Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
Replay
...
Gepost door Replay op zaterdag 03-06-2006 om 22:23:48
oke luister dan;

sommige mensen kunnen zulke verhalen maken dat ze eg gewoon zo niet kloppen dat het gewoon wel klopt snap je
nee.? nou ik ook niet, maar daar gaat het nie om.
oke, ik begin met een verhaal die nergens over gaat en iemand anders maakt hem af met dezelfde voorwerpen en dingen als ik gebruik.
dan begint iemand anders een nieuw verhaal met andere dingen, dus je krijgt eik steeds per 2 een verhaal, na ongeveer 10 verhalen gaan we even kijken welke het dopest is en die het dopest is die heeft gewonnen, en als we dan nog zin hebben beginnen we weer overnieuw.

het maakt niet uit op wie je reageert maar let wel op dat je niet met zijn 2e of 3e op 1 persoon reageert.

oke komt mijn verhaal he:

vroeger heel lang gelden toen was er een man die kon heel goed dwergen telllen maar op een gegeven moment begon hij waanbeelden te krijgen en zag hij dat hij geen dwergen telde maar parkieten, nou daar kon die niks aan doen dus ging hij naar de koning en vroeg of hij hem zijn nagels wou knippen, nee zei de bakker dat wil ik wel, maar dan moet je wel evn tegen de andere bakker zeggen dat ik vanaaf nie naar hem toe kom.
nouja hij loopt met zijn blote voeten naar de bakken en zegt tegen hem eej, man mag ik 2 witte broden zegt die ja wor nouja hij geeft de 2 witten broden, astublieft zegt de bakker, gaat het zo mee, zegt die ja ik heb fietstassen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 22:28:25 ]

----------------------------------------
....
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op zaterdag 03-06-2006 om 22:27:44
Nou eenmaal onderweg zijden de fietstassen hey hans we moeten plassen, dus stopte ze en scheten de boom in, waar vogels zaten die wegvlogen en je zag ze langzaam een slaapzak worden, Dus hans zijn fietstassen waren nu slaapzakken, dat vond hij niet mooi dus ging hij naar de fietsenmaker om zijn auto te repareren, toen die geprepareert was was hij klaar voor gebruik maar toen moest die nog schudden voor gebruik, dus hij schudde terwijl def rhymez zong schudden met die billah. Dus deden ze samen de bille boegy en leefde nog lang en gelukkig

THE END
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2006 @ 22:31:50 ]

----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 03-06-2006 om 22:42:01
ja toen was het echt nog niet afgelopen, eerst kwam nog de blote-billen-boogie met shin chan z'n achterneef, die hosselaar uit zuidoost china.. hij werd niet serieus genomen, maar wel hard genomen door ji sung park, je weetwel die zuid koreaan.
nou toen ze met jackie chan mee gingen naar europa (met rush hour 3) kregen ze teringtyfuspestpokken en gingen ze dood, de tyfuslijers. maar jackie was er nog, hij gaf 2 euro aan een zwerver..
die zwerver was dus freddy vork z'n achter-achternicht dr man, maar dat terzijde.
voetballen kon die niet, daarom werd hij zwerver.. maarja daar kan de beste man nou eenmaal ook niks aan doen.
en om hem nou te gaan pesten, dat is nog flauwer dan de grappen van hyreme!
----------------------------------------
ya diggg
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 03-06-2006 om 22:49:58
Nja dat vond ik dus buitengewoon storend.. want zo'n buitengewone man was buitengewoon irritant.. en terwijl ik gewoon buiten was kwam er een buitengewoon mooi meisje naar me toe..
Ze zei.. wil jij buitengewoon goede sex met mij.. ik zei nee ik heb al een vriendin sorry..
Maar ik heb zo zin in buitengewoon goede sex.. ik zei tsja dan moet je maar naar slugger of livio gaan..
Dus ik belde sjakie sjan op en ik vroeg hem of hij een verse jonkoe wilde taaien.. dus hij kwam zo naar me toe ik moest helemaal op me knieen om hem die facking shit te geven..
Maar ik dacht zo van.. ik heb nog nooit chinese shit gerookt.. dus ik pak 3 dozen big flew en zeg dat hij zijn ogen dicht meot doen en stil moet blijven staan.. dus ik hem in mijn flew laten draain en heb dood gesmoked..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 03-06-2006 om 22:53:58
ja maar buitengwoon ben ik, maarja hyreme de ouwe eskimo ik zei nog wil je een biertje maar je zei nee ik heb al een vriendin.
toen d8 ik jo jo jo eskimo met de banjo jo, wadup jo en toen ging die zwerver dus van deel3 (jeweet) naar burger king en zat er een kikker in zijn salade (zoalsiknetzagbijsbs6ahoofd) dat was best lekker, een mackikkersalade, maar dat kan niet want buger king is geen mac. gek.
mac kroket is wel lekker als je van frikandellen houd, maar cor van hout lust van ook wel een biertje
ik kijk nu paul pietusma op 6 sbs best goede actie, maar soms heftige romances tussen de hoofdpersonen, maarja doet er niet toe.
verhalen zijn best dik, komt omdat ik talent heb, net als eric addo je weet die gek.
maar gek is niet altijd gek want ja sommige mensen heten nou gewoon tinus.
----------------------------------------
ya diggg
Replay
...
Gepost door Replay op zaterdag 03-06-2006 om 22:54:09
nog nie eg hoog niveau he, geef trouwens even aan als je de laatse bent.

hyreme moet even zeggen dat het het einde is ofzo, anders gaan ze reageren op jou en da moet nie, nu moet iemand zelf ff iets verzinne.
----------------------------------------
....
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 03-06-2006 om 23:00:38
als je een hoog niveau wil zeg je toch gewoon jo
----------------------------------------
ya diggg
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.