Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 ] | ||
De-C Bump Ya Head ![]() |
![]() | ![]() |
yaw... rayman 3 is een gruwelijke game ... zeg nou zelf.. maar ben op zoek naar meer games in die richting ... anybody ? ![]() ---------------------------------------- Groningen Stad.. Je Weet 'T | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Gex![]() | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
hehe Gex | ||
De-C Bump Ya Head ![]() |
![]() | ![]() |
gex is gruwelijk ... maar kep ik vroeg al te vaak geplayed op psx ![]() ---------------------------------------- Groningen Stad.. Je Weet 'T | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
download een snes emulator en speel mario weer is ^^ Mario 3 is en blijft de beste platformer ooit ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
mario | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben Mario 64 weer opnieuw aan het ownen. Of telt die niet omdat ik allemaal van die 2-d games zie staan... [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2006 @ 11:31:15 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
prince of percia 2d![]() die shit keept het wel riel | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 14-06-2006 @ 11:42 prince of percia 2d ( Plaatje ) die shit keept het wel riel ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() jazz jack rabbit bitches. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
wooow, alle dope spellen komen weer boven ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
woooooooooooooooooooooooooooooooppp commander keen rockt deze map ook ![]() | ||
plz0r![]() |
![]() | ![]() |
Quote: true dat spel was egt te lauw | ||
DJel Wat? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 14-06-2006 @ 11:42 prince of percia 2d ( Plaatje ) die shit keept het wel riel idd, dit spel ruleert. vroeger plat gespeeld. Daarnaast natuurlijk Sonic op emulator | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 14-06-2006 @ 11:29 Ik ben Mario 64 weer opnieuw aan het ownen. Of telt die niet omdat ik allemaal van die 2-d games zie staan... 3d platformers zijn nep, de gouwe ouwe 2d platformers zijn 10 keer vetter :p Ook niet een echte platformer, maar wel heel vet: ![]() double dragon ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
streetfighter op de SEGA, die heb ik compleet naar de tering gespeeld ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Weurd naar double dragon ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
_o_ dd turtles op de nes rockte ook ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Bad street | ||
![]() | ![]() |
lost vikings ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe heette dat andere spel ook alweer, een van de eerste spellen die je echt met je muis speelde, met zo'n dwerg met een bijl, een of andere spierbundel met een zwaard en een chick in een geil pakje met een zwaard. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Worms ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe double dragon en mario heb ik vroeger kappot gespeeld op die allereerste gameboy.En prince of persia,commander keane,jill enz op de pc. worms is idd dope. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2006 @ 13:30:21 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
whahaha, wie kent the lemmings nog ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 14-06-2006 @ 13:29 Hoe heette dat andere spel ook alweer, een van de eerste spellen die je echt met je muis speelde, met zo'n dwerg met een bijl, een of andere spierbundel met een zwaard en een chick in een geil pakje met een zwaard. en een magiër volgens mij, ik weet welke je bedoelt, die kreeg een vet hoog cijfer in de pu. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 14-06-2006 @ 13:49 whahaha, wie kent the lemmings nog ![]() ik ! die had echt droge levels ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 14-06-2006 @ 13:28 lost vikings en dat spel heb ik ook veel gespeeld, net als doom maar dat hoort hier niet. Kan er geen retro-topic komen ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: hell yeah, die speelde ik eerst altijd ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
word naar Double Dragon en The Lost Vikings. Ik heb die 2 spellentjes kapot gespeeld vroeger. ---------------------------------------- beng! | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Gex blijft rulleren, samen met prins of persia. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Livio ik ga vanmiddag es oude pu's checken, of ik de titel kan vinden. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ik weet ook welke die bedoeld maar de naam weet ik niet meer golden nog wat geloof ik, pu voorkant was groene draak die chick en nog iets volgens mij ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: K-Splendid schreef op 14-06-2006 @ 14:02 (...) ik ! die had echt droge levels ![]() Ja man ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
waar kan je die spellen downloaden??? | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Deze is ook tof![]() Earthworm Jim ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.google.nl daarmee kan je het zoeken! goed heh! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
DJel Wat? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 14-06-2006 @ 13:11 streetfighter op de SEGA, die heb ik compleet naar de tering gespeeld ![]() ![]() Je bedoelt streets of rage, puur jeugdsentiment dit allemaal, toen waren spellen gewoon veel toffer. Dat spel met die draak en zwaarden, misschien golden axe? [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2006 @ 14:21:17 ] | ||
![]() | ![]() |
![]() je weeeeet toch ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
booooeeeee ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
mmmmm deze dungeon map roept vragen op bij mij ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Golden Axe !!! dat is hem! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik dacht aan een andere, daar ga ik straks ff naar op zoek, lijkt beetje op diablo. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
![]() winkelprijs : 12,50 (gulden) verzamelaars prijs : 3000 euro ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 14-06-2006 @ 14:23 Golden Axe !!! dat is hem! die was dope :p Met 2 spelers, de dwerg met die bijl was de dopeste ![]() ![]() Iemand deze nog gedaan? ![]() Dat was ook vet, kon je zo'n wolf worden en dan was je echt de man (.. de wolf.. ) ^^ En deze, kennen we allemaal wel ;p ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2006 @ 14:34:20 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Earthworm Jim demo Er was trouwens ook nog eens een spel met een mannetje en een space-schip. Moest je op een paase bal door de levels stuiteren en schieten en shit. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Bad street !! | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ja dat vond ik ook altijd zo raar ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 ] |