Index / Drop je eigen audio / | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Yoyoyo de wijzen hebben 3 tracks met een intro voor jullie. check de site. http://www.wijzenuithetoosten.nl Intro Wijzen is onbeleefd Verlangen Genocide [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2006 @ 19:51:45 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind 't intro wel erg lame geworden ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
anders kan ik alleen de intro downen omdat de rest buiten het scherpje valt en die niet groter kan ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
relaxte beat @hierboven, had ik ook al last van ja. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2006 @ 19:43:09 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2006 @ 19:55:41 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Ik kan die zip niet uitpakken ![]() | ||
![]() | ![]() |
danku ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
woord ik ook niet, met resolutie heb ik geen probleem ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hihi, zip doet het niet he schat![]() ---------------------------------------- .... | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Nee inderdaad :o ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
![]() | ![]() |
juist ik ook niet maar die intro is wel vaag ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2006 @ 19:49:07 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
tfoeee kutpetfles, eerst online gooien zonder mijn toestemming en dan een kapotte zip leveren Intro Wijzen is onbeleefd Verlangen Genocide ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Wijzen is onbeleeft is kk dope ![]() | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Deup deup deupe shit gasten ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
![]() | ![]() |
we zouden 3x meer tracks maken maarja, khb nu nog 20 funkybeats over :p tis ook meer een wintertape naar mijn mening maarja veel luisterplezier ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
nja over 2 maanden is de reimpeit terug en dan gaan we voor part 2 met een fatsoenlijk aantal tracks en zonder deadline ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
genocide is een hele korte snippet ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ik zet ze op mijn mp3speler zodat ik ze morgen in the middle of France kan draaien (kvertrek op reis) Kben benieuwd ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 30-06-2006 @ 20:00 genocide is een hele korte snippet 2:51 ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
de zip doet het nu wel.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 30-06-2006 @ 20:01 huh ik speel em af en dan duurt die 7 sec(...) 2:51 ![]() er gaat elke keer weer wat fout maar props voor die ander dingen -edit- okej nu heb ik em helemaal [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2006 @ 20:11:34 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 30-06-2006 @ 20:08 (...) huh ik speel em af en dan duurt die 7 sec er gaat elke keer weer wat fout maar props voor die ander dingen rechtermuisknop -> opslaan als? | ||
![]() | ![]() |
ik kreeg de hele tijd maar een paar kb binnen het werkte gewoon niet en dat rechtermuisknop is toch vanzelfsprekend ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Wijzen Is Onbeleefd klinkt wel dik..Heb de rest nog nie goed geluisterd maar doe ik later nogwel ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe zitten wel dope stukken tussen!! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
wel versss die onbeleeft track: ik vind soms dat het lijkt alsof je een woord te weinig gebruikt.. je moet denk ik met net iets meer lettergrepen je texten schrijven.. dan kan je em lekkerder flowen denk ik die intro van die track is ook veel te lang.. moest vet lang wachten voordat de track begon later | ||
![]() | ![]() |
euh vaag, mja wio is beetje haastig gemaakt, alleen over Genocide ben eigenlijk 99% tevreden. ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad wat Patreez zegt, bij rijmpiet lijkt het steeds of hij een woord tekort komt. Genocide is echt een dope track, die wijzen is onbeleefd klinkt afgeraffelt. Even de rest luisteren. Maar genocide is echt lauwheid. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Sooooo, dit is dope skeit niggahs. Dope beats Freaky, dikke props voor dit gasten, kan hier echt van genieten. PO!! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ohja bij wijzen is onbeleefd is de beat wel facking vet. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Bombonz 07twee |
![]() | ![]() |
genocide vind ik cool, de andere tracks spreken me niet echt aan. voor alle tracks is de sound best ok. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-07-2006 @ 12:18:29 ] ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-07-2006 @ 21:08:12 ] ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: Swerious_Linez schreef op 01-07-2006 @ 21:06 Friki komt vet in Verlangen. Perzik en ik vertekken nu naar een feestje. laterss [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-07-2006 @ 12:19:00 ] ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() genocide is mijn favo nummer, dikste beat die ik heb gehoord in tijden, jullie komen heel dik: FF i like your flow! intro beat is ook wel vet, en dat van die bijbel vind ik wel dope gedaan verlangen is de minste van de tracks, de beat gaat echt vervelen na een tijdje, dit had ik niet bij de andere nummers maar heel erg dope, klinkt ook erg goed van kwaliteit! props! ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind de intro trouwens ook best lauw gedaan yo. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
verlangen is kapot lelijk op foute data gereleased ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
dat wel, maar vind het toch de dopeste track van de demo genocide is ook dope ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt dope jongens, Wijzen is onbeleefd klinkt jammer genoeg inderdaad een beetje afgeraffeld. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt lekker boois ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ik heb dit op men mp3tje mee naar frankrijk genomen Kwas een beetje teleurgesteld. Die track die over school ging was wel vrij herkenbaar ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Dope shit heren, drop ik ff op mn mp3. (Als me dat lukt..![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2006 @ 13:46:09 ] | ||
Index / Drop je eigen audio / |