Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] ]
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-09-2007 om 20:20:15
Haha dude, dat is echt bullshit. Ik denk echt niet dat het onderwijsniveau in Belgie hoger ligt dan in nederland.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 20-09-2007 om 20:23:03
Quote:
MuSS070 schreef op 20-09-2007 @ 20:19
hehe Xflipit, je weet dat jij nu ook een domme opmerking maakt toch


Uiteraard, maar ik heb evenveel recht om te zeggen wat ik zei dan jullie nederlander zeggen die zeggen dat belgen dom zijn.
En mijn mening is dan ook onderbouwd, die van jullie niet.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op donderdag 20-09-2007 om 20:25:58
onderbouwing, 2 belgen op het forum, 2 zakken
----------------------------------------
joahh
Crunx Gepost door Crunx op donderdag 20-09-2007 om 20:31:47
Quote:
Vlaanderen staat aan de internationale top

Vlaanderen behaalt 553 punten voor wiskunde en verovert daarmee met stip de eerste plaats. HongKong klampt nog aan met 550 punten, statistisch gezien geen betekenisvol verschil. Maar met alle andere (buur)landen en de andere gemeenschappen van ons land is er wel een groot verschil: Nederland (538 ), Duitse Gemeenschap (515), Frankrijk (511) en Duitsland (503) en de Franse Gemeenschap (498 ) scoren beduidend lager. Japan (534) en Korea (542), die in 2000 nog de eerste en tweede plaats bezetten - vóór Vlaanderen -, zakten af naar respectievelijk de zevende en vierde plaats.
9 op 10 leerlingen halen de internationale maatstaf

Pisa verdeelt de scores van de leerlingen over verschillende vaardigheidsniveaus: niveau 1 is het laagste niveau voor wiskunde, niveau 6 het hoogste. Alle leerlingen die de test afleggen, worden in het hoogste niveau geplaatst waarvan ze meer dan de helft van de oefeningen correct oplossen. Ongeveer een derde van alle leerlingen die in een gemiddeld Oeso-land aan Pisa2003 deelnamen, haalt de drie hoogste niveaus. In Vlaanderen haalt een derde van de leerlingen al de twee hoogste niveaus. Het percentage Vlaamse leerlingen dat op het hoogste niveau presteert, is zelfs drie keer zo groot als het Oeso-gemiddelde. Het tweede niveau van wiskundige geletterdheid geldt internationaal als maatstaf: vanaf dat niveau passen leerlingen echt wiskundige vaardigheden toe om problemen op te lossen. In een gemiddeld Oeso-land presteert bijna vier op de vijf leerlingen op dat niveau. In Vlaanderen is dat bijna 90 procent.


Bron: http://www.lerarendirect.be/extern/797/default.aspx?url=www.lerarendirect.be/BL/403/pisa.htm

Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 20-09-2007 om 20:37:54
Nog iets te zeggen Simons?
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 20-09-2007 om 20:50:23
Vriend van me studeert in Gent. Hij klaagt ook altijd over de werkdruk, de hoeveelheid examens en de korte vakantie. Nachten doorhalen met leren en zo... Ook klaagt hij over het feit dat de campus waarin hij woont in de zomervakantie dicht is. Hij kan zn kamer dus ongeveer 8 weken niet in zomer's. Maar hij klaagt niet over het collegegeld van 450 euro en zn studiefinanciering waarvan hij lekker relaxed van kan leven. Ik heb qua werkdruk niet zo veel te klagen. Wel over het collegegeld, m'n huur, dure boeken en dat miezerige bedrag aan stufi wat ik krijg. Maar dat bericht is natuurlijk niet representatief voor het complete onderwijsniveau. Dit gaat over wiskunde. En wiskunde is kut.
----------------------------------------
Days to come
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 20-09-2007 om 20:56:12
ff tussendoor upnorth baby alles flex
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 20-09-2007 om 21:00:13
hehe uiteraard L2! Met jou dan?
----------------------------------------
Days to come
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 20-09-2007 om 21:04:26
rolin!! hehe kom chilline eens in kraakpand ik laat je nog weten flexe shit peace
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 20-09-2007 om 21:14:28
Hehe ik kom soon langs ouwe!
----------------------------------------
Days to come
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 21-09-2007 om 11:44:41
Quote:
Xflipit schreef op 20-09-2007 @ 20:17
hehe MoD jij weet volgens mij niet wat je zegt.
Jullie onderwijs is echt geen kanker waard. Als je alleen maar ziet hoe sommigen op dit forum nederlands schrijven weet je al genoeg, en dat voor een land waar de taal ontstaan is.


je hebt wel gelijk over het Nederlands idd
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op vrijdag 21-09-2007 om 15:29:31
Quote:
V.I.P. schreef op 21-09-2007 @ 11:44
(...)

je hebt wel gelijk over het Nederlands idd




ach donder op ik spreek uitstekend nederlands heb alleen geen zin om bij alles wat ik typ elke typfout te verbeteren., dat heeft met mentaliteit te maken, niet met hoe slim je bent. en dat bericht van crunxz is ook geen indicatie over het slim/dom zijn van belgen. dart zegt alleen dat je zo kankergoed je best moet doen in belgie en zo hard moet werken om het te halen dat het gewoonweg belachelijk te noemen is. welke belg durft de cijfers te posten over het percentage zakkers/zittenblijvers? zal waarcshijnlijk wel hoger zijn als gemiddeld. als ik hoor dat je bij artsenopleiding in belgië als je blijft zitten in de 3e, weer terug moet naar de 2e en dus TWEE JAAR overnieuw moet doen vind ik dat echt fucking onzin. plus ik had al gezegd dat dat 'belgen zijn dom' als grap bedoeld was toen ik dat zei maar geen hond die dat leest natuurlijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2007 @ 15:41:10 ]

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 21-09-2007 om 16:08:16
uh, volgens mij heeft het bij sommigen toch echt wel met intelligentie te maken hoor
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 22-09-2007 om 02:18:47
Onderwijs in België is beter dan in Nederland.

Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 22-09-2007 om 05:08:16
Er is sowieso een groot verschil tussen een typfoutje (of meerdere) in je bericht en een bericht vol met typ/taalfouten waar geen touw aan vast te knopen is.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0153 sec.