Index / Drop je eigen audio / | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Flow Fusie Woensdag 24 mei was het zo ver, het eerste optreden van Flow Fusie !! Van tevore was ik echt abnormaal zenuwachtig, dat hebben een paar mensen wel gemerkt ![]() ...Maar toch, na het doen van de soundcheck zag ik eigenlijk al wel dat het allemaal goed zou komen. Met z'n drieën hebben we die tent gerockt !! Het ging helemaal zoals gepland, shit ging los haha, thanks voor de support die we kregen van iedereen en BigSam bedankt voor die video opnames Verder cLn bedankt voor de Flow Fusie shirts...Die van jou is in de maak ![]() En last but not least, Riggigig bedankt voor de dope foto's + video !!! Check hier het optreden van +/- een kwartier... http://video.google.com/videoplay?docid=2269253068438382204&q=flow+fusie Tracklist : 01. Ain't No Sunshine (Prod. Crisis) 02. Dubbel O (Prod. BigSam) 03. Glock In Je Sok (Prod. Rikers) 04. In Het Huis (Prod. Crisis) Pictures : | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
stoer, jammer van de slechte camera-mic ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
aight dit is zeker vet ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
@ Rijmpiet, wat bedoel je met slechte camera-mic... De kwaliteit van de foto's of van de video / geluid? | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
dat de microfoon van de camera waarmee 't filmpje is opgenomen niet zo goed is ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
ja mijn camera is niet zo heel supergoed (het geluid dan he ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
maar het is best wel verstaanbaar hoor ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
beats van rikers zijn dope ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
er is maar 1 beat van rikers man...rest is van bigsam en crisis... ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
...Maar die is zeker zwaar de shit ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2006 @ 17:51:56 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
vertaal voor wekks: over het algemeen gezien maakt rikers dope beats ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
ene kerel...op die fiets, mja dacht dat je misschien dacht dat er meerdere rikers beats tussen zaten...verkeerd begrepen dus..my bad en inderdaad die man maakt ille deuntjes... ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Yaw Wekss, benjij die pappie die meedoet op Praatgroep? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben fan! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
huussuh...nee man ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 26-05-2006 @ 18:22 huussuh...nee man ![]() ![]() ![]() Haha ik had het gezien ja...geen 0118-Vier connecties hier voor zover ik weet dan ![]() | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
jammer dat t niet echt te verstaan is was t jullie eerste optreden? hehe ik weet nog wel eerste keer van de wijzen, helaas is die getaped [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2006 @ 22:02:16 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahah "kom beetje naar voren das gezellig" hahahaha die humor digg ik wel op het poduim.. | ||
![]() | ![]() |
ey ik hoor een line die je ook bij de collab heb gebozt? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Heel Monn-e's verse in dat eerste nummer is van de collabo. Oja, het was trouwens best een dope optreden gasten! [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2006 @ 22:10:09 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
oei | ||
![]() | ![]() |
nee aap, een line aan 't eind staat los in een nummer. en ik heb 't over 'mijn' collab niet over bigsams ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik dacht dat je het over die lines had. Aap. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
LNO_C Late Night Ownage! ![]() |
![]() | ![]() |
wel had ik heel zijn tekst mee kunnen rappen van bigsams collab in de crowd ![]() ![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/cheran123 | ||
![]() | ![]() |
Late Night Ownage! ![]() | ||
![]() | ![]() |
oowja mijn meesterlijke collab![]() late night ownage !!!11!!!@ [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2006 @ 22:19:03 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
2e track is de Eastwood collabo ![]() correctie... Bigsam's Eastwood Collabo ^^ ![]() die ik nog moet afmaken ![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/cheran123 | ||
![]() | ![]() |
ja en nog 5 andere oosterhouters ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
haha komt goed sam ![]() ![]() maar ff ontopic blijven ![]() probs naar FlowFusie fijn dat ik mocht komen ![]() LATE NIGHT OWNAGE! ---------------------------------------- http://www.myspace.com/cheran123 | ||
![]() | ![]() |
Aight CeeBee in het huis...cool man... En ja klopt van die ''Ziekelijke samenzwering'' line... Die is van de BigSam Collab en ook van de FreakyFreek Collab idd... Haha, C, nou ik het nog een keer zie...je rapt ook een klein stukje mee hier en daar toch? Volgens mij hoor ik je op die verse een beetje meerappen ![]() Het was zeker wel een dope avond...!!! EDIT : We kregen drank voor kratis na het optreden, vond ik heel vet van de mensen daar...en aangezien het niet zover van mijn huis vandaan is, kon ik als het moest kruipend terug Bigups daarvoor dus haha ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2006 @ 22:48:44 ] | ||
![]() | ![]() |
ja man...shit was dope toch ![]() ![]() ![]() ow en die kwaliteit, het is toch wel een beetje te verstaan toch? ![]() en ja..monn-e is tekstrecycelend bezig ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 26-05-2006 @ 22:00 hahahahah "kom beetje naar voren das gezellig" hahahaha die humor digg ik wel op het poduim.. gezelligheid kent geen tijd ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
Check dit filmpje...gerecord door Riggigig haha... Is vanaf de linkerkant van het podium, iets beter geluid ook http://video.google.com/videoplay?docid=-871710636667295198&q=flow+fusie | ||
![]() | ![]() |
whahhaah keigrappig als je tegelijk die 2 filmpjes check ![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/cheran123 | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Mooi optreden! Tweede filmpje is wat beter qua geluid. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
tnx ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
jullie staan alleen best wel stil, heletijd op dezelfde plek enzo, das wel jammer | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jakyman schreef op 28-05-2006 @ 13:45 jullie staan alleen best wel stil, heletijd op dezelfde plek enzo, das wel jammer Ja veel ruimte om te bewegen was er inderdaad niet... Je kon niet echt achter elkaar langs lopen ofzo, dan kwamen de draden van de MIC's denk ik ook wel in de knoop met elkaar hehe, podium was niet al te groot ook. | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Tis cker wel wel vet jah hoe oud zijn jullie | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
weet je wat me opvalt. Jullie moeten jullie mic leren vasthouden. maar wel leuk hoor! [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2006 @ 20:28:30 ] | ||
![]() | ![]() |
wow misschien kan jij ze les geven dan ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Nee, maar een mic hoor je gewoon bij je mond te houden tijdens de sound check. En back ups wat verder weg anders gaan de backups de hoofdstem overstemmen. Kijk ik zeg dit alleen, omdat het gewoon zonde is dat veel mensen geen mic techniek hebben, want dat verneukt gewoon het geluid. Zijn zoveel gasten die goed kunnen rappen die ik ken die de mic 10 cm van zich af houden waardoor je ze niet hoort... Dat is gewoon zonde van de skills. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
- niks boeiends - [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2006 @ 21:14:04 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 31-05-2006 @ 20:59 Nee, maar een mic hoor je gewoon bij je mond te houden tijdens de sound check. En back ups wat verder weg anders gaan de backups de hoofdstem overstemmen. Kijk ik zeg dit alleen, omdat het gewoon zonde is dat veel mensen geen mic techniek hebben, want dat verneukt gewoon het geluid. Zijn zoveel gasten die goed kunnen rappen die ik ken die de mic 10 cm van zich af houden waardoor je ze niet hoort... Dat is gewoon zonde van de skills. oow ok ![]() jij bent dax toch ik had zon freestijl wedstrijd gezien waar je aan meedeed ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 31-05-2006 @ 20:27 weet je wat me opvalt. Jullie moeten jullie mic leren vasthouden. maar wel leuk hoor! ik denk niet echt dat je kan horen of iemand een ander overstemt op dit filmpje, bovendien is dat soms express gedaan (niet altijd natuurlijk ![]() ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Index / Drop je eigen audio / |