Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Iemand gisteren Spuiten en Slikken gezien gisteren? ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Neuh, wel over gehoord. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, was echt dope, Philimon had Paddo's gegeten, Sander XTC, en Sophie weet ik niet wat, maar die had ook iets gebruikt in ieder geval, leverde echt supergrappige beelden op. ![]() En toen gingen ze de show presenteren dus he... Even voor de duidelijkheid. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 11:25:39 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Kan ik dat nog ergens (op internet) terug zien ? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ja, uitzending gemist. En Sophie had jonco gerookt. dat op uitzending gemist is volgens mij niet zo, maar ik heb het wel eens ergens gekeken. Als je op BNN wilt kijken, dan moet je lid wordenen dat kost doekoes. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 11:29:13 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ze was aardig naar de kaaaaaaaanker.Spacekees stylo kanker ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt Jspr | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haha het was wel tof inderdaad, die Philemon snapte er echt niks meer van. ![]() ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Iemand al gevonden ? ik vind het niet bij uitzending gemist. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik regel straks een linkje, iemand in mn lijst is lid van bnn en je kan dan gewoon kijken, maar de link van dat filmpje is ook bereikbaar voor niet geabboneerden. Maar dat duurt wel ff, want zometeen eerst examen wiskunde. wat ik compleet ga verneuken. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
bedankt ! En succes alvast man | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Half twee pas toch? Succes! -edit- Weet iemand hoe duur een geodriehoek is? [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 11:36:16 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ja, maar die gast is niet online en ik ga om 12 uur naar school, nog ff beetje praten enzo, leren tot het laatste moment is slecht heb ik me laten vertellen. Maarrem, bedankt mannen ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 30-05-2006 @ 11:35 Half twee pas toch? Succes! -edit- Weet iemand hoe duur een geodriehoek is? 1,50 ofzo? er zijn vast wel mensen op school uit de 4e ofzo die er 1 voor je hebben toch? [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 11:36:59 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Geodriehoek is 2 euro ofzo ? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Oh, ik moet er dan nog even eentje halen anders ga ik mn examen ook niet halen denk ik. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 30-05-2006 @ 11:36 (...) 1,50 ofzo? er zijn vast wel mensen op school uit de 4e ofzo die er 1 voor je hebben toch? Die hebben ook wiskunde dalijk. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 30-05-2006 @ 11:16 Het openbaar lynchen van Marco moet niet al te lang meer op zich laten wachten nee. Tijd dat Leontien ns aan haar muzikale carrière begint. ( Plaatje ) ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik heb nog wel een geo voor je een roze ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hahahaha![]() @ dat plaatje dus he [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 11:39:24 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Heb net Bruce Lee - Return of the Dragon gekeken. Lol. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() lol | ||
Welke zender komt Spuiten en Slikken ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Shit Wiskunde !Ik heb geen rekenmachine ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 30-05-2006 @ 11:40 Welke zender komt Spuiten en Slikken ? is afgelope begint in september weer op bnn | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 30-05-2006 @ 11:38 ik heb nog wel een geo voor je een roze ![]() Dan moet ik eerst nog naar Middelburg zeker? ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 30-05-2006 @ 11:44 (...) Dan moet ik eerst nog naar Middelburg zeker? ![]() JA als je nu de trein neem kunne we er nog snel ff 1tje rollen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, nee dat ga ik niet halen... Anders doe ik m'n examen wel bij jou op school. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 30-05-2006 @ 11:46 Hehe, nee dat ga ik niet halen... Anders doe ik m'n examen wel bij jou op school. illegaal examen doen ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Yo ik wil ook zo koel oranje zijn net als Schaduw, hoe komt ie daaraan? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
32 punten voor examen FRANS ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
http://mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.laatste.asf voor de mensen die nog op zoek zijn naar die aflevering van Spuiten en Slikken ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Swerious vind hem hoor, heb je hem zelf al gezien? Hijs echt koel ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
whuuutt schaduw heeft oranje letters ![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Whooot mijn AK ging best goed op naar men diploma ![]() ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
met een AK47 je diploma halen, dat is corrupt G [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 12:54:22 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt Swerious DOH ! Quote: De pagina kan niet worden weergegeven. De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 13:08:09 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
mijn nieuwe avatar rocked (314) ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
www.bnn.nl fer ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt dopo, maar die ish is alleen voor (Betalende) memberts. | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Logisch dat die shit niet werkt MX, HTTP moet weg. mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.laatste.asf Dat kopiëren in je WMP. Of in je browser. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 13:25:23 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
danku ![]() werkt niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 13:27:08 ] | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 30-05-2006 @ 12:28 Swerious vind hem hoor, heb je hem zelf al gezien? Hijs echt koel Uiteraard ![]() ![]() ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
Dat die gozer xtc op heeft zie je niet eens (108 ) [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 14:01:33 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 30-05-2006 @ 13:49 Dat die gozer xtc op heeft zie je niet eens (10 ![]() hehehe ja toch +) of dat hij naar de wc moet en die dame zegt zo" waar is filemon gebleven".. Die gast zegt" hij is naar de wc, waarop die trippende xtc gast zegt" ja.. zijn schoenen is nog wel" .. *droog* ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Kijk en dat bedoel ik dus met vrouwelijke rappers altijd alleen maar over sex en dat ze genomen willen worden.. wat een kut nummer (106) -edit- Die gozer zat daar lekker te chillen op xtc :S:S:S WTF [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 14:18:02 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 30-05-2006 @ 13:49 Dat die gozer xtc op heeft zie je niet eens (108 ) Niet echt overdreven nee, maar let goed op hoe ie op dingen reageert, en die bedenkelijke blik van um ![]() ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
hmm ja ok maar toch lijkt het nep ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 14:23:23 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Wat mij opviel is dat dei kleine ogen hield.. Maar dat kan komen omdat hun natuurlijk pure MDMA pillen geven.. en niet met speed erbij.. Dan ga je um gewoon ongelooflijk spacen zonder echt die energieboost te krijgen. Ik denk niet dat die hele sterke xtc ophad. Dat ga je echt heel erg zien. Je ziet wel aan hem dat die echt iets gebruikt had. Aan zijn manier van bewegen, praten en vooral aan zijn manier van reageren. Dat fake je niet zomaar. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
xtc zonder pep ga je niet strak van staan | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |