Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op dinsdag 27-06-2006 om 20:30:36
Ok ik weet dat dit geen computer forum is maar ik heb een heel kutprobleem en hoop dat iemand hier me toch kan helpen...

Ik heb zopas geformateerd en had al m'n muziek op dvd gebrand, met behulp van "NeroBackItUp", nu is het probleem is dat ik deze files niet terug krijg op mijn harde schijf omdat ze opgefokt zijn door nero.... Er moet iets zijn in nero om die bestanden terug te zetten op mijn harde schijf maar ik vind het echt niet.... Iemand die me kan helpen alsjeblieft?
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
D-on Gepost door D-on op dinsdag 27-06-2006 om 20:31:52
Zijn je bestanden beschadigd of heb je er niet het goede programma voor om ze te openen?
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op dinsdag 27-06-2006 om 20:35:08
Ze zijn niet beschadigd alleen zijn het nietmeer mp3 files maar "nerobackitup" files... en ik veronderstel dat nero het programma is om ze te opennen maar ik vind het gewoon niet
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 27-06-2006 om 20:35:09
Quote:
Lerraimy schreef op 27-06-2006 @ 20:30
Ok ik weet dat dit geen computer forum is maar ik heb een heel kutprobleem en hoop dat iemand hier me toch kan helpen...

Ik heb zopas geformateerd en had al m'n muziek op dvd gebrand, met behulp van "NeroBackItUp", nu is het probleem is dat ik deze files niet terug krijg op mijn harde schijf omdat ze opgefokt zijn door nero.... Er moet iets zijn in nero om die bestanden terug te zetten op mijn harde schijf maar ik vind het echt niet.... Iemand die me kan helpen alsjeblieft?

Nero BackItUp, en dan de restore wizard misschien?
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op dinsdag 27-06-2006 om 21:50:15
Ja maar die werkt niet gek... Nouja het lukt me daar niet mee
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op dinsdag 06-02-2007 om 08:58:35
Yo ik heb een vraag over backuppen, hoe kan ik die shit het best op DVD branden?, kan ik het er dan ook weer afhalen later wat natuurlijk de bedoeling is.

ik heb er weinig verstand van dus als iemand het ff wilt uitleggen
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.