Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-05-2006 om 16:01:56
AFGELAST: The Hyphy Movement feat. DJ Shadow e.a.

Zojuist is bekend geworden dat The Hyphy Movement met DJ Shadow e.a. op 12 juni in de Melkweg is AFGELAST. Door problemen met paspoorten en visa zien de artiesten zich genoodzaakt om de tour op te schorten. Men probeert later dit jaar als nog een Europese tour op touw te zetten.

Kaarten kunnen geretourneerd worden bij het adres van aankoop.

Meer info over de afgelasting verschijnt binnenkort op www.djshadow.com

JAY DEE TRIBUTE TOUR
Helaas moeten we melden dat ook de "Jay Dee Tribute Tour" op 6 juli in de Melkweg is afgelast. Kaarten kunnen geretourneerd worden bij het adres van aankoop.
rame
Gepost door rame op woensdag 31-05-2006 om 16:33:41
erg idioot dat die aflassingen blijven komen, krijg je shit nou eerst eens voor elkaar voordat je mensen teleur gaat stellen...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 31-05-2006 om 16:37:06
sja ik kan me wel voorstellen dat er pas visa worden aangevraagt als er al boekingen zijn, en als je dan je visum niet krijgt, of de procedure duurt langer is er weinig aan te doen. Ze gaan echt niet eerst visa aanvragen en dan kijken of er in die periode ergens boekingen kunnen komen.

Daarom staan optredens vaak eerst nog 'onder voorbehoud' en zijn ze zelfs als dat er niet expleciet bij staat nog onder voorbehoud.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2006 @ 16:38:05 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
rame
Gepost door rame op woensdag 31-05-2006 om 16:41:16
ja, maar als er boekingen zijn hoeven de kaarten niet meteen verkocht te worden

verder zijn dingen als bij Mobb Deep ook idioot, komt er ineens een film tussendoor

het publiek wordt er vast niet blijer op als er steeds weer dingen afgelast worden
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-05-2006 om 16:49:30
is toch niks nieuws? al hele lange tijd gaande.
rame
Gepost door rame op woensdag 31-05-2006 om 16:51:16
tsja naar mijn idee is het op het moment wel heel veel zo
Vent
Gepost door Vent op woensdag 31-05-2006 om 18:19:27
Betekent dus ook dat DJ Shadow niet op lowlands komt?
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-05-2006 om 18:21:39
Nee. Lowlands is augustus en dan hebben ze het echt wel geregeld, lijkt me.
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op woensdag 31-05-2006 om 18:40:13
ik dacht dat een van die Hypies niet naar het buitenland mocht vanweg problemen met justitie
Mip
Gepost door Mip op woensdag 31-05-2006 om 19:01:16
melkweg moet zn zaakjes gewoon beter regelen. ze regelen zeker vaak goeie party's, maar ik vindt het verkeerd om party's al aan te kondigen terwijl nog lang niet zeker is of het ook echt doorgaat
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 31-05-2006 om 19:06:59
Paradiso en Melkweg hebben de afgelopen twee jaar wel hee lerg veel afgelastingen....

Talib Kweli inmiddels afgelast, Raekwon ook toch nog recentelijk ? Anyways ik kan niet 1,2,3 op al die namen komen...maar ik herriner me dat er veel wordt afgelast!
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 31-05-2006 om 23:47:11
mja had het al vernomen, wacht wel op de volgende gig.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Prism
Gepost door Prism op donderdag 01-06-2006 om 04:12:59
Quote:
Mip schreef op 31-05-2006 @ 19:01
melkweg moet zn zaakjes gewoon beter regelen. ze regelen zeker vaak goeie party's, maar ik vindt het verkeerd om party's al aan te kondigen terwijl nog lang niet zeker is of het ook echt doorgaat

word!
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0057 sec.