Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] | ||
araphor | ![]() | ![]() |
Net Terminator 3 gezien. Erg goed voor een film in dit genre. Ik vond hem erg goed. Ja, goede film. Mooie beelden ook in de beginscene van dé oorlog. Daar ging ik voor. Daarna naar de videotheek gegaan om Terminator 2 te huren, maar ik kwam weer eens thuis met Donnie Darko, die ik zojuist dus voor de 9e keer heb gekeken. Heb ik al verteld dat ik deze film goed vond? | ||
GZA&RZA Would you like some coffee? |
![]() | ![]() |
'28 days later' gezien, niet echt boeiend. ---------------------------------------- "We are not retreating - we are advancing in another Direction." | ||
![]() | ![]() |
Daddy day care gezien in de sneak gisteren, niet echt cool ---------------------------------------- "We are not retreating - we are advancing in another Direction." | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
net Tomb Raider gezien.. Beter dan ik had verwacht, ik wou em eigenlijk nooit zien omdat t me niks leek maar het viel best mee ![]() | ||
Obay CARAJOO ![]() |
![]() | ![]() |
how to lose a guy in 10 day. kate H.¨oh lets see how princess sofia looks like is it big? Is it small? im so scared¨ ![]() | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
The Terminator juist jah! deel 1... ik heb het gisteren opgenomen van tv... en ik vind het een stuk beter dan de volgende 2 delen. the terminator is zwaar underrated en een geweldig stuk film. ook zonder al te veel dialoog van Schwartzenegger met z'n oostenrijks accent is het ietsje geloofwaardiger... voor zover een film over een tijdreizende robot kan zijn. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-07-2003 @ 11:58:54 ] ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
![]() | ![]() |
Gisteren de Hulk gezien ---------------------------------------- "We are not retreating - we are advancing in another Direction." | ||
HIFAS | ![]() | ![]() |
weeral LA HAINE gezien vette franse film, moet je echt is proberen te vinden | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
Weeral? damn den dinsdag toch ook ![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Grijpstra & De Gier | ||
Hans Teeuwen - Hard en Zielig | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Niet nu wel afgelopen week The Recruit Signs Warnings Narc The Circle Fast And Furious 2Fast @Furious Transporter DareDevil (but movie) Tuxedo I Spy Tombraider (I) 8-mile En dan mis ik er nog wel wat, maar die waren het onthouden niet waard I guess. Laatste 3 weken gemiddeld 5 avonden per week 2 films per avond gekeken. Een prive bioscoop (waar het koel is binnen) rocks. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2003 @ 13:51:58 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Quote: SpadeAce schreef op 11-08-2003 @ 13:48:01 The Recruit Das een vette film.. | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
FC Twente: The Movie ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
True Lies | ||
Switchback | ||
![]() | ![]() |
Asterix & Obelix tegen Caesar ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
The Gladiator ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: C-rene schreef op 20-09-2003 @ 23:25:57 The Gladiator * SpadeAce ook nu * voor de weet ik veel hoeveelste keer. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
ja ik heb hm ook al vaker gezien, alleen nooit de afloop, dus die ga ik nu nog maar es kijken..![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hij duurt maar ... 3 uur ofzo | ||
![]() | ![]() |
Eik. is het best een koele film ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
enik heb net IAM op tv gezien ![]() ![]() | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
ja ik vond hem ook wel koel, alleen het einde, dat de Gladiator gaat zweven als ie dood gaat, dat vond ik echt te amerikaans![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik had m ook al gezien, maar het blijft een mooie film, mooie locaties mooie muziek etc... wel big budget hollywood, maar als het geen hollywood zou zijn had je ook niet van die scenes gehad met grote veldslagen etc... | ||
Quote: C-rene schreef op 21-09-2003 @ 11:55:17 ja ik vond hem ook wel koel, alleen het einde, dat de Gladiator gaat zweven als ie dood gaat, dat vond ik echt te amerikaans ![]() w0rd! | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
The Return Of The Killer Tomatoes Met George Clooney als pizzabakker en John Astin als gekke professor. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
Aftiteling van Triple X / xXx. Met Vin Diesel en Asia Argento. Dat ziet er gezond uit. Beide, maar vind de laatste toch iets interessanter ![]() Ook wel een aanrader voor SpadeAce en dap, volgens mij. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Heb tijdje terug A man Apart gezien met Vin Diesel. Ook goede film, Tripple X lijkt me ook wel wat. | ||
![]() | ![]() |
Ken je triple X niet dap? Schaam je ![]() Zeker een dope film. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
'ken" um wel, maar nog niet gezien | ||
![]() | ![]() |
That's what I mean. Snel gaan zien iig ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Lola Rennt... Een hele goede duitse film. Ja idd duits... Maar zeker een aanrader. DVDtje kostte maar 5,99... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Lola Rennt komt deze week op tv... | ||
![]() | ![]() |
Deuce Bigalow: Male gigolo ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Er staat LASER in de ondertitel.. Weet ook niet welke film het is... iets met HipHop ofzo... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Obay CARAJOO ![]() |
![]() | ![]() |
bowling for columbine | ||
![]() | ![]() |
Romeo must Die, 't einde er van ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
Romeo must die net gezien! Vet coole film! Damm Aaliyah is echt goed! Een aanradertje! ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Angel-eyez schreef op 25-09-2003 @ 00:18:23 Romeo must die net gezien! Vet coole film! Damm Aaliyah Een aanradertje! ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
ja ik weet wel dat ze dood is. maar ik bedoelde ze IS goed in die film. SNAPPIE? | ||
![]() | ![]() |
ja hoor ik snap het ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Six days seven nights. wel grappig als je je verveelt op zaterdagavond...... | ||
Lau | ![]() | ![]() |
[offtopic]niet zo mooi dat je je verveelt...angel ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
![]() | ![]() |
(off-topic) weet jij een oplossing dan? | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
the general's daughter gezien, viel wel mee daarna op france 2 tout le monde en parle: joeystarr kwam ff alles op stelten zetten hehe was lachen! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Net The Wash gekeken. Wat een kutfilm... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
![]() | ![]() |
Heb net BAD BOYS GEZIEN.. WEL HEFTIG..... | ||
![]() | ![]() |
Ik had Bad Boys willen kijken, maarja moest wel erg lang overwerken. Gelukkig heb ik 'm hier op DVD ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ik heb Bad Boys al meerdere keren gekeken. Vet koele philm. Ik ben benieuwd naar deel II. Gisteren een recensie gelezen en die was niet echt mild. Maar ja, ik moet het zelf maar eens gaan bekijken. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] |