Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 17-07-2006 om 21:28:37
wat is Dour een vet festival!! volgend jaar zeker weer aanwezig!

en jezus man die trommelaars in de eet/drink tent op de camping die zijn gewoon zo goed als 2 dagen non stop door gegaan met trommelen op potjes en pannetjes..in sommige pannetjes zat zelfs een gat hahah tering man echt dope

min punten...die gast die overleden is bij t meer en dat er spullen van vrienden gejat zijn!
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op maandag 17-07-2006 om 21:36:49
heeeey ser *boks*

ja van die gast was echt shit... het gerucht ging toen dat er twee waren. In de krant erna lazen we dat het er uiteindelijk 1 was. Alweer spullen gejat?? Bij ons gelukkig niks
dap
038
Gepost door dap op maandag 17-07-2006 om 21:52:50
De dode jongen is een Belg, raar dat ze dan op de affiches van een nederlandse jongen uitgingen...

Dour: dode is Vlaming uit Ruiselede

zondag 16 juli 12:29u

De jonge festivalganger die zaterdag rond 13 uur om het leven is gekomen nadat hij in Elouges in het water van een kalkgroeve sprong, is zaterdagavond geïdentificeerd. De jongen kon geïdentificeerd worden door de flyers die de politie op het festivalterrein van Dour verspreidde. Het zou gaan om de 24-jarige S. Goossens, een monteur uit Ruiselede bij Brugge. De burgemeester van Dour heeft de ouders van de jongen opgevangen en hen begeleid naar het funerarium. De dienst voor hulp aan slachtoffers van de politie vangt samen met de collega's van Aalter de naasten op van het slachtoffer. De ouders, die erg onder de indruk zijn, wilden niet naar de plaats van de feiten gaan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-07-2006 @ 21:53:36 ]
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 17-07-2006 om 22:01:28
t was zo... 2 mensen sprongen tegelijk maar bij de ene ging het goed bij de andere niet..vrienden van me dachten ook dat die 2 die tegelijk sprongen vrienden waren maar bleek achteraf ook niet zo te zijn hij was er dichtbij dus opeens ook erg betrokken...t heeft nog tijd geduurd voor ze zn identiteit konden achterhalen.
ze hebben nog lang geprobeerd hem te reanimeren ook met van die strijkijzers er gingen ook meteen 3 dikke spuiten in maar helaas het mocht niet baten!
ik vind eigenlijk ook weldat je leiP bent als je van die rotsen gaat afspringen.
man t is echt minstens 20 meter..misschien zelfs wel 30!
zelfs toen ze die gast aan t reanimeren waren bleven er nog een paar mensen door springen van die rotsen ik vind t maar lomp!

enne over die gejatte spullen..t is te raar voor woorden..
ze lagen gewoon met hun hoofd op hun waardevolle spullen ( (rugzak met inhoud) te slapen en alsnog is het gejat echt te weird niemand heeft het gemerkt terwijl ze in het midden van een hele groep bekende lagen te slapen met overkapping en zij-zijlen enal.


edit: er stond op dat briefje op t festival terrein...nederlandstalig niet nederlands.

enne BOKS! haha ja ik dacht er nog is aan gisteren....heej dap gaf me zomaar een boks!!! jeujjj!!!

[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-07-2006 @ 22:07:02 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op maandag 17-07-2006 om 22:21:56
naaar... bah. In de belgische krant stond dat hij sprong, maar daarna eerst nog rotsen tegenkwam en toen pas water...
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 17-07-2006 om 22:28:05
ja dat zou wel kunnen..er scheen ook wel wat wind te zijn

t is hoog als springt van waar de deze pic gemaakt is...ik weet verder niet welke kant die jongen is geprongen ofzo.. maar t was wel ondeveer zo hoog als dit..je ziet wel dat t aardig hoog is iig

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


die afgraving ziet er wel heerlijk uit verder he?!
----------------------------------------
www.serife.nl
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 17-07-2006 om 22:32:31
Oeh.. dat is wel hoog ja... zal dat persoonlijk nooit willen doen...damn... is te gevaarlijk

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
dap
038
Gepost door dap op woensdag 19-07-2006 om 23:08:48
https://www.nlhiphop.nl/album.php?id=152

eerste foto's online, komt nog veeel meer.
Replay
...
Gepost door Replay op woensdag 19-07-2006 om 23:11:58
Quote:
Mizou schreef op 17-07-2006 @ 22:01
t was zo... 2 mensen sprongen tegelijk maar bij de ene ging het goed bij de andere niet..vrienden van me dachten ook dat die 2 die tegelijk sprongen vrienden waren maar bleek achteraf ook niet zo te zijn hij was er dichtbij dus opeens ook erg betrokken...t heeft nog tijd geduurd voor ze zn identiteit konden achterhalen.
ze hebben nog lang geprobeerd hem te reanimeren ook met van die strijkijzers er gingen ook meteen 3 dikke spuiten in maar helaas het mocht niet baten!
ik vind eigenlijk ook weldat je leiP bent als je van die rotsen gaat afspringen.
man t is echt minstens 20 meter..misschien zelfs wel 30!
zelfs toen ze die gast aan t reanimeren waren bleven er nog een paar mensen door springen van die rotsen ik vind t maar lomp!

enne over die gejatte spullen..t is te raar voor woorden..
ze lagen gewoon met hun hoofd op hun waardevolle spullen ( (rugzak met inhoud) te slapen en alsnog is het gejat echt te weird niemand heeft het gemerkt terwijl ze in het midden van een hele groep bekende lagen te slapen met overkapping en zij-zijlen enal.


edit: er stond op dat briefje op t festival terrein...nederlandstalig niet nederlands.

enne BOKS! haha ja ik dacht er nog is aan gisteren....heej dap gaf me zomaar een boks!!! jeujjj!!!




wo shit is heftig
----------------------------------------
....
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 21-07-2006 om 15:00:52
Dour 2006 foto's van mij zijn nu ook eindelijk on-line
https://www.nlhiphop.nl/album.php?id=153
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op vrijdag 21-07-2006 om 20:40:09
aight zitten zeker wel dope pics bij!!!!

junkie XL vind ik maar een drol yo beter gaat ie optreden met hans kazan!


edit: vet veel dope pics eigenlijk! goed werk!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-07-2006 @ 20:46:22 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
Sadar
Gepost door Sadar op zaterdag 22-07-2006 om 00:52:40
Als ik geld genoeg krijg ga ik er ook nog wel heen, misschien
----------------------------------------
son get wrec
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 22-07-2006 om 08:08:09
een jaar lang sparen lijtk me genoeg om het geld bij elkaar te krijgen
----------------------------------------
www.serife.nl
Sadar
Gepost door Sadar op zaterdag 22-07-2006 om 08:11:30
het leven in dordt kan duur zijn, dat moet je weten
----------------------------------------
son get wrec
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 22-07-2006 om 22:31:17
Voor de mensen die van lettertjes en foto's houden, de review staat online.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 28-07-2006 om 13:59:25
Via nalden een lauw interview met opgezwolle op dour.
kwaliteit is crappytelefoonshit maar boeit niet, je gaat stuk.

check het hier
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.