Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Sjawattus Tisnietwatjezietpiet ![]() |
![]() | ![]() |
Ff paar fotos bij elkaar zoeke van me SS Lazio shirts. ---------------------------------------- "tis dat hakenkruizen verboden zijn, als het aan de supporters zou liggen whaha" Forza Lazio. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Quote: Sjawattus schreef op 05-06-2006 @ 19:42 Ff paar fotos bij elkaar zoeke van me SS Lazio shirts. tis dat hakenkruizen verboden zijn, als het aan de supporters zou liggen whaha neh Lazio shirts zijn GRUWELIJKKK alleen vind ik Di Canio en t publiek gaar ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
Di Canio is niet gaar! Goede voetballer, en mooi ook toen hij niet wilde scoren uit sportiviteit.. omdat de keeper van de tegenpartij geblesseerd was. ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 05-06-2006 @ 19:49 Di Canio is niet gaar! Goede voetballer, en mooi ook toen hij niet wilde scoren uit sportiviteit.. omdat de keeper van de tegenpartij geblesseerd was. waarom denk ik bij Di Canio aan een racist? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
hij zei, ik ben een fascist geen rascist. ---------------------------------------- ya diggg | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 05-06-2006 @ 19:52 (...) waarom denk ik bij Di Canio aan een racist? hij zegt zelf dat die geen rascist is maar een fascist ![]() maar toch blijft het een kankerlijer.. Maar wie is die voetballer die scoorde met hands en de scheids keurde hem goed maar dat die toen naar de scheids is gelopen om te zeggen dat hij hands had gemaakt en dat die niet zo wou scoren.. Dat is echte sportiviteit. Ben vergeten welke voetballer dat was. Was laatst nog op tv geloof ik ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
dat was.. hoe heet ie ookalweer ---------------------------------------- ya diggg | ||
van AS Roma volgens mij. ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
was iig wel italie ja.. Maar ik ben heel dei naam kwijt ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 05-06-2006 @ 19:55 (...) hij zegt zelf dat die geen rascist is maar een fascist ![]() maar toch blijft het een kankerlijer.. Maar wie is die voetballer die scoorde met hands en de scheids keurde hem goed maar dat die toen naar de scheids is gelopen om te zeggen dat hij hands had gemaakt en dat die niet zo wou scoren.. Dat is echte sportiviteit. Ben vergeten welke voetballer dat was. Was laatst nog op tv geloof ik Di Canio heeft ook ooit zoiets gedaan. Toen de keeper van de tegenstander geblesseerd ver uit zijn goal lag, kreeg hij een hoge voorzet die hij zo in het doel kon koppen. Maar toen pakte hij de bal in zijn handen en liep naar de scheidsrechter. ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
heb ik ook eens gedaan toen ik meevoetbalde met n vriend in hun team...al stonden we toen wel 5-0 voor na 30 minuten, ik maakte overduidelijk hands, en de scheids keurde hem goed...ik gaf het maar toe...... de scheids wou het eerst niet omdraaien omdat hij geen fouten terug mag draaien, whatever... ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Het was van Roma jah.. en hij is blond! Zal ik het zeggen of weten jullie het al...Di Canio blijft trouwens een mafkees.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
AS Roma, blond...hmm zal toch niet totti zijn ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
de rossi of aquilani? ---------------------------------------- ya diggg | ||
Quote: Gaucho schreef op 05-06-2006 @ 20:01 (...) Di Canio heeft ook ooit zoiets gedaan. Toen de keeper van de tegenstander geblesseerd ver uit zijn goal lag, kreeg hij een hoge voorzet die hij zo in het doel kon koppen. Maar toen pakte hij de bal in zijn handen en liep naar de scheidsrechter. zoals ik al zei ja. ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Daniele de Rossi... en nu weer shirtjes droppen, praten kunnen we in dat andere topic doen ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
dank je Özcan.. nu kan ik weer slapen.. en buitengewoon ik was al aan het schrijven toen Özcan dat had gezegd.. Accepteer mijn excuses gaarne [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2006 @ 20:18:20 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 05-06-2006 @ 19:55 (...) hij zegt zelf dat die geen rascist is maar een fascist ![]() maar toch blijft het een kankerlijer.. Maar wie is die voetballer die scoorde met hands en de scheids keurde hem goed maar dat die toen naar de scheids is gelopen om te zeggen dat hij hands had gemaakt en dat die niet zo wou scoren.. Dat is echte sportiviteit. Ben vergeten welke voetballer dat was. Was laatst nog op tv geloof ik Ik geloof De Rossi ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
ik snap niet waarom mensen niet eerdere posts doorlezen ipv onnodig dingen herhalen. ---------------------------------------- ya diggg | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb geen zin om foto's te gaan maken van mijn eigen shirt en ze dan nog eens te gaan uploaden, dat doe ik nog wel een keer. Hier jnog wat shirt die we volgend seizoen gaan zien:![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
arsenal en barca weer als vanouds ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Oude_Schaterhand Katslau ![]() |
![]() | ![]() |
damnz arsenal moet die 'paarse' van dit seizoen houden. die was bikkelvetjes ---------------------------------------- TILBURG 013 | ||
![]() | ![]() |
Roma, is n kut club. MAAR, hebbe wel vette shirts. SS Lazio, alle 3 me shirts der tusse uit ge googled. http://www.footballinrome.co.uk/images/awayshirt.jpg http://www.kitbag.com/product_images/large/731461-02.jpg http://im.edirectory.co.uk/products/1944/i/lazioaway2001.jpg <- en natuurlijk werkt de link naa het dopeste shirt weer niet. Forza Lazio! [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2006 @ 11:41:28 ] ---------------------------------------- "tis dat hakenkruizen verboden zijn, als het aan de supporters zou liggen whaha" Forza Lazio. | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
lazio is een kutclub bedoel je ? alleen maar gefrustreerde rechts extremisten om te kotsen mooiste shirt blijft toch wel deze ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2006 @ 11:47:44 ] ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
hehe daar heb je gelijk in mastercomposer | ||
![]() | ![]() |
Kzou dr nie in gezien wille worde ![]() ---------------------------------------- "tis dat hakenkruizen verboden zijn, als het aan de supporters zou liggen whaha" Forza Lazio. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
![]() mooi shirt.. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
![]() dit coach ik in het weekend wanneer ik geen goocheltrucs aan hans kazan uitleg ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
whahahhaa ---------------------------------------- "tis dat hakenkruizen verboden zijn, als het aan de supporters zou liggen whaha" Forza Lazio. | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] ] |