Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
FGdave
Gepost door FGdave op woensdag 21-06-2006 om 17:22:43
ik ben nieuw.
ik zoek een voordelige microfoon.
van www.feedback.nl wat rade jullie mij aan
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op woensdag 21-06-2006 om 17:32:09

Tenlux DM 938
Ook een goede microfoon behoeft geen dure merknaam. De DM 938 is een degelijke microfoon inclusief kabel, microfoonklem en kunststof koffer. Ideaal voor zang/spraak, oefenruimtes en scholen.

AANBIEDING: voor 19,99
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-06-2006 @ 17:37:46 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
kwaliteit
13 en verstand van zaken
Gepost door kwaliteit op woensdag 21-06-2006 om 17:34:01
van media markt ?
----------------------------------------
ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan
maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan
FGdave
Gepost door FGdave op woensdag 21-06-2006 om 17:36:35
Nee ik bedoel een studio mic.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op woensdag 21-06-2006 om 17:39:59
dit is wel geschikt voor jou G, goed prijsje.

AKG C 414 B XL II
Zeer goede condensator microfoon met een bijzonder hoge gevoeligheid. De microfoon heeft drie schakelbare laag-af filters en drie schakelbare gevoeligheidsniveau's met LED indicatie en vijf schakelbare karakteristieken: nier, supernier, omni, bi-directioneel en wide cardioid.


van 1.220,- voor 999,-


----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 21-06-2006 om 18:06:58
dope, ik heb altijd al een bi-directionele karakteristiek op mn mic willen hebben.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
frankey Gepost door frankey op donderdag 22-06-2006 om 00:17:22
ik heb zelf een condensatormic. van Samson de C01u, USB dus plug hem in je pc en gaan. bevalt mij erg goed,
hij kost 79 euro bij musicdeals.nl

Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 22-06-2006 om 00:24:32
Als je een studiomic wil, moet je wel zorgen dat de kamer waar je opneemt goed geluidsdicht is, want een condensator mic neemt ook geluiden op die niet direct in de microfoon gesproken wordt, dus als je een grote holle kamer hebt, kan je er een grote bank en dikke gordijnen in plaatsen om dat holle weg te krijgen, anders krijg je echt een heel raar geluid.
Als je al die onzin wil overslaan kan je het beste een SM57 of SM58 kopen, allebei van Shure.
Dat zijn dynamische mics die bijna alleen het geluid opnemen wat je rechtstreeks in de mic zegt.

Je kan ook even hierzo kijken of er wat bruikbare info bijstaat.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.