Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Aantal lines: onderling afspreken, minimaal 12 Voten: 5-0 is KO Deadline: zondag .. .. om 23.59 (1 week) Note: Vergeet zelf ook niet te voten bij andere battles DE koploper tegen een achtervolger, spanning en sensatie, word hyreme hier bedreigd om zijn kroon te delen of gaat hij mr lonely verder? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
16 lines? [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2006 @ 23:33:23 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
iscool ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Het is logisch dat je chick naar mijn pik graait omdat jij veel liever om zaakjes heen draait Je staat er om bekend dat je er niks van bakt gozer als ik praat over hete chicks, pak jij je brillenkoker En whaddup met je kapsel, elke keer een verkeerde coupe gay nog fouter dan een treinstel vol sterren in WWII Jij wordt niet herinnerd, southpark shit bij jouw dood G iedereen zegt dan meteen hyreme? die ken (ik) nie En als ík de trekker overhaal, weet je hoe laat het is bij jou heb je dan net een monoloog gehad pik Ja ik ben de dopeste hier, heb Huussuh op mn pik zitten serveer je zoveel shit op je bord maar nog kan je me niet tippen het is zo slecht met die kop van je, ben je serieus zo erg geboren dat de dokter zegt sorry, maar het zit tussen je oren fok die bookies, duidelijk dat niemand míj kent want iedereen weet dat jij niks in het nauw brengt ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
PO PO wel droppen hyreme pls ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
deadline is zondag... ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
leuke tekst.. ik drop morgen vriend ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 27-05-2006 @ 19:01 deadline is zondag... weet ik, ik pressure hem alleen, je weet toch psychologische spelletjes, hou t straat. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga je niet doden.. je ziet het licht al door je zelfspot Zo wack.. als jij ooit punched weet je dat hij niet eens opgemerkt wordt Je komt nog niet dik al at je al het vuil op in de efteling In de bookies weet heel Nlhiphop al dat ik hier als sterkste win Dropt geen audios anders blaast hij letterlijk de boxen op.. En heeft al helemaal geen videoclips.. tv gaat stuk door zijn froxe kop Je dropt zoveel eindrijm dat rijmen je einde wordt Met mijn stijl wordt er lijp en verfijnd op je rijm gekotst De enigste tent die jij rockt zit in je broek* Wilde zo vroeg starten aan z'n tekst, z'n geboorte werd eigenhandig vervroegd.. Neuken gaat dadre leren op oude fietsen.. voor damsco een feest man Want zij zijn eindelijk van hun fietsen probleem af.. Je hebt geeneens sex en deelt toch soa's uit, geen kul vriend.. Want chicks druipen zeker af als ze jou lul zien.. Je bent fan van THC.. maar gast snap het dan.. Ze houden zoveel van jou als fan.. Je bakt er nix van is een voor jou speciaal gemaakte track * nja.. als je een stijve hebt in je broek.. noemen ze dat ook wel een tent.. Peace Out Brotha.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2006 @ 01:28:20 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
zwakke battle, hyreme kan stukken beter. bij alle 2 zwakke verbanden die af en toe ook nog eens played zijn. Mijn vote gaat naar Hyreme omdat hij in ieder geval nog lekker rijmt. Iets waar dadre op moet letten bij zijn volgende battles ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
wow wat een onderbouwing en zo zwak vond ik het niet. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
zet er 2 lines onderbouwing bij en ik vind het ook voldoende.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Vote voor Hyreme. Ik vond het een leuke battle, zag aan beide kanten wel punchlines, Hyreme's verbanden waren net wat beter, ook kwam hij met vloeiendere (en ook méér) rijm. Dopeste line, tevens een personal, (ik begrijp dat Dadre THC dope vind(?)): Je bakt er nix van is een voor jou speciaal gemaakte track Beide props voor jullie dingen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2006 @ 20:35:40 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
1/2 - 0 ? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Sja, wat allemaal al gezegt is eigenlijk. Dadre komt zonder multi's enzo, Hyreme hier en daar nog een beetje. Allbei niet echt hele dope punches ofzo, wel jammer.. Maar mijn vote gaat dus naar Hyreme, omdat die van de twee het sterkste komt met de multi's enzo, en een leuke afsluiter opzich. ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |