Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] | ||
VIMol GrootmeesterMOL ![]() |
![]() | ![]() |
Drop fotos vn je gsm of mp3 ofzo... ---------------------------------------- NlHipHop.Nl is de SH*T !!! | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Edit: die van mij is alleen een nieuwere versie daarvan, veel mooier ziet die eruit. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 12:45:20 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
![]() iPod ![]() ![]() verouderd maar doet zn werk goed ![]() laatst 2e hands gekocht, nostalgie! ![]() goeie dvd/divx speler, speelt alles af. regio vrij. srt/avi/mp(e)g files supported. was maar iets van �90 ![]() mooie platte tv, lekker groot beeld. koste wel wat maar ik ben er zeker blij mee [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 13:16:07 ] | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
me inmiddels al wat verouderde telefoon![]() en me ipod. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 03-06-2006 @ 13:13 ( Plaatje ) Dopeste gaget hoeveel ik daar wel niet van heb versleten plus alle cassete bandjes waarvan het lint gewoon knapte van het draaien. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 13:18:20 ] | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Mijn moderne mp3 speler. ---------------------------------------- De louter rijm | ||
![]() | ![]() |
dat ding speeld toch platen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() Er zit zelf een dingetje aan, en als je daar hard lucht op blaast, dan krijg je een soort hoog, snerpend geluid te horen. Echt te high-teck. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 13:22:54 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 03-06-2006 @ 13:18 dat ding speeld toch platen Joh ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Po ! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
[img]http://www.hkbu.edu.hk/~fohome/'Parker'%20Stainless%20Steel%20Ballpen%20-%20$80.jpg[//img] ---------------------------------------- De louter rijm | ||
![]() | ![]() |
misschien moet het aan je uitgelegt worden maar een pen is niet elecktronisch ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
computer tv, dvd cinema ![]() telefoon ![]() ipod video :$ | ||
![]() | ![]() |
wow mooie tv man ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
thnx man ![]() | ||
Wijze_uit_het_oosten of niet... ![]() |
![]() | ![]() |
Pedicureset ,met o.a. een oorhaartrimmer.![]() ![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 14:41:38 ] ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: wat doen die debieuze hard geworden doekjes in je prullenbak ? ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Wijze_uit_het_oosten schreef op 03-06-2006 @ 14:41 Pedicureset ,met o.a. een oorhaartrimmer. ( Plaatje ) ![]() ![]() ![]() hahah ![]() ![]() ![]() ik heb zoiets maar dan voor mn neus computer keyboard nintendo64 TV snes+nes gamecube [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 14:59:34 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 03-06-2006 @ 14:48 (...) wat doen die debieuze hard geworden doekjes in je prullenbak ? ![]() hehehe ik noem het proppen papier ![]() | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
old skoel die snes en nes, vette shit. Mijn snes was uitgebrand.. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
wat een kankerbende | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 03-06-2006 @ 15:16 wat een kankerbende haha ja dat wel ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
een nintendo ds verpakking maar geen ds zelf? ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() @bigsam: Speel je mario kart ds online? | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 03-06-2006 @ 16:24 een nintendo ds verpakking maar geen ds zelf? ![]() haha oowja die heb ik ook nog ![]() ![]() ja ik speel er laatste tijd niet zo vaak meer mee ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Quote: ja man ![]() wat is je friend code ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() Maar dan in andere auto. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 18:11:10 ] | ||
VIMol GrootmeesterMOL ![]() |
![]() | ![]() |
![]() oud maar goed ![]() geen aanrader ![]() aanrader ![]() aanrader ![]() aanrader ![]() valt wel mee ![]() ---------------------------------------- NlHipHop.Nl is de SH*T !!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
@ patreez, bedoelde je deze? ![]() ![]() vergeef me mijn paintkunsten. | ||
DytreX | ![]() | ![]() |
stel mainstream ipod mafkezen aanschouw! ![]() maar dan de photo versie. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 18:32:44 ] | ||
![]() | ![]() |
ff livio pesten te nutteloos alleen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
2x is te veeeeeeel 2x is te veeeeeeel 3x nog meer je weet toch po po po po [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2006 @ 09:03:20 ] ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
shiit ben jij ook zown die hard speler osiris? | ||
![]() | ![]() |
ik heb geen z board, dan verlaat me vriendin me geheid, maar ik speel nog redelijk wat voornamelijk raids dan ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ja ik vind dat ook vet hoor (niet dat ik het speel) kan niet op me computer maar die andere versies heb ik wel allemaal gespeeld lijkt me zwaar verslavend | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ik heb niet alleen die zielige 2.1 boxjes maar er staan er meerdere aangesloten op me verstereker ![]() ![]() | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2006 @ 09:52:08 ] | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
CriSis Vliegende Hollanders Breda |
![]() | ![]() |
Quote: creech schreef op 08-06-2006 @ 13:34 ( Plaatje ) Is dát electronisch??? ---------------------------------------- http://www.artistsnetwork.org/news/boondocks6.gif Laat die laffe ladelichter lamenteren in de nor...! | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Ik krijg deze week de Sony E. 810i. iemand bekend ermee? ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Vertel Nav (pm anders je vraag ff) het is wel een aanrader. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
zien jullie wat ik zie? (ga nog niet zeggen wat, anders ziet iedereen het ) ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Ik zie een flesje met de meest heerlijke drank die er op deze aarde te verkrijgen is. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] |