Ik kijk Jacky Chan op veronica. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Net Living High gekeken, was wel lachen opzig. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
net Snatch, erg leuk ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Net Jackass 2. Zaten wel harde filmpjes tussen hoor, tering. Hoop ranzigheid ook. Paar keer goed gelachen, de moeite waard om een keer te checken in een melige bui. Maar nu ben ik er wel klaar mee, deel 3 hoeft van mij echt niet meer. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Dat jij het voor elkaar krijgt om die klote kwaliteit cam's helemaal uit te kijken man. Ik had laatst Fearless van Jet Li gezien, eerste keer dat ik een martial arts film in de bios heb gezien. Intussen draait hij al niet meer dus ik denk dat er ook weinig mensen op af zijn gekomen. Wel jammer want het is een erg dope film. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 28-09-2006 @ 20:32 Dat jij het voor elkaar krijgt om die klote kwaliteit cam's helemaal uit te kijken man Ja, kwaliteit was wel kut idd. Maar wel te volgen. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
RTL5: 2fast2furious | ||
![]() | ![]() |
Revenge of the Sith. Riiiiiise. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ga zo, See no Evil en The woods kijken, lijken me bijde bagger ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik ga morgewn met me vriendin my super ex girlfriend kijken zal wel grappig zijn tog? | ||
![]() | ![]() |
Ik vrees van niet maar wie weet. | ||
![]() | ![]() |
dan wordt het 2 uur lang zoenen mja wat moet je anders kijken ben jij een beetje into films dan strijker? | ||
![]() | ![]() |
geen idee of ie leuk is, tis wel met Uma Thurman tenslotte ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb gisteren The Grudge gekeken naar aanleiding van de (dope) trailer van deel 2, verwachtte enge shit enzo............dat viel tegen. Daarnaast vond ik de film zelf ook niet veel aan dus ik twijfel nu een beetje om deel 2 te gaan zien. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
gister Jackass 2 gezien nog nooit zo hard gelachen om een film ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 22-10-2006 @ 13:45 gister Jackass 2 gezien nog nooit zo hard gelachen om een film ja x2, heb m ook gezien laatst. koel | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
haha oke, dan ga ik hem binnekort ook maar eens kijken | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
enemy of the state nu op sbs | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
tering net Hard Candy gezien ,... wat een wraakvolle,wrede goede film zeg ..damn ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
vond em niet zo eigelijk, leuk concept wel, dialogen kkonden nog wel wat beter en je gaat me niet vertellen dat er geen ander meisje op deze aarder rond loopt die die rol beter had kasudkajsbd kgfhf had kunnne spelen maar ja ik ben ook maar een zanger en ik weet ook allemaal niet watik er aan moet doen some word je gewoon helemaal gek van dat gezeurt van mensen en daar kan ik al helemaal niet tegen dus zou ik het op prijs stelllen om in de toekmostt rustig aan te doen met al het goeden wat een mens toe komt en saai kunnen wij tevens samen spreken over de dafen dat ik egeilijk nooit een ander had kunnen zijn maaar tog zeker weet dat ik de dagen zo langzamerhand wek gezuen heb en ik nu ook geen pug je netmww eok eos oke ik draad de raak kwijt tijd voor bed katger mensen je weet zelf hensdahh doei | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Gisteren Perfume gezien, meesterlijke film prachtige verfilming van het boek. Het parfum. ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Ga zo meteen the grudge kijken. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Ik heb gister grudge 2 gezien leuk he | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Mc-V schreef op 26-10-2006 @ 19:03 Ik heb gister grudge 2 gezien leuk he Is er al een 2 van? Ik ga hem meteen opzetten, eerst wiet gehosseld. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Borat (enz enz) prachtig ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Once upon a time in America. | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 05-11-2006 @ 14:25 Once upon a time in America. Gij bikkel! Een van mn favorieten, mede door de soundtrack. Wel een lange zit, 3,5 uur of zo. Ik ga Ninja Scroll er weer eens in gooien. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe ja ik raakte in de stemming. Heb vanmorgen het boek 'Oorlog in de Amsterdamse onderwereld' uitgelezen. 'Stille Willem' ligt al klaar. | ||
![]() | ![]() |
O Brother Where Art Thou net gezien dope ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
die heb ik vanacht ook gezien ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
My Hair! | ||
![]() | ![]() |
en daarvoor ook nog van helsing gecheckd ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Pulp Fiction ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |