Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 23-05-2006 om 22:34:49
FAQ Radio, Televisie en Film.

Wees welkom in het subforum Radio, Televisie en Film. Om het hier zo aangenaam mogelijk te laten verlopen en te zorgen dat het hier geen zooitje wordt zijn hier wat huisregels, die krijg je te zien als op het knopje policy drukt, boven aan. Lees deze vooral even door, dat voorkomt een hele hoop gedoe. Mochten er onduidelijk heden zitten in de policy of de FAQ, stuur mij gerust een PM. In dit subforum gelden precies de zelfde regels als over het gehele forum, plus wat extra toevoegingen die alleen voor dit subforum gelden.

De standaard regels van Radio, Televisie en Film.

  • Respecteer elkaars mening ten alle tijden.
  • Normaal discussiëren is gewenst, overmatig schelden en onnodige hatelijke reacties worden dus niet gewenst. Als er een conflict is of iets dergelijks, gewoon een PM sturen en dan zoeken we het uit.
  • Geen bullshit topics openen
  • Reclame voor andere sites is ook niet gewenst.
  • Ga geen moderator spelen, als je een fout van een medemember ziet, of vind dat een topic uit de hand loopt of dergelijke dingen, stuur mij een PM, dan handel ik het verder af.
  • Typ duidelijk, het liefst met hoofdletters en leestekens, maar vooral geen breezer
  • Natuurlijk zo veel mogelijk on-topic blijven.

    De geboden van Radio, Televisie en Film.

  • Geen spoilers posten van films en series.
  • Als er vanavond iets op TV is waarvan jij vind dat andere het moeten zien? Open dan geen nieuwe topic maar zet het in het daarvoor bestemde topic: Welke ille shit is er vanavond op tv?
  • Filmtips, kunnen in het Filmtip topic.
  • Duidelijke topic titels.
  • Hou je posts gewoon redelijk ontopic.


    Dat was em’ jongens, als er iets niet duidelijk is, of als er problemen zijn dan is het altijd mogelijk om een PM te sturen naar mij. Of een email naar g.angel@gmail.com

    Veel plezier in het RTF forum.
    Met vriendelijk groet,

    Angelix
    [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2006 @ 22:35:28 ]

    ----------------------------------------
    Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
    maar omdat ik mezelf geweldig vind.
  •  Index / Radio, televisie en film /
    © 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0058 sec.