Index / Internet en computer / | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=5I0U4P9Imis Rollin with Saget! Edit: ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2006 @ 23:57:10 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Sagets in the backseat rollin' a blunt. Hehe. Vindt het trouwens nog niet zo heel slehct. Nog wel deup eigenlijk. Deze shit gaat trouwens wel regelrecht naar Amerias funniest home videos. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-06-2006 @ 00:05:06 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Whuhahaha, deze is nog sicker https://www.youtube.com/watch?v=3FzdYOUCnwk&search=david%20hasselhoff David Hasselhoff - Hooked on a Feeling ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind hem wel dope (het nummer) | ||
Die lyrics van dat Bob Saget nummer gaan echt te furrr! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 28-06-2006 @ 00:02 Whuhahaha, deze is nog sicker https://www.youtube.com/watch?v=3FzdYOUCnwk&search=david%20hasselhoff David Hasselhoff - Hooked on a Feeling haha doe normaal gek, zou dat serieus zijn? | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
die Bob Saget ![]() maar die van Hasselhof kan bijna niet serieus zijn, die is echt te erg ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
die bob saget shit is wel dope. ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Hehe, Bob ript ook wel ja, ik zie m liever dit doen dan nepgrappen maken bij America's Funniest Home Videos. Maar David Hasselhoff heeft ooit een muzikaal project voor het goede doel gedaan ofzo, vandaar die gruwelijke video. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
dat stukje dat ie dat vierkante ding vasthoudt is het mooiste ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Mr. T - Treat your mother right Mr. T - BE SOMEBODY! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dammmm die David Hasselhoff is echt TE nep gemaakt.. haha | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Bob ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
hooked on a feeling is next lvl clipmateriaal daar kan rustug nog een puntje aan zuigen ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Whahaha vet ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Misterrr_Mike Wicked!! ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.themusicedge.com/moxie/news/inthenews/jamie-kennedys-blowin-up-.shtml daar staat de mp3 van rollin with saget. | ||
http://video.google.com/videoplay?docid=-3382491587979249836![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
HAHAHA dit slaat Alles! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Word on the Daarvoor heeft hij de hulp van zijn buurman en goede vriend Ice-T ingeroepen. Ice-t: "He's gonna come out as Hassle The Hoff - I promise you. The Hoff will surprise people with his rap skills and humour.(...) The man is a legend, We are going to show a whole new side of him." Wanneer het veelbelovende album moet gaan uitkomen is nog niet bekend. bron: www.theblazz.com ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2006 @ 02:07:18 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat zitten zij 'word on the street' te rippen dan, nerds. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
die van bob saget ![]() ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
die vervelende gozer van home video's![]() | ||
kick omdat ie gewoon zo dope is en ik er weer kenkerhard dubbel om lig ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
maar het haalt het niet bij david hasselhof ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks voor de kick man ik ga het ff checken. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: geil wijf in die auto ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Bob saget werd gespot op een optreden van Jedi Mind Tricks G ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / Internet en computer / |