Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Weet iemand of Kimo nog met een album komt dit jaar, en waar hij nu mee bezig is? en heefr iemand audio van de Geen daden maar woorden finale 2004 Kimo VS Steen ? (als iemand die heeft zou diegene hem dan willen PMen of in het request topic droppen alvast bedankt) [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2006 @ 15:15:24 ] ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
kimo is volgens mij veel bezig met het hosten van shows zo heeft hij ook nog es 2 shows voor et escalatie team geregeld VANAVOND: Escalaite @ Volta... gratis entre... dus je weet waar je moet zijn (voor de skere nlhiphoppers) enneeh open mic enzo... Regga doet ook een show en 20 juni: escalatie @ winston, met ook weer onder andere Regga! en ik ga er van uit dat er een openmic is over een album van kimo weet ik niks... ben benieuwd! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Die zalen zijn allemaal in A'dam of niet? Ik wil jullie best een keer komen checken, lijkt me wel dope, maar dan wel als jullie een keer in de buurt zijn van Utrecht ofzo. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
ja tot nu toe hebben we niet verder buiten amsterdam gerockt dan purmerend... gelukkig is er in amsterdam genoeg te doen, maar als we een keer buiten amsterdam staan zal ik et ook laten weten... ik hoop natuurlijk dat we snel nationaal gaan!! hehe maar dit hier ging over kimo... dus later | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahahaha Steen met die vingertjes achter Kimo, wat een held ![]() | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patreez schreef op 02-06-2006 @ 16:20 ja tot nu toe hebben we niet verder buiten amsterdam gerockt dan purmerend... gelukkig is er in amsterdam genoeg te doen, maar als we een keer buiten amsterdam staan zal ik et ook laten weten... ik hoop natuurlijk dat we snel nationaal gaan!! hehe maar dit hier ging over kimo... dus later Dat was in de Kern toch? Komt daar eigenlijk nog een keer een vervolg op? ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 02-06-2006 @ 16:47 Hahahahahaha Steen met die vingertjes achter Kimo, wat een held ![]() ahahah ja die Steen was dronken en als nog won die de battles ![]() aleen jammer dat niemand die battle op audio heeft [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2006 @ 17:27:37 ] ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
En kijk die neger kijkuh ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik sweer het ik heb wel is met kimo gesproken!! | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 02-06-2006 @ 17:52 Ik sweer het ik heb wel is met kimo gesproken!! Nu ben je de man ![]() ---------------------------------------- De louter rijm | ||
![]() | ![]() |
deze zijn ook grappig hoe Kimo en Steen kijken ![]() Klopdokter ![]() ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
ik heb wel es met dax gepraat hij is echt een vreemde eend | ||
Hi-Tek Soul Survivor ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben kimo ![]() ---------------------------------------- Criminology rap | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nee jij bent es-kimo ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
ja leuk man niet voor hyreme maar die erboven [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 22:06:45 ] ---------------------------------------- ya diggg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wat een kut humor weer zeg ---------------------------------------- .... | ||
kimofo ---------------------------------------- ya diggg | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
nee man jij bent een slaapzak ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
lol ---------------------------------------- Criminology rap | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hi-Tek schreef op 03-06-2006 @ 22:14 lol @ Stoeprand ---------------------------------------- Criminology rap | ||
ja leuk kimo ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
ja sorrie man was off-topic shit, maar lol ben tenminste niet anoniem. ---------------------------------------- Criminology rap | ||
wtf ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Waarom heet je dan niet Kimo maar Hi-Tek noem jezelf dan slaapzak :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
euhm volgens mij noemt men dat een nickname, maar ik weet niet anders, zie niet echt veel mensen die hen naam als nick gebruiken. Ik bedoel jij heet toch ook niet stoeprand lol. ---------------------------------------- Criminology rap | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
echt wel.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
houd jullie bek eens! ---------------------------------------- .... | ||
hou kan je nou typen met je bek dicht, pffffff. ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Nou typen met je bek dicht is niet moeilijk enne ik heet stoeprand zoals Hyreme al zegt ^^ ofzo? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Yo! wie is die bad ass niggah naast hem ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Naar de autocue. Zo genoeg offtopic weer. | ||
![]() | ![]() |
test ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
kimo heeft de afgelopen tijd weinig tracks gemaakt.. et ging een tijdje slecht met zn studie.. hij is nu bezig met een solo album maar heeft geen concrete plannen voor wanneer het uitkomt. hij treed momenteel ook niet op, behalve freestyle en hosting dingen. zijn komende cd wordt in elk geval geen nationale overname deel 2 gelukkig zo hopelijk is dit de info die je zocht ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2006 @ 13:59:32 ] ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
wat mooi politiek correct geschreven ik zou de vertaling van het lezen tussen de regels wel kunnen geven maar dat doe ik niet .... niet gratis iig ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Veelpleger schreef op 12-06-2006 @ 13:59 kimo heeft de afgelopen tijd weinig tracks gemaakt.. et ging een tijdje slecht met zn studie.. hij is nu bezig met een solo album maar heeft geen concrete plannen voor wanneer het uitkomt. hij treed momenteel ook niet op, behalve freestyle en hosting dingen. zijn komende cd wordt in elk geval geen nationale overname deel 2 gelukkig zo hopelijk is dit de info die je zocht ![]() oke dan ![]() ik hoorde laatst die battle tegen Excellent die is dope! en de track : Kookpunt met Dueo Penose die gasten zijn ook wel dope ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sjek schreef op 21-06-2006 @ 14:02 (...) oke dan ![]() ik hoorde laatst die battle tegen Excellent die is dope! en de track : Kookpunt met Dueo Penose die gasten zijn ook wel dope die van eigen rechter spelen? | ||
![]() | ![]() |
ja die![]() ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
dies gruwlijk | ||
![]() | ![]() |
ja man ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 12-06-2006 @ 14:31 wat mooi politiek correct geschreven ik zou de vertaling van het lezen tussen de regels wel kunnen geven maar dat doe ik niet .... niet gratis iig doe toch maar wel, ben benieuwd ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
MaadJ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind kimo wel fett ![]() | ||
fett is ie he ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 02-06-2006 @ 16:47 Hahahahahaha Steen met die vingertjes achter Kimo, wat een held ![]() hahha wat een gast he ![]() enne kimo zie ik echt altijd in amsterdam op straat bummen. edit: en steen trouwens in Utrecht [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2006 @ 22:30:40 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
gangstur joh ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
Na de minitournee door Amsterdam wil Kimo verder werken aan zijn album, dat in december moet gaan verschijnen bij Hou Het Straat Records. Bron:http://www.leipeshit.nl ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
zow! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ECHT !!!! meen je niet toch ??!!!! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
zijn haren zijn te grappig ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
welke haren? whahahahhahahaha ![]() | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ja daarom heeft ie altijd pet/hoody op. check de clip van ons leven ofzo, die met raymzter over bolletjes slikke ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |