Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op zaterdag 03-06-2006 om 16:26:38
Quote:
Replay schreef op 03-06-2006 @ 16:22

als die man of vrouw een relatie wil met een andere homosecueel dan moeten wij dat tog gewoon accepteren,



nee nooit.

en een homo is geen normaal mens.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 16:27:56 ]

----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
Replay
...
Gepost door Replay op zaterdag 03-06-2006 om 16:27:58
eg ik ga bijna denken dat het aan jullie afkomst licht, jezus
hoe de fok kun je zo denken
het zijn ook maar gewoon mensen wor en die moet je gewoon accepteren zoals ze zijn, ze doen je tog nie kwaad ofzo, damn gasten.
----------------------------------------
....
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 03-06-2006 om 16:28:19
nou ja kom op wat is er mis met lekkere lesbo's ok de mannelijke homo's dat is echt te goor maar kom op 2 lekkere dames die van elkaar geniet en wat is daar mis mee.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 16:28:59 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op zaterdag 03-06-2006 om 16:28:42
nee accepteren nooit.

ga aub weg met je teddybeer gepraat.
----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 03-06-2006 om 16:29:25
Quote:
Replay schreef op 03-06-2006 @ 16:27
eg ik ga bijna denken dat het aan jullie afkomst licht, jezus
hoe de fok kun je zo denken
het zijn ook maar gewoon mensen wor en die moet je gewoon accepteren zoals ze zijn, ze doen je tog nie kwaad ofzo, damn gasten.


jah, komt omdat wij buitenlanders zijn, die denken allemaal zo zwart-wit. Alle Nederlands vinden het homo-zijn koel..

misschien moet jij maar eens leren dat er ook andere meningen zijn dan de jouwe..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Replay
...
Gepost door Replay op zaterdag 03-06-2006 om 16:33:13
Quote:
Özcan schreef op 03-06-2006 @ 16:29
(...)

jah, komt omdat wij buitenlanders zijn, die denken allemaal zo zwart-wit. Alle Nederlands vinden het homo-zijn koel..

misschien moet jij maar eens leren dat er ook andere meningen zijn dan de jouwe..


misschien moet jij eens leren om niet alles wat ik zeg zoiezo voor onzin aan te zien!

en over dat buitenlanders zijnde, ik bedoel dat jij en masterC zo fokking extreem zijn met ja ze moeten uitgeroeit en we mogen ze niet accepteren en blablablabla, al dat belachelijke gepraat over iets wat je dwars zit waar je nog niet eens een goede reden voor hebt gegeven of een goed argument om aan te geven waarom je vind dat jij gelijkt hebt.
----------------------------------------
....
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 03-06-2006 om 16:36:29
Quote:
Replay schreef op 03-06-2006 @ 16:33
(...)

misschien moet jij eens leren om niet alles wat ik zeg zoiezo voor onzin aan te zien!



hahaha, doe jezelf a.u.b niet teveel eer aan, ik reageer zelden op jouw posts, want die gaan doorgaans nergens over.

en on-topic;

Mijn argumenten kun je op de vorige page lezen, ik gaf al aan dat je het homoschap niet kunt uitroeien, maar dat het niet toegestaan zou moeten worden dat zij een kind toegewezen kregen. ... en mijn argumenten hiervoor kun je nogmaals op de vorige pagina('s) lezen...




----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 03-06-2006 om 16:45:13
geen ruzie maken.

ok?
----------------------------------------
ya diggg
Replay
...
Gepost door Replay op zaterdag 03-06-2006 om 16:46:47
Quote:
Özcan schreef op 03-06-2006 @ 16:36
(...)

hahaha, doe jezelf a.u.b niet teveel eer aan, ik reageer zelden op jouw posts, want die gaan doorgaans nergens over.



uhuh, ben je te hoog voor zeker om er op te reageren he.
verwaande.
----------------------------------------
....
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op zaterdag 03-06-2006 om 16:49:11
hij heeft wel gelijk.


----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 03-06-2006 om 16:52:56
Quote:
Mijn argumenten kun je op de vorige page lezen, ik gaf al aan dat je het homoschap niet kunt uitroeien, maar dat het niet toegestaan zou moeten worden dat zij een kind toegewezen kregen. ... en mijn argumenten hiervoor kun je nogmaals op de vorige pagina('s) lezen...


jezus man, uitroeien...
het zijn geen insecten
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 03-06-2006 om 16:59:38
Quote:
V.I.P. schreef op 03-06-2006 @ 16:52
(...)

jezus man, uitroeien...
het zijn geen insecten


hahaha..., neeh.. zijn het inderdaad niet, maar nogmaals; ik heb nooit gezegd dat het uitgeroeit moest worden, ik gaf alleen aan dat homo's er nou eenmaal zijn, maar dat je niet hen dezelfde mogelijkheden moet bieden als bij een 'normale' samenzijn van twee mensen van hetzelfde geslacht...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 03-06-2006 om 17:01:34
ik zie niet in wat het probleem is

dat je het vies vind kan ik begrijpen, maar om ze dan rechten te ontzeggen die 'normale' mensen wel mogen...

da's net zoiets als het antisemitisme van de nazi's in de tweede wereldoorlog
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 03-06-2006 om 17:06:07
ja wellicht denk ik er dan zo extreem over..., maar goed, een ieder zijn/haar eigen mening er over..


----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 03-06-2006 om 17:06:52
zo is dat
----------------------------------------
ya diggg
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 03-06-2006 om 17:21:28
Maar ozcan ga nou niet ignorant doen.
Je wilt toch niet zeggen dat het niet accepteren van homosexualiteit niet in de arabische cultuur zit.
En inderdaad er zijn ook nederlanders die tegen homosexualiteit zijn.
Maar gelukkig zijn er ook allochtonen die homosexualiteit wel accepteren.

Trouwens als je 2 zoenende mannen op straat shockerend vindt, dan accepteer je homosexualiteit niet.
Dan zie je ze niet als gelijke, want heterosexuelen mogen wel zoenen en homosexuelen dan ineens niet.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 03-06-2006 om 17:26:26
Quote:
BattleCat schreef op 03-06-2006 @ 17:21
Maar ozcan ga nou niet ignorant doen.
Je wilt toch niet zeggen dat het niet accepteren van homosexualiteit niet in de arabische cultuur zit.
En inderdaad er zijn ook nederlanders die tegen homosexualiteit zijn.
Maar gelukkig zijn er ook allochtonen die homosexualiteit wel accepteren.

Trouwens als je 2 zoenende mannen op straat shockerend vindt, dan accepteer je homosexualiteit niet.
Dan zie je ze niet als gelijke, want heterosexuelen mogen wel zoenen en homosexuelen dan ineens niet.


ten eerste; ik ben ben geen moslim en heb dus totaal geen affiniteit met de arabische cultuur. Ten tweede maakt het iemand niet 'ignorant' omdat deze een afwijkende mening heeft van het gangbare... ik kan zoenende homo's wel vies vinden om te zien, maar ik heb me daarbij neer te leggen en dus kun je mijn 'extreme opvattingen' niet eens daarop baseren...

en wat de fock heeft mijn allochtoon-zijn met dit onderwerp te maken, ik begin het eigenlijk zielig te vinden dat het onderwerp steeds wordt benoemd als verweer...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 03-06-2006 om 17:37:02
dus als je homo's ziet zoenen en je vind het vies, accepteer je het niet? wat een bullshit

kijk je wel eens in de pot als je hebt gepoept? is toch ook vies.. ik accepteer het wel dat mijn poep vies is.
----------------------------------------
ya diggg
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 03-06-2006 om 18:25:46
Zeg niet elke Turk is moslim, en niet elke moslim is een imam die homo's van het dak wil slingeren. Ik vind beetje debiel om die dingen samen te trekken. Dat zou te voorbarig zijn.

LD50
Gepost door LD50 op zondag 04-06-2006 om 02:38:21
Quote:
BattleCat schreef op 03-06-2006 @ 17:21
Maar ozcan ga nou niet ignorant doen.
Je wilt toch niet zeggen dat het niet accepteren van homosexualiteit niet in de arabische cultuur zit.


drogreden.

Quote:
BattleCat schreef op 03-06-2006 @ 17:21
Trouwens als je 2 zoenende mannen op straat shockerend vindt, dan accepteer je homosexualiteit niet.
Dan zie je ze niet als gelijke, want heterosexuelen mogen wel zoenen en homosexuelen dan ineens niet.


drogreden. ik vind beiden vies. niemand die het daar over had. wat een kut post van je.
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0152 sec.