Index / Internet en computer / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Wijze_uit_het_oosten of niet... ![]() |
![]() | ![]() |
Klik Klinkt best aardig. ![]() ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
haha vet, ik vroeg me al af wanneer ze nou stopt en toen snapte ik de topic titel ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt echt grappig haha ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
kan ik wel een hele dag naar luisteren | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
hahaha wtf | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=A936321A750BA51D Met dank aan replay die dit een paar maanden eens geript heeft. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
je moet em in canon zette ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ghehehe, dees is verslavend. maar wel al oud [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 18:56:19 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Ik heb em op mn mp3 staan, heerlijke muziek. ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb 'em nou (alweer) een half uur aanstaan...te relaxt dit, thnx voor deze leipheid haha | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
gvd ik word er nog vrolijk van ook na 10 min. lachkick ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, kende em al. Maar wel relaxed. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hoofdpijn... edit: moet je ff letten op die kerel die de heletijd bam bam bam bam bam zegt [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2006 @ 15:42:48 ] ---------------------------------------- joahh | ||
Sjawattus Tisnietwatjezietpiet ![]() |
![]() | ![]() |
Dikke lachkick hier ---------------------------------------- "tis dat hakenkruizen verboden zijn, als het aan de supporters zou liggen whaha" Forza Lazio. | ||
LNO_C Late Night Ownage! ![]() |
![]() | ![]() |
INOUE VAN BLEACH!! ![]() haha ![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/cheran123 | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ik luister al 14 min | ||
![]() | ![]() |
nu al 27 uur | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha, dit gaat gewoon niet vervelen. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Hoe weten jullie hoelang je al luisterd ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
je kijkt op de klok, en dan kwartier later nog een keer ---------------------------------------- .... | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Oh achter elkaar ? pff jullie zijn gek Ghehe. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik kijk nu al 50 minuten naar die clip, vind die video erbij maar saaai ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een onzin. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Mc_Sneaky Master of Disaster ^^ ![]() |
![]() | ![]() |
haha echt lache als je aan het space bent...Krijg spontane lachkick van die meisje met der prei in der handen![]() ---------------------------------------- Je Bouwt ieTs Op En oPeens iS Het Stuk | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dadaptata dadibidabidi ---------------------------------------- .... | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Heerlijk, ik heb hier op school speakers aangesloten op me pc. Ghehe, duurde niet lang tot er 15 boze gasten mijn kant op keken ![]() ![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
haha, dit is echt zon liedje om flink op weg te spacen.. | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Ik luister al.. 13 seconden, ik heb hem uitgedaan. Stomme muziek. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Sloothaak ik heb gehoord dat de nieuwe clip van Opgezwolle ook zo wordt alleen dan sticks met een prei in de hand wordt vet | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Nou, dan mogen ze mooi in hun Eigen Wereld blijven. | ||
Mc_Sneaky Master of Disaster ^^ ![]() |
![]() | ![]() |
Haha die is goed slootHaak ---------------------------------------- Je Bouwt ieTs Op En oPeens iS Het Stuk | ||
![]() | ![]() |
Ik heb em nu al ruim 3 dagen aanstaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik hebm in mijn bookmarks staan | ||
Ronny een geschiedenis zonder toekomst ![]() |
![]() | ![]() |
all thumbs up ![]() ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
'k heb m geript als (4 min durende) mp3. Priecies ge-eindigd op het punt dat je hem kan loopen tot in den eeuwigheid. | ||
Quote: Mx Fortune schreef op 07-06-2006 @ 21:05 'k heb m geript als (4 min durende) mp3. Priecies ge-eindigd op het punt dat je hem kan loopen tot in den eeuwigheid. sturen? [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-06-2006 @ 21:07:02 ] | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
kiehard ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Onbekende Artiest - Never Ending Song | ||
held! | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 03-06-2006 @ 18:35 http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=A936321A750BA51D Met dank aan replay die dit een paar maanden eens geript heeft. is dit niet hetzelfde? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 07-06-2006 @ 21:12 held! ![]() @ Dek, ow, over 't hoofd gezien | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Schaduw is echt hooked aan dat nummer ofzo. hehe. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=5756D5EB71077FF4 De tantu harde remix van het lied dus he. Gemaakt door mij. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Ronny een geschiedenis zonder toekomst ![]() |
![]() | ![]() |
helaas heb ik niet de juiste codecs in mijn bemachtiging ![]() ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 07-06-2006 @ 21:20 http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=5756D5EB71077FF4 De tantu harde remix van het lied dus he. Gemaakt door mij. Wanneer komt het harde? ![]() ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, eeeehm... Niet?![]() Was even snel simpel en al die onzin. Maar die shit blijft verslavend. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Yeta Boerharm ![]() |
![]() | ![]() |
Haha shit is gruwlijk , verveeld totaal niet | ||
VIMol GrootmeesterMOL ![]() |
![]() | ![]() |
http://swgalaxies.datastart.hu/modules/Videos/files/vader-loituma.swf ---------------------------------------- NlHipHop.Nl is de SH*T !!! | ||
die is dan weer gewoon ronduit kut. | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: [1] 2 3 ] |