Index / [arch] Eredivisie Tekst / [Pagina: [1] 2 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Deze week wordt er geen inspanning van de ogen gevraagd, maar slechts een luisterend oor. http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=340679 Bezoek de soundclick, zak onderuit, draai een jointje, luister de show en werp je proppen in dit topic. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
woot, geboren entertainers die jongens | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
lauwe pappiez ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
tyfus haha, net candle light dit ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha freestyle van schaduw lauwe pappieeeeeeee ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
de kankersukkel van de week ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
weurd ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
hahah weet je wat, fok wordplay, wordplay is voor kankerhomo's die stem er ook echt bij haha ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 22-05-2006 @ 01:57 hahah weet je wat, fok wordplay, wordplay is voor kankerhomo's die stem er ook echt bij haha ik ging stuk toen ik het hoorde ![]() | ||
![]() | ![]() |
wie was nou 2 bij de flow top 3? die verstond ik niet?? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
hehe geen id ff luisteren edit: 1. Lennon 2. Timo 3. DGE [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2006 @ 02:01:32 ] | ||
![]() | ![]() |
die freestyle is kk hard trouwes damnn hehehe skihut shittt ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
hehehe | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Hahahahahaha , prachtig ![]() Ik versta de punchline alleen niet ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2006 @ 10:58:54 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
whahah damn ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
JoevhZuiden je weet.. ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ik heb me kapot gelache met die stem: "tis mx fortunne fortunee" ![]() ---------------------------------------- je voelt het..of eeh...je voelt het niet.. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik haat ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 22-05-2006 @ 10:57 Ik versta de punchline alleen niet ![]() ik ben blij voor je/ hookte je op met dragon omdatje zelf de beats maakte want ik wil gewoon geen scheit horen | ||
Kamer Jong, maar wijs ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het niet zo grappig ---------------------------------------- Het zal ook wel | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
hehehehe ikwel | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Jongen, Ozcan wat is je probleem... | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
tis fockin grappig man,ik lach me kapot elke keer weer ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
iemand heeft iets zoetst gegeten erger me aan dat smakken ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hehe mafkanussen! ---------------------------------------- beng! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehe droog. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
waaaat? waarom is dat de puchline van de week de gevallen engel of mx overdonderde hun tegenstanders met de illste punchlines en dan kiezen jullie die timow had zelf ook veel dopere naja no offence verder maar vind het een slechte line ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Quote: JF project schreef op 22-05-2006 @ 18:27 waaaat? waarom is dat de puchline van de week de gevallen engel of mx overdonderde hun tegenstanders met de illste punchlines en dan kiezen jullie die timow had zelf ook veel dopere naja no offence verder maar vind het een slechte line ![]() hou gewoon je bek dan, of snap je het niet? kenker | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zo, de kankersukkel voor volgende week is alvast bekend, hehehe. | ||
![]() | ![]() |
hehehe word | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
dan gaat pascool zichzelf voor lul zetten? ow nee wacht, dat heeft ie al gedaan hiermee ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
aaah wat is die man grappig niet normaal | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
@ pascool kanker wat the fack is er opeens emt jou aan de hand zeg [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2006 @ 19:27:59 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
was ook niet grappig bedoeld enige wat grappig is ben jij met je stoere anonieme niet onderbouwende scheldpartijtjes ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
wat praat jij nou weer, wat weet jij nou helemaal? en waarom daag je dit uit, ej fok jou trouwens wat maak ik me druk pz | ||
![]() | ![]() |
jongen je laatste 4posts bevatten allemaal wel een krachtterm doe nou niet alsof je neus bloed omdat ik je ermee confronteer en je maakt je druk omdat je nattigheid voelt dit is een forum voor alle leeftijden dus kuis je taal gewoon ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
ja is cool man je hebt gelijk, spreek je weer | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is dit nu weer allemaal ? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
sukkels. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
mensen die boos zijn en het zich dan op andere af reageren ofzo ik kan daar niet tegen ciao ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
what the? die stem die mx fortune nadoet is 15 malen hoger, maar het lijkt gewoon wel... hoe doe je dat? verder is het wel geinig gedaan met die laidback shit, mag volgende keer ook wel weer opzich, maar zet dan de stem íets harder, want soms was het moeilijk om het te verstaan zonder de muziek op de achtergrond je oren te laten peinigen ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
als ik zo gok voordat ik het gehoord heb, staat l2n in de flowtop3 met zijn 'ik zeg dood, sterf en bederf' line en DGE met zijn hysterische flow bij de eenalaatste line ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dionysus schreef op 22-05-2006 @ 19:29 what the? die stem die mx fortune nadoet is 15 malen hoger, maar het lijkt gewoon wel... ja whatever ! Dope gedaan heren | ||
![]() | ![]() |
zeker dope, maar waar is de flowtop3? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 22-05-2006 @ 02:01 hehe geen id ff luisteren edit: 1. Lennon 2. Timo 3. DGE | ||
![]() | ![]() |
geef ff een sample dan ![]() en nu gaan jullie voten bij de battles, die nog votes nodig hebben [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2006 @ 19:57:22 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
dat mensen hier de grap neit van inzien ![]() Blijven gaan he manne! ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
woord @ dge... ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha jonges jullie denken tog niet echt dat die flow bijvoorbeeld serieus is gekozen? ofwel? kbedoel alleen al hoe snel ie het opnoemt hahahaha en die wordplay grap is helemaal te tureluur hehehehehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2006 @ 21:56:03 ] | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / [Pagina: [1] 2 ] |