Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 11:05:51
echt hè, in die 5 minuten kan je echt niet zo veel verbeteren dat het opeens dope is. maar door al die zinloze slechte kut teksten worden de echt goede teksten niet meer gecheckt. was toch tijdje geleden, had mixxman een tekst gedropt of zelfs een track, hij kreeg 20 reacties en 1 of andere loser die een track met 3 woorden per zin dropte, kreeg er 50. is er toch iets wat mis gaat steeds. mensen willen liever haten dan mensen helpen, en daarom is het hier zo dood qua teksten en tracks volgens mij. niemand verwacht nog serieuze feed, want ja er zijn ook weinig serieuze mensen.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:06:12
Quote:
Arihasj schreef op 27-05-2006 @ 11:04
wat is er met jou


ik uit mijn irrietaties over nlhh even, en heb het daar over met K, cool with that?
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 11:07:03
ja pascool we hebben iedereen weggejaagd uit slowchat
D-on Gepost door D-on op zaterdag 27-05-2006 om 11:07:38
Quote:
K-Splendid schreef op 27-05-2006 @ 11:07
ja pascool we hebben iedereen weggejaagd uit slowchat


Valt mee, ik volg aandachtig jullie gedachtegangen.
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 27-05-2006 om 11:08:18
Zo lang pascool leven in de brouwerij houdt is er niks aan de hand toch.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:08:53
Quote:
K-Splendid schreef op 27-05-2006 @ 11:05
echt hè, in die 5 minuten kan je echt niet zo veel verbeteren dat het opeens dope is. maar door al die zinloze slechte kut teksten worden de echt goede teksten niet meer gecheckt. was toch tijdje geleden, had mixxman een tekst gedropt of zelfs een track, hij kreeg 20 reacties en 1 of andere loser die een track met 3 woorden per zin dropte, kreeg er 50. is er toch iets wat mis gaat steeds. mensen willen liever haten dan mensen helpen, en daarom is het hier zo dood qua teksten en tracks volgens mij. niemand verwacht nog serieuze feed, want ja er zijn ook weinig serieuze mensen.


juist en dat is het precies, eerst was het , Ej we hebben een track klaar kom we droppen em op nlhh, nu is het ej we hebben een track klaar maar lama niet op nlhh droppen er word tog gehaat, en das jammer, maar komt allemaal door SC ik zeg het je, dat trekt de verkeerde mensen aan, de "lolbroeken" gewoon jammer allemaal, en indd de serieuze mensen zijn steeds minder online, als er dope hiphop word gedropt is er geen intresse omdat klaasje net tegen jantje in slowchat zei dat zijn moeder een hoer , o o o nu moeten we eerst rusie gaan maken, zo slecht allemaal
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 27-05-2006 om 11:08:55
Quote:
-pascool- schreef op 27-05-2006 @ 11:06


ik uit mijn irrietaties over nlhh even, en heb het daar over met K, cool with that?


ja hoor, maar of ik dat nou allemaal serieus moet nemen
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 27-05-2006 om 11:10:01
Quote:
-pascool- schreef op 27-05-2006 @ 11:08


juist en dat is het precies, eerst was het , Ej we hebben een track klaar kom we droppen em op nlhh, nu is het ej we hebben een track klaar maar lama niet op nlhh droppen er word tog gehaat, en das jammer, maar komt allemaal door SC ik zeg het je, dat trekt de verkeerde mensen aan, de "lolbroeken" gewoon jammer allemaal, en indd de serieuze mensen zijn steeds minder online, als er dope hiphop word gedropt is er geen intresse omdat klaasje net tegen jantje in slowchat zei dat zijn moeder een hoer , o o o nu moeten we eerst rusie gaan maken, zo slecht allemaal


hier moet ik je een word geven, ik heb altijd die slowchat gehaat
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:11:41
Quote:
Arihasj schreef op 27-05-2006 @ 11:10
(...)

hier moet ik je een word geven, ik heb altijd die slowchat gehaat


nou daar ging het ook zon beetje om
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 11:11:57
Quote:
-pascool- schreef op 27-05-2006 @ 11:08
(...)

juist en dat is het precies, eerst was het , Ej we hebben een track klaar kom we droppen em op nlhh, nu is het ej we hebben een track klaar maar lama niet op nlhh droppen er word tog gehaat, en das jammer, maar komt allemaal door SC ik zeg het je, dat trekt de verkeerde mensen aan, de "lolbroeken" gewoon jammer allemaal, en indd de serieuze mensen zijn steeds minder online, als er dope hiphop word gedropt is er geen intresse omdat klaasje net tegen jantje in slowchat zei dat zijn moeder een hoer , o o o nu moeten we eerst rusie gaan maken, zo slecht allemaal


zo of niet. die mensen moeten echt maar "om 3 uur op het schoolplein" afspreken, en ons er niet meer mee lastig vallen. want het helpt NLHH gewoon naar de klote.
maken hun elkaar lekker af, en kunnen de serieuze mensen verder met hun ding doen zonder gehaat.
ik bedoel, als ze die haat nou nog oplossen met een battle.. nee dan gaan ze een topic aanmaken waarin ze zeggen dat ze elkaar niet mogen, komen 40 reacties op en hij word weer gesloten. daar heeft niemand wat aan, want het is vaak nog niet eens opgelost of iets. het gaat gewoon door, vaak in een topic waar iemand dus wel een tekst heeft gedropt en de mensen op elkaar gaan reageren. eindstand; weer een topic verneukt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2006 @ 11:13:33 ]
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 27-05-2006 om 11:13:35
Quote:
-pascool- schreef op 27-05-2006 @ 11:11
(...)

nou daar ging het ook zon beetje om


oh ok, keep on doing the good thing

we moeten iets verzinnen zodat de slowchat voor altijd weg blijft
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:14:16
Quote:
K-Splendid schreef op 27-05-2006 @ 11:11
(...)

zo of niet. die mensen moeten echt maar "om 3 uur op het schoolplein" afspreken, en ons er niet meer mee lastig vallen. want het helpt NLHH gewoon naar de klote.
maken hun elkaar lekker af, en kunnen de serieuze mensen verder met hun ding doen zonder gehaat.
ik bedoel, als ze die haat nou nog oplossen met een battle.. nee dan gaan ze een topic aanmaken waarin ze dat ze elkaar niet mogen, komen 40 reacties op en hij word weer gesloten. daar heeft niemand wat aan, want het is vaak nog niet eens opgelost of iets. het gaat gewoon door, vaak in een topic waar iemand dus wel een tekst heeft gedropt en de mensen op elkaar gaan reageren. eindstand; weer een topic verneukt


juistem, en daarom zou het helemaal niet slecht zijn op SC een tijdje dicht te gooien, en kijken wat er gebeurt ik verzeker je, mensen gaan het minder leuk vinden er is geen geouwehoer meer geen domme beefs geen scheldpartijen en ze gaan weg... kan zo 10 members noemen die weg zouden gaan als SC en alle andere spamtroep dicht zou gaan (wat ik uiteraard niet ga doen danku)
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:15:05
Quote:
Arihasj schreef op 27-05-2006 @ 11:13
(...)

oh ok, keep on doing the good thing

we moeten iets verzinnen zodat de slowchat voor altijd weg blijft


nah gewoon ff tijdje dicht doen, kijken wat er gebeurt en kijken of die SC lopers ook in hiphop zijn geintreseerd en normaal kunnen doen, dan merken ze zelf wel of ze het nog dope vinden hier
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 27-05-2006 om 11:15:22
hé waar is ozcan
----------------------------------------
ya diggg
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 11:15:29
ik denk dat het helemaal niet zo'n slecht idee is om het een tijdje te proberen. en dan haat in de serieuze topics ook beter aanpakken. want nu gaat het vaak gewoon door en word er niks aan gedaan. als het gelijk weg is gehaald of iets, is er geen fuck meer aan, en houdt het vanzelf op
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 27-05-2006 om 11:15:30
Ik heb me altijd vermaakt zonder al die onzin hier, het: wat doe je zo laat nog online? topic was beter dan dit.
En het forum hoeft niet persee alleen maar om hiphop te draaien, maar ik geef toe dat er inderdaad best wel veel bullshit dingen zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2006 @ 11:17:14 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 27-05-2006 om 11:16:10
Quote:
-pascool- schreef op 27-05-2006 @ 11:15
(...)

nah gewoon ff tijdje dicht doen, kijken wat er gebeurt en kijken of die SC lopers ook in hiphop zijn geintreseerd en normaal kunnen doen, dan merken ze zelf wel of ze het nog dope vinden hier


ik zou zeggen het voor te stellen bij spade ofzo of dap,
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:16:52
@ K.. ik vind het serieus een goed id maar krijg spade en dap maar zover

@ guy, hahaha indd, of het komik en l2 topic
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:17:21
Quote:
Arihasj schreef op 27-05-2006 @ 11:16
(...)

ik zou zeggen het voor te stellen bij spade ofzo of dap,


ja maar dan met een groepje ofzo, dat heeft meestal meer effect
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 27-05-2006 om 11:17:32
Quote:
Buitengewoon schreef op 27-05-2006 @ 11:15
hé waar is ozcan

----------------------------------------
ya diggg
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 11:18:11
inderdaad. ik dacht eerst, misschien topic maken waar we het voorstellen met argumenten enzo, maar ja dat heeft weinig zin, ga mensen daar weer spammen. dan maar pmen denk ik ?

en idd met een groepje heeft meer effect. ik weet zeker dat er nog meer mensen zijn die van deze shit genoeg hebben
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2006 @ 11:18:50 ]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 27-05-2006 om 11:18:20
Die oorlog met Komik en mij tegen vip en nog wat mensen

Die shit was ook grappig.
Nlhiphop verkiezingen hehe.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:19:17
Quote:
K-Splendid schreef op 27-05-2006 @ 11:18
inderdaad. ik dacht eerst, misschien topic maken waar we het voorstellen met argumenten enzo, maar ja dat heeft weinig zin, ga mensen daar weer spammen. dan maar pmen denk ik ?


ljkt me wel het beste ja,
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 27-05-2006 om 11:20:12
@ K , ja ik denk het ook, en de gene die dan spammen zijn ook de gene die hier dan niet thuis horen waarschijnlijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2006 @ 11:20:38 ]

----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 11:21:25
en die gaan dan vanzelf weg.

het idee word steeds aantrekkelijker
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 27-05-2006 om 11:22:30
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=15251&m=25&p=21

Blijven dit soort acties dan ook uit?
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:22:31
ait wie voelt zich geroepen om spade en dap in te lichten? als ze dit al niet gelezen hebben
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:22:53
Quote:
Özcan schreef op 27-05-2006 @ 11:22
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=15251&m=25&p=21

Blijven dit soort acties dan ook uit?


jep
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 11:26:01
nou ik sowieso, jijzelf dan pascool, arihasj. mx vast ook wel. en nog meer mensen die gewoon serieuze teksten willen droppen, heb mixxman er ook weleens over gehoord. dus die zal het ook wel willen, ff pmen misschien.

wie nog meer?
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 27-05-2006 om 11:26:30
Quote:
-pascool- schreef op 27-05-2006 @ een eerder tijdstip
(...)

tis een soort praat forum geworden voor pubertjes die zich vervelen komt allemaal door dit Slowchat! dat hadden spade en dap nooit in moeten voeren, door SC blijven die mensen langer hangen, als dit er niet was geweest waren al die spammertjes al weer opgerot, maar nu blijven en openen ze domme onnodige topics, dus ik ben ervoor om SC af te schaffen, en alles wat met spammen in die trant te maken heeft, of geef hun een appart forumpje, waar ze lekker kunnen spammen met zijn allen


Het is wel een goed idee en zo, maar nu doe jij alsof jij nooit spammed, maar jij komt toch zeker voor in de top 5 van spammers
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:27:27
Quote:
Özcan schreef op 27-05-2006 @ 11:26
(...)

Het is wel een goed idee en zo, maar nu doe jij alsof jij nooit spammed, maar jij komt toch zeker voor in de top 5 van spammers


dat zeg ik niet, ik weet zelf ook wel dat ik spam, maar ik zou et niet missen en daarnaast ben ik ook serieus, de meeste spammers spammen en daar houd het mee op..
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 27-05-2006 om 11:28:53
Quote:
tis allemaal niet meer, ik bedole de helfd van de topics op nlhh heeft niks meer met hiphop te maken, tis een soort praat forum geworden voor pubertjes die zich vervelen


Wat een gelul jullie zijn/waren toen ook pubers. En dat hiphopgehalte, komop man, wat is er vermoeiender dan de godganse dag over hiphop praten? Ik kom hier juist om beetje te lullen met mensen die dezelfde interesse hebben als ik, namelijk hiphop, maar dan hoeft dat wat mij betreft niet over hiphop te gaan.


K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 11:30:27
hoeft toch ook niet 24 uur per dag. we zeggen alleen dat het meer over andere dingen gaat, zinloze dingen dus. en je wou toch niet zeggen dat jij nooit het idee hebt van, "waar gaat dit over? hou het ontopic! "
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2006 @ 11:31:47 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 27-05-2006 om 11:31:30
Eh ja en dan zeg ik dat, maar wat wil je daaraan veranderen dan?

-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:31:43
Quote:
livio schreef op 27-05-2006 @ 11:28
(...)

Wat een gelul jullie zijn/waren toen ook pubers. En dat hiphopgehalte, komop man, wat is er vermoeiender dan de godganse dag over hiphop praten? Ik kom hier juist om beetje te lullen met mensen die dezelfde interesse hebben als ik, namelijk hiphop, maar dan hoeft dat wat mij betreft niet over hiphop te gaan.




ik vind dat er teveel onzin topics zijn dat zeg ik alleen, ik bedoel slagroom ruilen voor wat anders waar gaat dat over? het heeft er gewoon niks meer mee te maken, het is een verveling wat mensen uiten door dat soort topic te opnenen, tuurlijk is et dope om hier te lullen met mensen die de zelfde intresse heeft, maar het gaat ten koste van de rest, hoeveel echt dope battles en audio's heb jij gehoord de laaste maanden? ik bedoel het gaat niet meer over hiphop hier, maar goed ik kan er ook naast zitten met me hele theorie en blijven jullie tog lekker zo door gaan
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 27-05-2006 om 11:32:43
Het forum draait niet alleen om de battles en de audio's?
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 27-05-2006 om 11:33:29
moeilijk shit, want wat livio zegt klopt ook wel weer, hmm
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:33:38
Kunnen mensen niet lezen ofzo? ik bedoel wat is er nou nog niet duidelijk aan mijn verhaal?
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zaterdag 27-05-2006 om 11:34:04
WOOT!
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 27-05-2006 om 11:35:19
Quote:
livio schreef op 27-05-2006 @ 11:31
Eh ja en dan zeg ik dat, maar wat wil je daaraan veranderen dan?



zoals ik al zei, slowchat tijdje dichtgooien om te kijken hoe t loopt, en te kijken of die mensen die normaal spammen idd weg gaan omdat ze het niet meer boeiend vinden. en misschien in de topics meer opletten ofzo.

ben ff wat drinken brb
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 27-05-2006 om 11:36:06
Wat er niet duidelijk is aan je verhaal?

Wat je wil veranderen bijvoorbeeld.

slowchat sluiten? haha en dan? worden alle topics volgespammed?
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 27-05-2006 om 11:37:14
Quote:
livio schreef op 27-05-2006 @ 11:36
Wat er niet duidelijk is aan je verhaal?

Wat je wil veranderen bijvoorbeeld.

slowchat sluiten? haha en dan? worden alle topics volgespammed?


Sc sluiten is een goed id, en dat is jullie taak, zodat de rest niet word vol gespamd.. je zult zien dat er een hele hoop lose members verdwijnen
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 27-05-2006 om 11:37:39
hé ozcan, heb je donderdag gewonnen?
----------------------------------------
ya diggg
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 27-05-2006 om 11:38:33
slowchat is niks mis mee
----------------------------------------
ya diggg
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 27-05-2006 om 11:38:39
Quote:
K-Splendid schreef op 27-05-2006 @ 11:35
(...)

en misschien in de topics meer opletten ofzo.



gaan ze dan ook minder spammen, of moeten we zero-tolerance beleid gaan hanteren.. dan zijn wij weer te streng en was het vroeger beter, doen we het niet krijg je dit gezeur.. misschien moeten jullie het ook bij jullie zef zoeken. Dat het een hiphopforum is betekend niet dat het alleen maar over hiphop moet gaan. Trouwens, 75 procent op de site gaat nog steeds over hiphop..misschien zijn jullie, diegenen dit 'probleem benoemen', wel te weinig actief in de hiphop-topics
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 27-05-2006 om 11:39:49
Njah, mij boeit het niet.

Ik zou wel mijn modskills wat uitgebreider willen zien, posts verwijderen en een simpele ban zetten. Dan zou er wat strakker kunnen worden gemod op serieuze topics. Wat er in de overige topics dan gebeurt maakt me niet uit.

Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 27-05-2006 om 11:40:29
Quote:
Buitengewoon schreef op 27-05-2006 @ 11:37
hé ozcan, heb je donderdag gewonnen?


laatste minuut verloren .. , was een mooie wedstrijd, kleine duizend man langs de lijn ..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 27-05-2006 om 11:41:12
Ik meen dat er eerst gezeken werd over dat het moderate beleid veels te streng was en dat alles te snel op slot ging en dat members te snel op het matje werden geroepen. En nu willen jullie het precies weer zoals eerst omdat jullie toevallig verstandig en volwassen zijn geworden?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2006 @ 11:42:34 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 27-05-2006 om 11:42:29
Quote:
Özcan schreef op 27-05-2006 @ 11:40
(...)

laatste minuut verloren .. , was een mooie wedstrijd, kleine duizend man langs de lijn ..


jammer, nou gedgradeerd? of speelde je voor promotie

ons eerste maakte in de laatste minuut gelijk, toen penalties gewonnen, toen feest geviert tot de volgende ochtend
----------------------------------------
ya diggg
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 27-05-2006 om 11:43:11
Hehe, je kunt inderdaad wel stellen dat het forumniveau een beetje tragisch is geworden. Pappies als Rem, upnorth, Vent, Noedels en zie je de laatste tijd veel minder dan pakweg anderhalf jaar geleden.Al die kleuterpraat (zowel in slowchat als daarbuiten) schrikt wetende pappies af, en naar mijn mening zijn wetende pappies cruciaal voor een dope forum. Wat heb ik nou aan het zoveelste topic over Opgezwolle, er bestaat meer dan dat hoor.

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.