Index / Optredens, festivals en parties / | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
![]() vr. 16 Juni 2006 - Paradiso Amsterdam Lijn5 Presents... Live: Jiggy Djé, Typhoon, QF, Nina, Lange Frans & Baas B, Tasha's World, Appa, Winne, Salah Edin. Dj's: Real el Canario & Mr Wix. Hosted by: Sulay Reval & Andrew Makkinga Aansluitend Paradisoul & Lijn 5 Afterparty. aanvang: 20.30 uur entree: 15,- incl. vvk: 03 juni | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
dikke party denk ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
dope ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Aight.. 16 juni, misschien ga ik wel. ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
dope! | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
wel rare line-up jiggy dje winne tegenover lange frans dus zal wel heel verschillende publiek op afkomen ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Jiggy en Lange hebben allebei een show op lijn5 toch | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1279 | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
Je staat op de lijst plus 1 have fun Giuseppe mixin, zuiver! Krijg ik net in mijn mailbox van mixin ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
nee serieus, wat doet lange en baas daar? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Lezen is ook een vak he.... Lange heeft een show op lijn5, dus waarom zou die er niet zijn? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 14-06-2006 @ 14:09 Lezen is ook een vak he.... Lange heeft een show op lijn5, dus waarom zou die er niet zijn? geen excuus, hij moet opbokken ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
staat dat 15� incl. nou voor drank of wat? ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: boris schreef op 14-06-2006 @ 18:14 staat dat 15� incl. nou voor drank of wat? Ik weet t niet zeker, maar ik denk dat ze bedoelen dat je verder niets hoeft te betalen om binnen te komen, dus bijv. lidmaatschap. ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Quote: boris schreef op 14-06-2006 @ 18:14 staat dat 15� incl. nou voor drank of wat? ![]() | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
zou dope zijn ![]() ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
geen lidmaatschap erbij betekent dat inderdaad en zoals het een echte veelpleger betaamt sta ik natuurlijk op de gastenlijst.. tot morgen dus! ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
oww, wordt evengoed dope ![]() ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
Edit: - een mail van NLhiphop - Ook gewonnen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2006 @ 11:31:35 ] ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
was dope ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
shit was aan heb lekker kunnen bouncen op dikke beats | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
en daarna de mac gecrashed toch ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
shit was dope, bijna alle optredens rockten wel.. ook nog kankerlang backstage gefreestyled, en uiteindelijk om een uur of 7/8 thuis ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Veelpleger schreef op 18-06-2006 @ 11:13 shit was dope, bijna alle optredens rockten wel.. ook nog kankerlang backstage gefreestyled, en uiteindelijk om een uur of 7/8 thuis Alleen lange frans en baas b niet :p Ze hebben wel mooie vriendinnen though en 4 hele brede mannen naast zich. ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
patreez gaf lange nog een beker ijsklontjes tijdens zn optreden ![]() ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
Dat wijf van die lange stond die gasten heel arrogant aan te kijken, toen ze door kreeg dat ze lange en baas belachelijk stonden te maken. Terwijl ze zelf (als enige) helemaal uit haar dak ging bij hun muziek :p En later natuurlijk zelf op podium. Zaal was dood man ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Rowena is koel, aardige dame ik blijf het zeggen. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
nee burger king gepakt niet de mac!! zaal was dood op een aantal mensen na ja lange frans kon nu tenminste terug gooien in het geval dat... | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou toch zweren dat ik jullie in de mac in de leidsestraat zag.... ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
ja maar ik heb er niks gekocht... of misschien een euro knaller weet niet meer | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
haha alle mensen met wie je was zeiden ook dat je bij de mac was pat.. volgens mij spacete je em gewoon te zwaar ![]() anders had je ook geen beef gehad met een grote neger ineens ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
haha zag k het toch nog scherp 's nachts en ze spaceten echt de pan uit, die drie ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
ja dat kan misschien kloppen maar ik heb verdomme wel echt een wopper en een BK-junior gegeten bij de BK!!! dat was dan misschien na de mac ofzo??? haha nou ja in ieder is het voor herhaling vatbaar | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |