Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op vrijdag 26-05-2006 om 16:31:22
http://www.soundclick.com/dionysusakadio

is een battle tegen crazyONE, ik heb geprobeerd mijn flow en stemgebruik beter neer te zetten, ik hoop dat het gelukt is, feed zou welkom zijn
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op vrijdag 26-05-2006 om 18:24:33
32 view en geen reactie??
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2006 @ 18:24:55 ]

----------------------------------------
wat nu? wat nu?
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op zaterdag 27-05-2006 om 11:37:31
iemand?
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op zaterdag 27-05-2006 om 18:33:58
wat the fuck moet ik doen om hier een reactie op te krijgen?
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 18:42:54
misschien een keer ook interesse tonen voor iemand anders ding?
en dan ook nog feed geven waar diegene iets aan heeft misschien?
weet dat het moeilijk is, en zoveel moeite en tijd kost maar zou het toch eens proberen

zal jou ding zo ff checken, dan geef ik me mening wel.

edit:
ik heb hem gecheckt en vond er niet veel aan. wat ik van de tekst hoorde (wat ik er van kon verstaan en wat niet wegviel) was vrij simpel, vaker gebruikt enz.
Het lijkt net of je problemen hebt met de beat, of je het maar net haalt om er op te spitten zeg maar. kan dit kloppen? soort ademtekort zeg maar, je hoort je af en toe naar adem happen heb ik t idee.

als je op een begeven moment door elkaar praat / rapt dan overstemt het ene het andere, heel irritant om naar te luisteren dus dat zou ik in het vervolg niet doen. ik versta echt niet wat je zegt, en dan heb ik eigelijk al geen zin meer om verder te luisteren. je concentratie om naar de rest te luisteren is weg zeg maar.

om nog even op de tekst terug te komen. ik vind "je bent een sul" nou niet echt beledigend, daar zal die gast echt niks van hebben. probeer orginele verbanden te vinden en iets waarmee je hem echt aanvalt / beledigt en dus ECHT mee disst.

hopelijk heb je er wat aan, succes met oefenen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2006 @ 18:53:28 ]
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op zaterdag 27-05-2006 om 19:21:42
bedankt voor je feed, maar je neemt nu ook wel een heel klein stukje van de hele tekst, want zo kan ik ook zeggen dat 'je' niet beledigend is, jeweet. ik bedoel, dit zijn misschien neit de origineelste en punchendste lines, maar ik vind ze ermee door kunnen voor een audiobattle

fak een pokerface gast, je bent een fakking grap
en ik weet dat je volt want je doet me ampère watt
je word afgeslacht en ik breek je vuile hoofd
want als jij op rokkenjacht gaat houd de zeeman uitverkoop
ik meen het, kruip gewoon, terug naar waar je hoort
deze selectie kom je net als huntelaar niet door
je had je moeten afvragen of je wel wou
want blaagje ik sla je bont en delfts blauw


ik had liever feed op mijn audio dan op mijn tekst, dus datgene over bijv die 2 stemmen door elkaar heen (ik neem aan in het 1e refrein, klopt dat?) is handig om te weten. ik heb overmatig ademhappen niet echt opgemerkt, alleen voor de zin een kleine inademing, maar dat maakt het wat realistischer zolang het niet storend is (ik merk vaak bij tracks dat dat soort ademhappen niet wordt weggehaald, maar ik merk het alleen als ik er echt naar ga luisteren, ik weet niet of je dat nu ook deed of dat je het echt gelijk opviel?) dat achter de beat aan lopen vat ik niet helemaal, ik merkte het er iig niet in.. maar bedankt voor het checken en feeden!
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 19:25:20
ja ze kunnen er mee door, maar het zijn geen lines die echt uitgedacht en uitgewerkt zijn dat hoeft natuurlijk ook niet altijd, begrijp me niet verkeerd.

en je tekst is juist belangrijk in een battle, dan moet je specifiek vragen naar feed over de audio, wat je daar aan kunt verbeteren. let vooral op dat door elkaar heen praten, en af en toe te weinig adem, zo kwam over iig. maar goed, als je daar op oefent, zit het goed!

succes
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op zaterdag 27-05-2006 om 19:27:05
oke, danken (misschien heb je wel gelijk, ik ben namelijk verkouden op het moment, dus hopen dat het daaraan ligt)

iemand anders nog feed over de audio?
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 19:27:49
nou je het zegt, dat zou het ook nog kunnen zijn. heb je sowieso minder adem natuurlijk.

nou ja, ff opletten bij de volgende dan
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0112 sec.