Index / Muziek / | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
http://www.pressurelab.com/content/modules/mydownloads/visit.php?cid=1&lid=74 Mixtape van Belgische & Nederlandse mc's -INTRO -PITA & 5TIG : goe bezig/dit is voor -EXTINCE : culture shock RMX -MELLOW P & KREKKIE ZWARE DIS: bijzonder fresh -SIDEFX & GROUND ZERO: ground zero -NAG : .. -CASTRO, TURRIE & SPACE: eens - Stare RMX -DAMSKO, WILLY, NINA & KIDDO C: Lord Finesse production -10000 META's: 10000 meta's -KUBUS & STICKZ: nix te verliezen -PLEXUS: laat me maar doen -JIZZ: 2060 -DROPPA: flitsende faders -OPGEDUVELD & EVIL DEE: mijn zone -ST ANDRIES MC's: tialekt -RAYMZTER : tijd en ruimte -SAALK & MITGED : zet da hard -THE OPPOSITES & AISHA ECHT : drank vannacht -SPOKESMEN : kosmos - Droppa RMX -RUB : crashy hashy -SNELLE JELLE & CLIMAX: op de 1 en 2 -BAZ : baanbrekend -VSOP: letterlijk de illste - Droppa RMX -TWAN & BAR-B: punky skunky -OPGEZWOLLE : het park -SANCTUM : onverschillig Enjoy bron : www.ontspoord.com Lekkere shit vind ik zelf. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
practisch allemaal bekende nummers die iedereen wel heeft, waarom zou ik die dan in een andere volgorde gemixt willen luisteren... geef mij maar mixtapes zoals die van Krylon waren | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
dat waren toch de 'voor de heads' mixtapes? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dap bedoelt dankjewel Xflipit. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 30-05-2006 @ 16:30 practisch allemaal bekende nummers die iedereen wel heeft, waarom zou ik die dan in een andere volgorde gemixt willen luisteren... geef mij maar mixtapes zoals die van Krylon waren ja kijk, ik geloof niet dat iedereen deze nummers heeft hoor. Maar ik begrijp wat je bedoeld! Pz ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
dankjewel Xflipit ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
SIDEFX & GROUND ZERO: ground zero talent is net als juni, het verschil tussen mei en juli ijsman dus, geen jiggy ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik bedoel helemaal niet dank je wel, heb er niks mee. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik had beter moeten weten... sorry dit is wack en weak. Copy plak van nummers achter elkaar, dit mag geen mix heten. CRAP | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
die baanbrekend schijf is best wel dope ![]() ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 30-05-2006 @ 16:30 geef mij maar mixtapes zoals die van Krylon waren ![]() | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 30-05-2006 @ 16:47 SIDEFX & GROUND ZERO: ground zero talent is net als juni, het verschil tussen mei en juli ijsman dus, geen jiggy ![]() Sydephex... ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
dope ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hi-Tek Soul Survivor ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 30-05-2006 @ 16:30 practisch allemaal bekende nummers die iedereen wel heeft, waarom zou ik die dan in een andere volgorde gemixt willen luisteren... geef mij maar mixtapes zoals die van Krylon waren lol volgens mij heb ik eigenijk niet 1 nummer daarvan ![]() Maar ik ga em wel chekken. ---------------------------------------- Criminology rap | ||
Index / Muziek / |