Index / Sport, hobby en vrijetijd / | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
nee geen vies spelletje. maar dit programmatje maakt Piet paulusmaa overbodig (als hij dit al niet is). http://prdownloads.sourceforge.net/nasa-exp/World_Wind_1.3.5_Full.exe?download bijna realtime satellietbeelden, scheelt een uur ofzo. wanneer je meerdere foto`s selecteert krijg je die beweegende beelden van wolken, hittestromen, regenwolken enz enz. shit is op nasa niveau ![]() owja je kan zelfs de tsunami zien ![]() EDIT: installatie bestand is iets van 60 mb maar wanneer je inzoemt download je de actuele foto`s. dit kan oplopen tot 42 terabyte screenshots ![]() en Owja de maan en Mars kan je ook bekijken ![]() regen wolken op 7.30 vanochtend: [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2006 @ 10:57:13 ] ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
shit is gratis, right ? | ||
Wijze_uit_het_oosten of niet... ![]() |
![]() | ![]() |
Relaxt ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 14-06-2006 @ 11:05 shit is gratis, right ? wat denk je zelf!? alles op internet is gratis! (soms na het invoeren van wat codes en scriptjes ![]() maar dit is legaal no worries ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
daarom, anders moest ik die codes eerst even zoeken hè ![]() | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ben ik de enige die : Voor weeman spelen las? | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Ik gok van wel kapowski, shit is trouwens wel dope om te zien. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 14-06-2006 @ 12:14 ben ik de enige die : Voor weeman spelen las? ja ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
pff ingewikkelde zooi, ik kijk wel gewoon naar buiten ![]() en wat ik zie bevalt me niet, kut regen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2006 @ 14:38:17 ] | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
regen? maak je een grap.. hier is het gewoon droog en alles. | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
neee man ik maak geen grap! het was echt lekker weer en nu regent het opeens ![]() | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
zie mensen ingaan op een retorische vraag ![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
zie mensen dom reageren op een normaal antwoord ![]() | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
t sloeg meer op nieroth en mxfortune... ---------------------------------------- son get wrec | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
wat moet je ? Hij maakt een geintje, ik maak een geintje terug. Doe moeilijk ofzo. En nu gaan we weer over het weer praten. | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 14-06-2006 @ 14:47 t sloeg meer op nieroth en mxfortune... dan geldt het nog steeds hoor ![]() | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
het weer suckt hier reageer ns wat relaxter trouwens... ---------------------------------------- son get wrec | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
het weer zuigt zeker. En ik reageer relaxed, geloof me. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
''relaxed'' is relatief ---------------------------------------- son get wrec | ||
Wijze_uit_het_oosten of niet... ![]() |
![]() | ![]() |
Nee 'relaxt' is gewoon rustig zeg maar of chill iets in die trant. ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
t zal wel niks voorstellen ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
VIMol GrootmeesterMOL ![]() |
![]() | ![]() |
hoe fel kan die shit inzoomen ? ---------------------------------------- NlHipHop.Nl is de SH*T !!! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik zal eens checken | ||
VIMol GrootmeesterMOL ![]() |
![]() | ![]() |
kan ik echt bevoorbeeld mij eigen huis zien? ---------------------------------------- NlHipHop.Nl is de SH*T !!! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
nope | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / |