Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 02-02-2003 om 00:57:12
Vanaf vandaag is er een apart forum waar je alles over uitgaan, party's, optredens en festivals kwijt kan. Dit soort topic's stonden verdeeld over een aantal fora. Zoals "Muziek", "General Chat" en "Hobby vrijetijd".

Vanaf heden dus ALLES wat maar met uitgaan, optredens, festivals en feesten te maken heeft in het nieuwe forum ( Optredens, Festivals en party's) plaatsen . We zoeken er alleen nog even een goeie naam voor. Ideeën kan je kwijt in Feedback

Het nieuwe forum zal voorlopig, een zelfstandig onderdeel van "Muziek" worden en dus worden gemodereerd door WiFe/LoKi.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 21-02-2003 om 21:55:22
Mip is behalve FP-crew nu ook crew op het forum. Mip zal naast nieuws, reviews en concert data bijhouden op de site zich nu ook gaan bezig houden met het modereren van het Party, en Optredens forum.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0064 sec.