Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: [1] 2 ]
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 05-06-2006 om 22:42:17
Uniek aantal goals Huntelaar in één seizoen

5/6/2006 18:00

Met zijn twee goals in de finale van het EK onder 21 bekroonde Klaas-Jan Huntelaar een uniek seizoen. De spits van Ajax beëindigde het seizoen met een totaal van 54 officiële doelpunten en verwierf zich een plaatsje in het rijtje grote topschutters uit de Nederlandse historie.
Het aantal van 54 doelpunten voor SC Heerenveen, Ajax en Jong Oranje is een ongekend aantal in het hedendaagse profvoetbal. Zelfs goalgetters van naam en faam als Ruud Geels, Ruud van Nistelrooy, Willy van der Kuijlen, Marco van Basten en Johan Cruijff slaagden er nooit in om in één seizoen de magische grens van vijftig officiële treffers te halen.

Zijn prestaties brengen Huntelaar met stip op de tweede plaats van klassement van Nederlandse topschutters. Alleen Henk Groot scoorde ooit meer goals in één seizoen. In het seizoen 1960/61 kwam de aanvaller van eveneens Ajax tot het ongelooflijke aantal van 69 doelpunten, waarvan 42 in de competitie. Coen Dillen maakte ooit 43 competitietreffers (nog steeds een record), maar scoorde dat seizoen in totaal minder dan Groot.

Ranglijst van Nederlandse topschutters in de afgelopen 50 jaar (alleen doelpunten op het hoogste niveau zijn meegerekend)



Naam Club Seizoen Comp Beker Extra* Europa Interlands Totaal
1. Henk Groot Ajax 1960/61 41 14 9 0 5 69
2. Klaas-Jan Huntelaar H'veen/Ajax 2005/06 33 6 2 3 10 54
3. Ruud Geels Ajax 1975/76 29 3 3 11 3 49
4. Ruud van Nistelrooy Man United 2002/03 25 5 0 14 3 47
5. Marco van Basten Ajax 1986/87 31 7 0 6 2 46
6. Coen Dillen PSV 1956/57 43 1 0 0 1 45
7. Leo Canjels NAC 1958/59 34 8 0 0 2 44
Willy van der Kuijlen PSV 1975/76 27 10 0 4 3 44
9. Johan Cruijff Ajax 1966/67 33 5 0 3 1 42
Coen Dillen PSV 1954/55 40 0 0 0 2 42
Ruud van Nistelrooy PSV 1998/99 31 4 0 6 1 42

* Play-offs, nacompetitie en Intertoto






----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
ROCKA
Baas
Gepost door ROCKA op maandag 05-06-2006 om 22:46:13
Dope voor hem, toch...
Wijze_uit_het_oosten
of niet...
Gepost door Wijze_uit_het_oosten op maandag 05-06-2006 om 22:53:29
Huntelaar!
----------------------------------------
"Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets."
T-Rip
Zwolle..
Gepost door T-Rip op dinsdag 06-06-2006 om 00:31:39
En er bestaat nog een kleine kans dat het er meer worden..
Als er een spits van het huidige oranje afvalt..
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 06-06-2006 om 00:32:31
Soo eeeej!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 06-06-2006 om 10:11:31
Hij gaat ook nog ff met WK mee om ons wereldkampioen te maken, daar scoort ie der ook nog 13, mark my words ! xD
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 06-06-2006 om 11:42:32
hoho, we hebbe nog een spits die al heel wat records verbroken heeft
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 06-06-2006 om 15:40:07
Quote:
Prow schreef op 06-06-2006 @ 11:42
hoho, we hebbe nog een spits die al heel wat records verbroken heeft


Inderdaad, Ruud van Nistelrooy bezit het record van meeste intikkers binnen het 5 meter gebied in 1 seizoen.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 06-06-2006 om 15:45:38
Quote:
Nieroth schreef op 06-06-2006 @ 10:11
Hij gaat ook nog ff met WK mee om ons wereldkampioen te maken, daar scoort ie der ook nog 13, mark my words ! xD


Schaars en De Jong gaan mee helaas.. marco marco marco.. waar ben jij toch mee bezig !!

Neem dan schaars en huntelaar mee !!
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
rame
Gepost door rame op dinsdag 06-06-2006 om 15:46:35
spitsen heeft ie al genoeg blijkbaar he
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 06-06-2006 om 15:57:39
Quote:
Hyreme schreef op 06-06-2006 @ 15:45
(...)

Schaars en De Jong gaan mee helaas.. marco marco marco.. waar ben jij toch mee bezig !!

Neem dan schaars en huntelaar mee !!


soweiso Huntelaar, maar geen schaars. Davids zou ik doen, maar dat zat er niet echt in, maar De Jong vind ik zo'n rare keuze nog niet. Hij is mulifunctioneel bovendien en of je nou zoveel vertrouwen moet hebben in krompkamp/jaliens/heitinga vraag ik me af.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op dinsdag 06-06-2006 om 16:02:48
wat een stelletje domme idioten zijn jullie toch

cocu en sneijder zijn twijfelgevallen, de jong en schaars worden opgeroepen en meteen loopt iedereen te bleren huntelaar dit huntelaar dat.

je gaat toch geen aanvaller voor een middenvelder oproepen ofwel? beetje dom vind je niet

en bovendien heeft hij zijn keuze al duidelijk gemaakt waarom hij huntelaar niet meenemt.

maar dit vind ik eigenlijk best slecht nieuws voor het nederlandse elftal niet zozeer dat de jong en schaars worden opgeroepen maar vooral omdat cocu erg belangrijk is voor oranje.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2006 @ 16:04:09 ]

----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 06-06-2006 om 16:11:22
Quote:
MasterComposer schreef op 06-06-2006 @ 16:02
wat een stelletje domme idioten zijn jullie toch

cocu en sneijder zijn twijfelgevallen, de jong en schaars worden opgeroepen en meteen loopt iedereen te bleren huntelaar dit huntelaar dat.

je gaat toch geen aanvaller voor een middenvelder oproepen ofwel? beetje dom vind je niet

en bovendien heeft hij zijn keuze al duidelijk gemaakt waarom hij huntelaar niet meenemt.

maar dit vind ik eigenlijk best slecht nieuws voor het nederlandse elftal niet zozeer dat de jong en schaars worden opgeroepen maar vooral omdat cocu erg belangrijk is voor oranje.


ja dat snappen onze lullen ook nog wel.Maar marco zit er gewoon naast om vennegoor boven huntelaar te stellen.Vennegoor had er helemaal niet bij moeten zijn ook niet met het argument dat je hem als breekijzer gebruikt gewoon bullshit.Marco zit er gewoon een keer naast en dat mag best gezegd worden.Hij verdiend respect maar kritiek hebben mag op iedereen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op dinsdag 06-06-2006 om 17:44:19
jja misschien zat hij fout om huntelaar niet mee te nemen en vennegoor wel, maar ik vind dat mastercomposer compleet gelijk heeft met dat gezeik dat direct huntelaar mee zou moeten.
Als van de sar geblesseerd was hadden jullie toch ook niet allemaal huntelaar mee willen nemen.
En ik ben er nog steeds van overtuigd dat huntelaar op het wk niet het verschil zou kunnen maken
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 06-06-2006 om 19:22:10
Quote:
MasterComposer schreef op 06-06-2006 @ 16:02
wat een stelletje domme idioten zijn jullie toch

cocu en sneijder zijn twijfelgevallen, de jong en schaars worden opgeroepen en meteen loopt iedereen te bleren huntelaar dit huntelaar dat.

je gaat toch geen aanvaller voor een middenvelder oproepen ofwel? beetje dom vind je niet

en bovendien heeft hij zijn keuze al duidelijk gemaakt waarom hij huntelaar niet meenemt.

maar dit vind ik eigenlijk best slecht nieuws voor het nederlandse elftal niet zozeer dat de jong en schaars worden opgeroepen maar vooral omdat cocu erg belangrijk is voor oranje.


V Persie kan toch een linie tereuggehaald! Jammer dat Bergkamp het niet is geworden. Die discussie kan eindeloos gevoerd worden, maar de beste spits die je hebt, moet je sowieso meenemen. Jan Lomp, Babel en Kuyt vallen bij hem in het niet. En Nistelrooy is ook veel minder op het moment. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat RvN scherp aan t wk begint, na die lange tijd zonder wedstrijden bij Man. Utd.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 06-06-2006 om 22:10:57
Quote:
D_Original schreef op 06-06-2006 @ 15:40
(...)

Inderdaad, Ruud van Nistelrooy bezit het record van meeste intikkers binnen het 5 meter gebied in 1 seizoen.


ghehe jij weet duidelijk niet.

niet dat ik wat tegen huntelaar heb ofzo, maar mensen moet meer relativeren, die hele huntelaar wordt fokkin opgehyped. en vind het neit dom ofzo dat ie hem mee neemt naar duitsland.. marco zoekt gewoon directe oplossingen voor zijn problemen en gaat niet lopen ouwehoere door te schuiven met spelers, heel dat team is nu naar zijn idee opgezet en heeft zo gespeelt dat moet je nu niet meer open gaan trekken. dan had marco hem veel eerder mee moeten nemen.

maar met ofzonder hunterlaar, wij staan achter holland
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 07-06-2006 om 21:40:05
Quote:
Prow schreef op 06-06-2006 @ 22:10
(...)

ghehe jij weet duidelijk niet.

niet dat ik wat tegen huntelaar heb ofzo, maar mensen moet meer relativeren, die hele huntelaar wordt fokkin opgehyped. en vind het neit dom ofzo dat ie hem mee neemt naar duitsland.. marco zoekt gewoon directe oplossingen voor zijn problemen en gaat niet lopen ouwehoere door te schuiven met spelers, heel dat team is nu naar zijn idee opgezet en heeft zo gespeelt dat moet je nu niet meer open gaan trekken. dan had marco hem veel eerder mee moeten nemen.

maar met ofzonder hunterlaar, wij staan achter holland


Dat is ook zo, maar hij had er inderdaad gelijk bij gemoeten naar mijn mening. Je beste spits neem je mee! meeste gescoord. Bij Heerenveen (6e) en Ajax (4e). Dus dat is moeilijker dan die intikkertjes bij Man. Utd. Bovendien heeft Huntelaar geloof ik 3 omhalen gescoord en nog wat prachtgoals. Maar serieus, ik sta maar achter V Nistelrooy. Ik heb geen keus.

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 07-06-2006 om 21:46:37
ghehe je kan de eredivisie ook niet vergelijken met primier legaue, bedoel dat is toch voetbal van een wat hoger niveau dan de eredivisie.

maar ik vind huntelaar niet beter dan nistelrooy hoor.. die lang niet altijd intikkertjes heeft want dat is wat te generalisered. Huntelaar is ook niet slecht maar snap wel dat marco ook voor wat ervaring kiest. als je ziet dat huntelaar fysiek al niet tegen oekraine onder de 21 kan moet je na gaan als ie naar het grote wk gaat.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op woensdag 07-06-2006 om 22:00:41
Quote:
mixxman schreef op 06-06-2006 @ 16:11
(...)

ja dat snappen onze lullen ook nog wel.Maar marco zit er gewoon naast om vennegoor boven huntelaar te stellen.Vennegoor had er helemaal niet bij moeten zijn ook niet met het argument dat je hem als breekijzer gebruikt gewoon bullshit.Marco zit er gewoon een keer naast en dat mag best gezegd worden.Hij verdiend respect maar kritiek hebben mag op iedereen.


Haha ja tog 1-0 achter tegen brazilie 80e minuut, wat gaan we doen we zetten Jan Vennegoor of Hesseling in als breekijzer
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op woensdag 07-06-2006 om 22:06:54
Quote:
D_Original schreef op 07-06-2006 @ 21:40
(...)

Bovendien heeft Huntelaar geloof ik 3 omhalen gescoord en nog wat prachtgoals.


wat heeft dat er nou weer mee te maken? we zijn er niet om de schoonheids prijs te winnen maar om gewoon te winnen.
En dan maakt het er niet uit hoe ze dr in liggen al zijn het allemaal eigen goals van de tegenstander.
En ik ben het helemaal eens met Prow dat huntelaar het fysiek al moeilijk had op het EK. Laat staan op het WK
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
dap
038
Gepost door dap op woensdag 07-06-2006 om 22:32:58
Huntelaar is nog te jong voor het WK .. zijn tijd komt nog wel.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 07-06-2006 om 22:49:18
Quote:
dap schreef op 07-06-2006 @ 22:32
Huntelaar is nog te jong voor het WK .. zijn tijd komt nog wel.


Sinds wanneer bepaald een leeftijd of iemand klaar is voor een WK. Als je alle kwaliteiten hebt, dan ben je er klaar voor. Bij 25 van de 32 deelnemers zou Huntelaar gewoon de nummer 1 spits zijn...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-06-2006 @ 22:50:31 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
dap
038
Gepost door dap op woensdag 07-06-2006 om 23:10:12
hij lijkt me echte ervaring op het hoogste niveau te missen... kweet niet hoor, maar denk echt dat hij over 2 jaar veel beter zijn ding kan doen bij het EK. Maar het blijft natuurlijk allemaal gokken.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 08-06-2006 om 00:19:15
Nee, de tijd is nu rijp, hij kan nu pieken.
Hij is nog jong en onbevangen.
Over 2 en 4 jaar is hij weer ouder en berekenend.
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 08-06-2006 om 07:46:51
Quote:
Darnold schreef op 07-06-2006 @ 22:06
(...)

wat heeft dat er nou weer mee te maken? we zijn er niet om de schoonheids prijs te winnen maar om gewoon te winnen.
En dan maakt het er niet uit hoe ze dr in liggen al zijn het allemaal eigen goals van de tegenstander.
En ik ben het helemaal eens met Prow dat huntelaar het fysiek al moeilijk had op het EK. Laat staan op het WK


Nee, maar dat betekent wel dat je ook ie ook in moeilijke situaties iets kan. Nogmaals, V. Nistelrooy die scoort echt alleen maar intikkers. Het is gewoon zo, ik ben er eens op gaan letten.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 08-06-2006 om 07:47:31
Quote:
Özcan schreef op 07-06-2006 @ 22:49
(...)

Sinds wanneer bepaald een leeftijd of iemand klaar is voor een WK. Als je alle kwaliteiten hebt, dan ben je er klaar voor. Bij 25 van de 32 deelnemers zou Huntelaar gewoon de nummer 1 spits zijn...


Inderdaad, Pele was 17.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 08-06-2006 om 07:51:53
Quote:
Prow schreef op 07-06-2006 @ 21:46
ghehe je kan de eredivisie ook niet vergelijken met primier legaue, bedoel dat is toch voetbal van een wat hoger niveau dan de eredivisie.

maar ik vind huntelaar niet beter dan nistelrooy hoor.. die lang niet altijd intikkertjes heeft want dat is wat te generalisered. Huntelaar is ook niet slecht maar snap wel dat marco ook voor wat ervaring kiest. als je ziet dat huntelaar fysiek al niet tegen oekraine onder de 21 kan moet je na gaan als ie naar het grote wk gaat.


Het is ook wel handig dat een spits wordt bedient. De Ridder en Castelen kwamen nog geen laternpaal voorbij de eerste 2 wedstrijden. Dat fysieke dat heeft iedereen een beetje in Nederland, kijk naar Nederland, kijk naar die wedstrijd tegen Australie. Aleen Boula kan dat misschien aan. En Davids had het gekund. En bovendien is Huntelaar wel 'gewooon' weer topscorer van het EK, dus het is een beetje gelul om enkel dat fysieke aspect eruit te halen. Hij doet fysiek echt niet onder voor de rest in Oranje.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op donderdag 08-06-2006 om 07:54:42
nistelrooy vind ik echt zo slecht ik weet niet waarom.
----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zondag 11-06-2006 om 21:39:20
Quote:
MasterComposer schreef op 08-06-2006 @ 07:54
nistelrooy vind ik echt zo slecht ik weet niet waarom.


En hij heeft vandaag bevestigd dat ie superslecht is.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 11-06-2006 om 21:41:15
hij heeft ook geen goede bal gehad
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 11-06-2006 om 21:43:55
Van Nistelrooy superslecht? Beter check je je voetbalkennis daaawwggg
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Wijze_uit_het_oosten
of niet...
Gepost door Wijze_uit_het_oosten op zondag 11-06-2006 om 21:50:23
Ruude speelde vandaag idd als een malloot maar ga niet zeggen dat ie slecht is gast. Hijs namelijk gewoon.....nou...weet je.....FUCKING GOED!
----------------------------------------
"Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets."
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 11-06-2006 om 21:53:02
2 weurdjes naar boven.Schrijf die gast niet zo snel af en zeggen dat ie slecht is geeft meer over je voetbalkennis weer dan over zijn kwaliteiten.Hij was vandaag niet goed nee maar dat is lang niet altijd zo.En vertel mij is wanneer ze hem in scoringspositie hebben gebracht?...dat bedoel ik dus
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 11-06-2006 om 21:54:56
ik vind dit een uhh ja zielige topic...


----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 11-06-2006 om 22:02:20
Quote:
Noedels schreef op 11-06-2006 @ 21:43
Van Nistelrooy superslecht? Beter check je je voetbalkennis daaawwggg


yeah een medestrijder...
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zondag 11-06-2006 om 22:54:07
Nistolrooy had er geen zin in volgens mij.. heel nederlands elftal was lui volgens mij en sparen hun energie tegenover de zuid-amerikanen
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 11-06-2006 om 23:00:16
ghehe lui.. sjaah ikweetniet hoe jij vandaag de dag door ben gekomen maar met deze hitte ben ik ook liever lui dan moe..

en voetballe met deze hitte is ook kut
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 11-06-2006 om 23:08:25
Quote:
D_Original schreef op 08-06-2006 @ 07:46
(...)

Nogmaals, V. Nistelrooy die scoort echt alleen maar intikkers.


Huntelaar grotendeels ook..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op zondag 11-06-2006 om 23:44:33
Quote:
Hyreme schreef op 11-06-2006 @ 23:08
(...)

Huntelaar grotendeels ook..


wurd naar dat
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 12-06-2006 om 07:45:00
Quote:
Nickert schreef op 11-06-2006 @ 21:41
hij heeft ook geen goede bal gehad


Maar kom dan tussen de linies spelen, wat ie overigens wel deed, maar laat niet elke bal van je voet springen en pass normaal. Wie speelt een Robben op volle snelheid nou niet diep???!
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 12-06-2006 om 11:16:49
beste stuurlui staat aan wal.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 12-06-2006 om 17:54:42
Quote:
Darnold schreef op 11-06-2006 @ 23:44
(...)

wurd naar dat


Ik kan me zo uit mijn hoofd dit seizoen 3 omhalen een prachtige stiftbal en een paar mooie individuele acties opnoemen. Met als mooiste bij Nac-Heerenveen. In CL en Uefa Cup ook aardige goals.

Begrijp me overigens niet verkeerd, het is niets persoonlijks, maar op de voetballer Nistelrooy gericht. Niet op de persoon Nistelrooy.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 12-06-2006 om 17:55:30
Quote:
Prow schreef op 12-06-2006 @ 11:16
beste stuurlui staat aan wal.


Nederland heeft 16 miljoen bondscoaches
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 12-06-2006 om 17:56:22
ik zeg ook niet dat hij geen mooie doelpunten maakt..

ik zeg grotendeel van zijn doelpunten zijn ook intikkertjes ( huntelaar )
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 12-06-2006 om 18:13:28
huntelaar is/wordt een wereldspits daar is geen ontkomen aan intikkertjes haha
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 12-06-2006 om 18:20:18
Quote:
omebob schreef op 12-06-2006 @ 18:13
huntelaar is/wordt een wereldspits daar is geen ontkomen aan intikkertjes haha


en nistelrooy is er al één,
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 12-06-2006 om 18:23:37
true.. zeg niks over van nistelrooy tis er zeker 1 maar ik heb toch wel ietwat enig vermoeden dat huntelaar over van nistelrooy heen gaat.. en intikkertjes sja.. goeie spitsen staan altijd op de juiste plek.. dat is het goeie aan van nistelrooy
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 12-06-2006 om 19:02:33
Quote:
omebob schreef op 12-06-2006 @ 18:23
true.. zeg niks over van nistelrooy tis er zeker 1 maar ik heb toch wel ietwat enig vermoeden dat huntelaar over van nistelrooy heen gaat.. en intikkertjes sja.. goeie spitsen staan altijd op de juiste plek.. dat is het goeie aan van nistelrooy


Hij moet die intikkertjes natturlijk wel scoren, dat is logisch. Maar je hebt meer aan Huntelaar in heel veel situaties, want die maakt (natuurlijk) ook intikkertjes, maar heeft een kleinere kans en minder ruimte nodig.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 12-06-2006 om 19:03:58
Quote:
mixxman schreef op 11-06-2006 @ 21:53
2 weurdjes naar boven.Schrijf die gast niet zo snel af en zeggen dat ie slecht is geeft meer over je voetbalkennis weer dan over zijn kwaliteiten.Hij was vandaag niet goed nee maar dat is lang niet altijd zo.En vertel mij is wanneer ze hem in scoringspositie hebben gebracht?...dat bedoel ik dus


Een spits hoeft van mij niet per se te scoren om goed te spelen. Als ie zich laat zakken en wat goeds met de bal doet, kan ie ook een hele goede wedstrijd spelen. Dit was dus duidelijk niet het geval.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 12-06-2006 om 19:05:23
haha nou ga je overdrijven hoor D_original, intikken is moeilijker dan je denkt, timen en goed lopen komt daar ook bij kijken,

ik zeg niet dat huntelaar slecht is ofzo, maar hij wordt nu al teveel opgehyped terwijl er nog zat betere rondlopen dan hij.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0119 sec.