Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 ] | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
www.wkmanager.nl registreer jezelf ff en stel een team samen.Schrijf je dan in bij deze league: sub naam:nlhiphop login:aanvallen wachtwoord:mixxman Zullen we is ff kijken wie hier de mannen met verstand van voetbal zijn ![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
en dan kun jij prijzen winnen? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
direct over prijzen beginnen .. ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik weet niks van prijzen man.het leek me wel geinig om te doen.Je moet er niks achter zoeken ofzo als je geen zin heb doe je het niet. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
nee, ik vroeg het me gewoon af, ik zal eens kijken | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
we weten toch allemaal hier dat ik en V-rank de enige zijn met bredevoetbalkennis, .. maar dat is logisch ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 29-05-2006 @ 19:41 we weten toch allemaal hier dat ik en V-rank de enige zijn met bredevoetbalkennis, .. maar dat is logisch ghehe noooh bewijs dan. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
*kuch* | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hoe vaak moet je dat doen? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Ik heb me aangemeld.. eerst maar ff achter komen hoe het werkt.. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik ben trouwens wksterren jaja originele naam ik weet.werkt best wel simpel je hebt een budget van 110 miljoen en daarvoor kan je spelers kopen voor je elftal.Je kan van elke nationaliteit maar 1 speler kopen en je budget is nu nog behoorlijk klein.later kan je geld verdienen als je spelers het goed doen en dan kan je weer spelers verkopen en kopen enz.Verder kan je ook je eigen oranje samenstellen en daar is ook weer wat aan verbonden maar ja lees de spelregels lekker door zou ik zeggen![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2006 @ 19:44:35 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben ingeschreven, even checken hoe die shit in elkaar zit. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb me ook net ingeschreven, maar nu ff geen zin om verder uit te zoeken hoe het werkt ![]() ik neem aan dat het op dezelfde dag als het wk begint? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hmm ik ben er niet zoveel die periode.. dus laat maar zitten.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
RAFAEL VAN DE VAART HEEFT EEN BAL OP ZIJN ENKEL GEHAD !!!! | ||
ik heb geprobeerd om mijn verdediging en middenveld zo fout mogelijk te krijgen.. kijken hoe ver je komt met een goede keeper en goede aanval ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehe schaduw echt zn hele team kut alleen zn spitsen zijn onbetaalbaar![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 29-05-2006 @ 19:41 we weten toch allemaal hier dat ik en V-rank de enige zijn met bredevoetbalkennis, .. maar dat is logisch Hehe word! ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Quote: mixxman schreef op 29-05-2006 @ 20:05 ghehe schaduw echt zn hele team kut alleen zn spitsen zijn onbetaalbaar ![]() als je maar je mond houd over mijn aanvoerder.. die gast killed je met z'n snor! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehe nah mijn halve team is kut 5 slechte spelers en 6 goede. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik snap er geen zak van en ik heb geen verstand van voetbal. ![]() Leg me eens wat uit hoe dat werkt ofzo... ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
ik ben ingeschreven jongens, als vv apwc ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe swike lees op de site bij regels![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 29-05-2006 @ 20:28 Oja, best logisch hehe swike lees op de site bij regels ![]() ![]() Thnx. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
mijn team is de bom G ---------------------------------------- ya diggg | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehe we hebben 9 deelnemers al.Als het nog een beetje oploopt gaan we het klassement rocken![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
eey mixx ik doe mee man, ik ben die echte voetballer toh.. ff aanmelden | ||
Quote: Özcan schreef op 29-05-2006 @ 19:41 we weten toch allemaal hier dat ik en V-rank de enige zijn met bredevoetbalkennis, .. maar dat is logisch fok dat ---------------------------------------- ya diggg | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ja oz, ik ook hoor. ![]() | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe ook mee ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 29-05-2006 @ 20:49 (...) fok dat ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehe schaduw met zn kneuzen een budget over van 61 miljoen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
mja lastig om te doen maar team-kapowski is er ![]() | ||
appie Your feeling lucky punk ? |
![]() | ![]() |
deadly vipers in actie | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe ok dan er zijn al 13 pappies in aan de rest:Vrees niet schijft uw allen in! ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
ik win toch. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
mja ik ben niet echt tervreden over mijn team maarja is altijd nog wel lastig om samen te stellen | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja daarom man na de eerste ronde wordt het leuker als je team het goed heeft gedaan.Dan kan je iig een beter overall team neerzetten. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben er ook, Arie elcatabie ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
tozz wanneer begint het a bezems trouwens mijn team is goed, of misschien wel heel goed. mwoehahahhaahhaheoahahha ---------------------------------------- ya diggg | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Hoe kan je zien welke teams er in de subleague zitten? ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
www.hoekanjezienwelketeamserindesubleaguezitten.nl bij overzicht denk ik ---------------------------------------- ya diggg | ||
op de league nlhiphop klikken | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ah ,het lijkt mij dan duidelijk dat ik deze league ga winnen als ik zo de andere teams bekijk. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Nee hoor.. Mijn aanvoerder alleen al nekt jullie. | ||
vie renk welk tiem ben jij ---------------------------------------- ya diggg | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Rotihappen! ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
je verdeding zuigt aars ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 30-05-2006 @ 20:14 je verdeding zuigt aars Mijn linkerflank klaart je aars toch wel gek! ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 ] |