Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 30-06-2006 @ 18:14 ik voel je pijn ozcan get rich or die trying sjit gewoon hoop dat je iig hosseld met een goed marketing gevoel mijn ho;s zijn nog steeds mijn grootste markt omzet maar volgende keer als ik langs rijdt in mijn db 9 cabrio zal ik terug zwaaien Mijn ho's zijn op dit moment een verliespost. Ik richt me nu weer op het aanleveren van uzi's aan marokkaanse jongeren.. die markt is in de groei ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ja hier zal ook nog wel wat vunzige taal uitgeslagen worden, maar dat hurt erbij he![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
is het nu trouwens alweer een ander lettertyp of zie ik da fout.? ---------------------------------------- .... | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
oh oke ---------------------------------------- ya diggg | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
bij ons is het ook standaart'' wat ga je doen? bier drinken kut roepen '' ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
PENALTY'S ---------------------------------------- ya diggg | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
en zo hoort dat, je plaatje is vet irritant by the way![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
is dat die cosby-flikker? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
bill cosby is held ---------------------------------------- .... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Hé, flikkers kunnen ook helden zijn! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
ja dat is cosby meesterlijke man ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 30-06-2006 @ 19:39 Hé, flikkers kunnen ook helden zijn! hoor je mij zeggen dat dat niet kan dan? ---------------------------------------- .... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 30-06-2006 @ 19:44 (...) hoor je mij zeggen dat dat niet kan dan? Nee, het was een onafhankelijke zin. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
voegd ook veel toe ---------------------------------------- .... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Denk je dat dat een zinnig onderwerp is om over te beginnen Sannet? Want je weet hoe je hier bekend staat! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha gelijk blazen he ik ben trouwens altijd kei lief enzo! [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2006 @ 19:52:25 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
blasen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Heeft duitsland gewonnen eigenlijk? Ik was aan het sporten ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jaa. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
wat staat hier doel. ---------------------------------------- ya diggg | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ha Buitengewoon fan van Michealla ? ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
ja. Quote: Buitengewoon schreef op 30-06-2006 @ 20:24 wat staat hier doel. ---------------------------------------- ya diggg | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken haar vaag via via. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2006 @ 20:29:28 ] ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
hoe ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hossel haar msn voor ons 2 ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Quote: Hyreme schreef op 30-06-2006 @ 20:31 hossel haar msn voor buitengewoon ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
en voor hyreme !! bang voor concurrentie jongen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2006 @ 20:32:26 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
holy shit.. http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1785/df5e97/index.html deze is ook dope: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1808/e451913b/index.html | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik hoef haar msn niet, zoals ze in intervieuws overkomt lijkt ze me nou niet echt een geweldig spreekster ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Vriendinnen van mij tennissen op vrij hoog niveau dus die komen haar wel eens tegen, en laat ik nou ook tennissen en soms ook op toernooien komen waar zij is ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
ze komt op mij heel lief en spontaan over ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Denk je dat zij op MSN komt? Ze is 24/7 onderweg. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
ze is echt niet 24/7 onderweg, als ze in Nederland is moet ze trainen enzo. En soms in Tsjechië. En wel veel toernooien ja. ---------------------------------------- ya diggg | ||
maarja ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Als je op topniveau zit dan train je tog wel minimaal 6 uur per dag hoor en dan ga je niet als je even rust hebt achter MSN zitten, maar lekker slapen. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
beter toch.. dan kan je af en toe met haar mee.. en ga je naar sharapova toe ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
hyreme is player ---------------------------------------- ya diggg | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
@ Hyreme je kan ook toptennis trainer worden heh dan kom je helemaal dichtbij ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
kon dat maar ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Quote: 16-07-1989 wie noem je jochie? ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
jou. wat dan ---------------------------------------- ya diggg | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Hey wat doe je rof G ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Krajicek wel eens horen praten? Wat een schaap joh. En ze lijkt op dr broer, brrrr. | ||
![]() | ![]() |
wow, eindelijk iemand die het begrijpt ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ze hoeft ook niet te spreken als Hyreme haar neemt.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Hard gillen volstaat. | ||
![]() | ![]() |
ik hoop dat ze haar tennisracket bij zich heeft als hyreme haar neemt ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk je wel uit Hyreme, ze is onwijs sterk. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
dag nlhiphop uitschot ik ben lekker slapen en dan weken lang doekoes maken in frankrijk ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
wat ga je doen dan? druiven plukken of op een camping werken oid? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |