Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik heb nieuw truitje je weet mooi kraagje ---------------------------------------- joahh | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Lost Rebels - Gevoelens ^^ ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ait, komt er zo aan, ff zoeken. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Swike nu krijg ik de hele tijd herbufferen :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hmmm, nu nog? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Ja ;x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hmm, oke wacht even. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
is goed. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
iemand xbox 360 kopen, 150 euro nog nooit gebruikt, alleen wat krasjes doordat ie van de vrachtwagen gestuiterd is ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 06-06-2006 @ 15:23 is goed. Nu nog? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ja ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Potver. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
In het begin helemaal niet maar daarna opeens wel na 15 minuten ofzo. en nu is het constant om de 1 minuut ofoz ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hmmm, ik kijk nog even of ik het kan verhelpen... ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Misschien omdat je teveel programma's aan heb staan? Limewire enzo? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, die stond eerst aan maar die heb ik al uitgezet. Alles staat nu uit, behalve Winamp en Shoutcast. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Hmmm raar misschien ff opnieuw intunen? ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Aight, ff proberen, blijf hangen. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Opnieuw ingetuned. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Werkt niet helaas ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Fok al jullie radiotorries, Huussuh en Unexplained gaan overnemen. ALARM! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 06-06-2006 @ 15:35 Werkt niet helaas ![]() Dan weet ik het ook niet. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
zullen we is kijken wie de 100e slowchat opent over 6 topics. heldd! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Kan je ergens dat stone island filmpje nog terugvinden? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 06-06-2006 @ 15:37 zullen we is kijken wie de 100e slowchat opent over 6 topics. heldd! Dat wordt ik, ik had 50 ook al. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Unexplained als je kwaliteit heb trek je luisteraars, maar dan nog goede muziek ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
eey stoepie je gaat wel volgend jaar naar examenfeest of niet ( gala ).. gaan wij die party zetten daar aight ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Is goed man o/ echt kenker zooi dat ik dit jaar niet mocht komen hehe :') Maarja luilak was ook kanker dope ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
eey gala was kk dope vriend... verse foto's met een vriendin van mij waar jij zo op geilt hahaha !!! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Uhu stuur is hehe ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
haha ik zet wel hier op het forum ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Superdudechat 94 - nog 6! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
-nix- [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2006 @ 15:48:47 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Mjah mag ook natuurlijk hehe ^^ WHAHA KIJK DIE SJONNIE DAN HE! [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2006 @ 15:48:31 ] ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
haar bedoelde je toch.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Ja ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Haha !! sukkel ![]() ![]() maar ik ga weer verder later kater ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ben jij dat Hyreme? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Lol Hyreme denkt hij is pimp :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Ho shit gek, m'n leraar Nederlands komt net naar me toe. 'Voor dat examen kon je 50 punten halen, jij had er 46'. Ghehe... | ||
![]() | ![]() |
nice! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet bijna al 100% dat ik geslaagd ben en nog heb ik geen zin om die twee uur te gaan zitten wachten... ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Ja logisch twee uur w88 voor poep spreek maar in op het antwoordapparaat doei ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
iets waar je hard voor gewerkt hebt, lijkt me toch wel dat je het zelf wil horen? ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MasterComposer schreef op 06-06-2006 @ 16:08 iets waar je hard voor gewerkt hebt, lijkt me toch wel dat je het zelf wil horen? hehe ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
haha niet dan? ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk niet iedereen. Maar ik had ook wel meer kunnen doen, mijn examen heb ik veel geleerd maar de afgelopen 2 jaar niet ehhhhm.. veel. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Als je het toch al weet.. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shit ik heb nog maar 6 vloeitjes. Duivels. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
WHAHAHHA :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |