Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Critical | ![]() | ![]() |
het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen # hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats. voor de rest hou je je aan de normale regels, gescheld en persoonlijke bullshit tegen wie dan ook wordt verwijderd. # De topic sluiter opent ook een nieuw topic, dit om te voorkomen dat er meerdere vervolgen tegelijk worden geopent ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Sluiter opent toch? ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Jij sloot m eerste instantie ook. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
toch..? ---------------------------------------- .... | ||
Kunnen ze gewoon doorpraten nu daar dan? ![]() ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
huh ik sloot toch? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Nee, Critical deed dat in eerste instantie. Jij was nog aan het reageren waardoor je post er nog bij kwam.. Het klopt zo, geloof me maar ![]() | ||
Oh zo ![]() Nou uhh, .. Lekker puh dan muss ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 30-05-2006 @ 20:16 Nee, Critical deed dat in eerste instantie. Jij was nog aan het reageren waardoor je post er nog bij kwam.. Het klopt zo, geloof me maar ![]() ok geen probleem.. dacht het alleen.. mijn excuses maar alsnog: BIGSAM LEKKER PUH ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=15406 dap is minder scherp de laatste tijd ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik zag het ook al, dap je zit toch niet aan de drugs heh? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
shit betrapt! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
wats met schaduws streepje onder ze naam? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
eigenlijk verdien ik die ornaje naam ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
was wat druk met lego, hoe vinden jullie hem geworden? | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Wat doe jij met mijn fotos? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
wow, hoezo tijd over ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
heheheeh ziekelijk dap ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Kerel die dat gedaan heeft verdiend een standbeeld! Lego is koel. en @ die mensen die m'n naam niet goed kunnen zien.. shift + refreshknop | ||
D-on | ![]() | ![]() |
ik heb die pipa's toch [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 20:34:14 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
je vorige plaatje was mooier | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hehe Lego is oldskool. Ik heb nog een paar bakken vol met lego staan op zolder ---------------------------------------- beng! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 30-05-2006 @ 20:37 je vorige plaatje was mooier die deed het niet (hier iig) ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Hier wel ![]() | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Hij drijft ook nog![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 20:44:39 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 30-05-2006 @ 20:18 (...) ok geen probleem.. dacht het alleen.. mijn excuses maar alsnog: BIGSAM LEKKER PUH ach zo erg vind ik het ook weer niet ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Die moet je niet per ongeluk laten vallen btw.. Edit: ook niet expres trouwens.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2006 @ 20:47:23 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
die kan jij niet eens optillen denks ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik had vroeger een echt werkend lego pistool! | ||
Ik eet danoontje powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr | ||
D-on | ![]() | ![]() |
eigenlijk is dat nog best dope, staan hier nog wel 4 bakken van op zolder, vette tijd was dat. En tegelijk educatief. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik spaghetti. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik sla met olijven![]() ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
die komt hierna. alleen dan zonder sla en olijven maar met tomaat en fèta. | ||
![]() | ![]() |
fèta ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
D-on | ![]() | ![]() |
ho stop ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Ik heb ook een oranje avatar ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 30-05-2006 @ 21:04 Ik heb ook een oranje avatar ![]() een verlaat antwoord op je request ; sure.. name ur place and your boozz ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Wie wil er voor mij duimen morgen, als ik natuurkunde examen heb. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zal een kaarsje opsteken voor je. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Die Oranje letters zijn onduidelijk hé ! pffff ik ga een andere site zoeken ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha mooi gedaan die oranje shit. Mag mijn naam nu rood wit blauw ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Die oranje letters zijn deup. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
experimentje spade ? ![]() | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
je kan de letters niet meer zien van hoeveel pagina's er zijn geweest ![]() en dit oranje is lelijk ik zou ies lichtere pakken ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Hahaha !! alles oranje !!!!!! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
is kenker dope gek ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Fuck de belgen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Beter doet iedereen zijn sig als link, dan wordt die ook oranje. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |