Index / Feedback / | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Kan deze etter ---> ![]() | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
livio heeft een punt ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
dat is juist het dope van die smiley ![]() | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
make that a double point ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik vind ![]() ![]() | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
jep ![]() | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
trouwens vind ik ![]() heb het gevoel dat hij een beetje anders is dus livio heeft zeker gelijk [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2006 @ 14:40:32 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Sarcasme zou zijn als 1 wenkbrauwtje hoger zat dan de ander. Dit is gewoon een nerd. | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Ja ik vind het ook. Eentje met gewoon een streepje als mond, niet dat ie helemaal ze tanden bloodlacht. Dus gewoon zoiets ![]() ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
ik ben fan van ![]() | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
kwaliteit 13 en verstand van zaken ![]() |
![]() | ![]() |
livio komt altijd met ze kut onderwerpen ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hé, anders rot jij gewoon even lekker op jongen met je billenhoofd, je noemt jezelf wel kwaliteit, maar beter had je kwantiteit geheten want ik heb nog niets kwalitatiefs aan je kunnen ontdekken. Strontjong. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Als je ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
maar waar lozen we ![]() en : ( moet ook een van msn zijn vind ik, want : ( is niet gelijk ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
uncle_ben ben the man |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: uncle_ben schreef op 14-06-2006 @ 16:43 ![]() weurd ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
je hebt ook deze : ![]() Edit: caps [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2006 @ 17:14:14 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Mee eens ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
die boem in je ballen van Slugger moet er ook standaard bij kunnen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
bigfoot gangster | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Sjeweetog ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
*kick* Kunnen jullie misschien wat nieuwe smileys adden? Zou wel leuk zijn. bvbd. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
fok smileys. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nog steeds is deze de vetste![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Nu we het er toch over hebben: deze ] : ) doet het niet, omdat er dan een conflict in de code is. Namelijk: ] : ) en : ) ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() U zei? [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-06-2006 @ 18:43:23 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Ronny een geschiedenis zonder toekomst ![]() |
![]() | ![]() |
Hij zei ''Nu we het er toch over hebben: deze ] : ) doet het niet, omdat er dan een conflict in de code is. Namelijk: ] : ) en : ) '' ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahahahahah!![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Dat zei ik.... mmz... ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Oké, dan heb ik niks gezegd. Bedankt, Swikkel. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
haha, ik wou juist hetzelfde topic openen ik haat die smiley wordt hier nu iets aan gedaan? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ronny schreef op 22-06-2006 @ 18:44 Hij zei ''Nu we het er toch over hebben: deze ] : ) doet het niet, omdat er dan een conflict in de code is. Namelijk: ] : ) en : ) '' ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 14-06-2006 @ 17:35 woooooorrrddddie boem in je ballen van Slugger moet er ook standaard bij kunnen. ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
er moeten meer van die smilies komen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2006 @ 17:02:55 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 10-07-2006 @ 16:38 ik haat die smiley wordt hier nu iets aan gedaan? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Kunnen de smileys niet aanklikbaar worden ofzo? kun je er meer in één schemaatje dropppen ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
we wachten weer vol spanning op dap's of of spade's antwoord.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
... | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dionysus schreef op 16-08-2006 @ 17:24 ![]() XD hoofdletter steez | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Index / Feedback / |