Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
ik luisterde net het nummer De Afrekening van Ravage en hoorde dat hij hier uithaalde naar Tifén Kimo Spacekees Typhoon en Duvel ik weet niet meer wat hij precies zij maar volgens mij diste hij ze wel weet iemand waarom of is er geen reden voor? De Afrekening http://rapidshare.de/files/21456871/07_RAVAGE_-_DE_AFREKENING__BONUS_.mp3.html ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
hij was afgewezen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hij vindt ze niet aardig ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Huplakee, roze naam voor die 2. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ken hem ja, superslechte track en het slaat nergens op. Aandachtsgeile gast... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken alle namen uit de topictitel behalve ravage, dat zegt ook wel iets toch? ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 08-06-2006 @ 18:21 Huplakee, roze naam voor die 2. eerder een roze naam voor jou.. dat je elke idioot serieus neemt. Mensen dissen om hun armzalige carriere op te leuken .. Wie is die gast dat-ie gaat praten over het zusje van Typhoon, als hij nou kon rappen... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
haha wie neem ik serieus dan ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
jezelf ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 08-06-2006 @ 18:24 haha wie neem ik serieus dan Ravage.. of hoe die pipo zich ook noemt ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou bij god niet weten hoe je daar nou weer bij komt![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ravage won de amersfoortse battles toch niet de minst battle alleen in finale werd het door hem en paradise op een akkoordje gegooid | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ravage zat/zit bij h3, de crew van onder andere Paradize, het vriendje van Safire. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
wat is er met paradize en ravage aan de hand hebben ze beef of wat dan? ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ravage vind ik echt kankergaar..... Die gast is al 13 jaar bezig ofzo en heb amesfoorse battles ehh laten we zeggen hij was niet goed... 3 rondes moest hij tegen de wackste gasten vanwege geluk in loting...Paradise, Dennis T en ik zaten in de andere poel.... Paradise wint 3 zware battles en in de finale heeft hij ze slechtste ronde en geeft het op omdat het zn matty is:z En ja deze track vind ik ook niet zo dope.... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Sjek schreef op 08-06-2006 @ 19:07 wat is er met paradize en ravage aan de hand hebben ze beef of wat dan? Wat lul jij? Ze zaten/zitten in de zelfde crew, meer niet. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 08-06-2006 @ 19:09 (...) Wat lul jij? Ze zaten/zitten in de zelfde crew, meer niet. ik lul niet ik vroeg het me af [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2006 @ 19:14:19 ] ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
is tifen safire? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
verkeert gelezen ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee. | ||
![]() | ![]() |
Dap = Stickert en spade is rico. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja maar dat zouden we geheim houden... maar serieus, die ravage is echt WACK. Hoor je jaren niks van hem gaat ie dit droppen.. dan is er toch weinig hoop meer voor hem... en voor de rest hou ik mijn mond over deze issue..... | ||
![]() | ![]() |
Angelix is Ali B ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ja heur. die gast vond ik de beste van Arnhem, maarja guess we're the only one ![]() tja wack dit. ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
hé Dap ........... ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
omdat ravage uithaalt naar jullie idolen is ie meteen wack tfooo, die gast is best dope soms en nog best aardig ook. ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
ja maar hij weet niet echt ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb nog nooit van hem gehoord op dat berichtje op de frontpage na maar ik heb 't niet gecheckt ofzo, ik download nu dat nummer en geef mn mening later nog wel een keer. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
CeeBass CeeBass ![]() |
![]() | ![]() |
haha... maar gelukkig voor ravage denk ik dat weinig mensen tot track 7 doorluisteren ![]() ---------------------------------------- www.ceebass.nl; myspace.com/ceebassmusic; ceebassmusic.hyves.nl | ||
Sjawattus Tisnietwatjezietpiet ![]() |
![]() | ![]() |
Kimo en Duvel niet leuk vinde jahwoll? ---------------------------------------- "tis dat hakenkruizen verboden zijn, als het aan de supporters zou liggen whaha" Forza Lazio. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
nr klinkt best lkkr opzich, alleen jammer dat ie mensen moet dissen die wel bekend zijn om zelf ook iets te halen.. doen wel meer straatschoffies *kuch*kimo*kuch*LR*kuch* ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
best wacke track, die opening alleen al heb ik al honderd keer gehoord en dat 'dissen' slaat ook nergens op, hij noemt geeneens een reden ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Word, hij rapt hem nog wel vet opzig, maar hij lult maar wat raak. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
om nu te zeggen dat hij goede punches deelt hij heeft er 1 voor ieder kan ik niet echt een diss noemen ofzo | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
nee niks van deze track is goed. ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
damn die amersfoortse battle finale was gaar mijn favo battle blijft daar nog de kwart finale tussen dax en dennis t ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 08-06-2006 @ 19:18 Dap = Stickert en spade is rico. vandaar dat dap altijd op nlhiphop is behalve als sticky moet optreden ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Waar gaat dit over? [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2006 @ 12:43:00 ] ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nav schreef op 09-06-2006 @ 12:42 Waar gaat dit over? over onbeduidende rappertjes die beroemdheid willen vergaren door een succesvollere rapper te dissen... ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Moet ie gewoon niet matty's worden met Riza ? dan vervolgens met Ali Boelah.. ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind die freestyle op die beat van eigen wereld wel vet maar de afrekening slaat nergens op ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Freestyle?waar staat die dan? ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
op www.ravage-offline.nl kan je zijn album downloaden zoals ook op de frontpage stond. http://rapidshare.de/files/22614246/09_RAVAGE_-_FREESTYLE__BONUS_.mp3.html ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Nav | ![]() | ![]() |
netjes.. thanx ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
T-MooN-J | ![]() | ![]() |
Dit soort gasten doen me echt balen dat ik in Arnhem woon. Tjappie van een ravage is gewoon letterlijk een ravage......jaren bezig met van alles...spitt alleen op bestaande beats.... En dan tof komen lullen over di nopha het zusje van Ty Ik vind het buitengewoon triest. Zie het zo peoples..... Vanavond is er weer een optreden van Typhoon Heb ravage al jaren niet op een flyer zien staan!! Peace uit Arnhem! | ||
slijmbal hiphopjunkforlife ![]() |
![]() | ![]() |
dikke gare vent, tifen disse , rot toch op man. en ijsman? tjonge jonge . en dan in zijn dromen dat ie over de cd van typhoon heen komt ! flapdrol ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Maar Ravage is wel de be..s.... , ehh enige rapper in zijn buurthuis! | ||
T-Rip Zwolle.. ![]() |
![]() | ![]() |
Tjah beetje jammer.. | ||
![]() | ![]() |
dax kom me niet vragen, wijzen pwnen arnhem g ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |