Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Ronaldinho Until you get a Kanye beat, you'l never sell |
![]() | ![]() |
Ik was met koninginnendag in Amsterdam en toen stond er een man met een draaitafel op een balkon te draaien (Looprichting van Museumplein). Weet iemand welke DJ dit was. Vond hem heel erg dope. Heeft iemand nog complete Drum n Bass mixjes voor mij. Bij voorbaat dank | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Jezus, wauw, mag ik je handtekening, nooit gedacht een heuse beroemdheid op het forum te hebben!!! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hey man, je liep wel te prutsen tegen frankrijk. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Ook echt opmerkelijk goed nederlands voor een braziliaan. Maar ik heb wel wat drum n bass voor je van pendulem. Maar dat kan je ook gewoon op limwire enz vinden. ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Ronaldinho Until you get a Kanye beat, you'l never sell |
![]() | ![]() |
FLauw flauw flauw..... Ben gewoon een echte fan. Jah maar ik bedoel echt die mixen van 1:30 of 2 uur lang ofzo.... Niet zoveel verstand van Drum n Bass en welke DJ echt goed is maar drom | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
naam zegt het al kan nooit goede soep zijn | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ak 47 /Grooverider zijn wel goed..Zijn ook mixen van op p2p.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.streamersradio.com/streamersradio/index.html Daar kan je lekker los gaan yo. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben flink thuis in de drum 'n bass, maar heb totaal geen zin om mixen te gaan uploaden. mocht je soulseek hebben moet je het ff zeggen, dan kan ik daar ook weer eens online komen dan kan je m''n lijst een beetje doorskippen. beter check je wel even Eye-D, nederlandse producer die een aantal heel dikke mixes online heeft staan. ook hier kan je een mix van dj zorq downloaden, een dj die een eigen avond in atlantis (in alkmaar) heeft. op de site van noisia kan je ook een aantal tracks luisteren, zijn gasten uit groningen. internationale acts meldt ik andere x wel, probeer dit eerst maar eens uit. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
ik zou ook dillinja checken ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
Murdock alias Murstratus ![]() |
![]() | ![]() |
01 Hades - Mixematose [JungleStrike Mix] [Pt. I] 02 HeX - Mixematose [JungleStrike Mix] [Pt. II] 03 Kid Chaos - Mixematose [JungleStrike Mix] [Pt. III] Jungle Strike - Mixematose ---------------------------------------- www.dendubieus-en-obskuur.nl | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Hijack vond ik zelf wel dope | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.futureresearch.nl/audio/audio_index.htm | ||
Icon | ![]() | ![]() |
Check anders ook een www.dnbforum.nl Hier vind je vanalles over Drum n Bass. Mixjes, producties enzovoort | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Dude dat papiertje met dat pennetje rechtsboven je post is een edit button, dan kan je je bericht aanpassen ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
drum en bass is de shit, zoek wat van aphrodite op of zoals REM al zei noisa en gebruik soulseek, of voor live sets http://www.livestets.com/forums daar zijn in de downoload secite zat DnB mixes te vinden en ook andere genres ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Roni size en dan (albums) In the mode en New Forms al beginnetje daarna word het steviger ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Icon | ![]() | ![]() |
Meer dope namen: Phace, Black Sun Empire (nl), Dom & Roland, Stakka & Skynet, Kraken, Bad Company, Ed Rush & Optical, Konflict, Kemal & Rob Data.... Wat trouwens ook wel de moeite waard is. Je kan bij veel platenzaken/CD winkels een goedkoop mix CDtje kopen voor maar iets van 6 eurie, maar het zijn wel dope CD's Ze heten MS (of MSX) 04/05/06 iets in die richting (elk jaar komen er 1 of 2 uit), het is een promo cd van het label Moving Shadow. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ik kwam zojuist deze track tegen. weet niet of ik em al eens gedropt heb, maar hij is dope. amerie's one thing in een dikke remix. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
Ik zag laatst op vinyl een bong ra plaat met DAC rapperts erop. Hij was alleen te lelijk voor woorden... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
http://themixfiles.blogspot.com/2006/06/spartz-dnb-mix.html wiehoe Tracklist Bad Company - Ladies of Spain (00:00 - 06:35) " " - Rodeo (04:04 - 08:51) " " - Snowcat (08:50 - 12:30) " " - Sentient (12:30 - 13:15) " " - Sentient Remix (13:15 - 15:05) " " - Hysteria (14:44 - 20:30) " " - Breathe (20:08 - 23:4 ![]() Pendulum - Everything's Blue (23:48 - 29:19) Bad Company - Dogsploitation (29:19 - 33:11) Roni Size - Snapshots 3 (32:44 - 35:33) Pendulum - Streamline (35:00 - 38:3 ![]() Bad Company - Miami Flashback (38:38 - 43:24) " " - Spider (43:00 - 47:05) " " - Planet Dust (47:05 - 49:30) Pendulum - Paremeter (48:39 - 51:45) Bad Company - Hornet (51:25 - 54:52) Pendulum - The Terminal (54:21 - 58:12) Bad COmpany - Son of Nitrous (58:02 - 60:36) Roni Size - Feel The Heat (60:22 - 64:54) Bad Company - Dr. Schevago (63:58 - 69:47) Pendulum - Fasten Your Seatbelt ft. The Freestylers (69:47 - 73:12) Bad Company - Torpedo (73:11 - 79:04) [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-07-2006 @ 03:19:01 ] | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Dope, die shit gaat zeker op me Sony A3000 (toch is ipod makkelijker) ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
mm wel binnenhalen, alleen jammer dat er zoveel bekend werk tussen zit. oja @ noedels die was eerst ook gratis te downloaden van bongra's site af, ik werd er ook niet wild van. maar op de een of andere manier ben ik die tracks nu kwijt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-07-2006 @ 11:45:43 ] ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Murdock alias Murstratus ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- www.dendubieus-en-obskuur.nl | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ik had 1 keer van drumNbass gesampled, is wel een leuke beat uitgekomen, ask l2n ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Kneiteroud topic maar et heet Drum 'n Bass dus hoef geen nieuwe aan te maken lijkt me. Me vraag, ik hoor positieve dingen over Drum 'n Bass. Wil iemand es wat dikke tracks droppen? Of we maken er een "drop je dikste Drum 'n Bass platen' van ofzo.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Logistics - The Trip Luister ik vaak in de auto, erg relaxend nrtje. http://www.speedyshare.com/871694255.html onze zomerchill nrtje is de afgelopen 2 jaar Pendulum - Still Grey ---------------------------------------- joden | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
D&B wereldje is een beetje erg dood, komen bar weinig toffe en vernieuwende records uit. Maar ik wil wel wat bij elkaar zoeken hoor, als ik thuis ben. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hoor nu via een maat van me Pendulum - Tarantula, das wel gruwelijke shit. Maar zou dope zijn Rem. Ik check nu die andere 2 van djayen ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
wat hardere shit Spor - Way of the Samurai http://www.speedyshare.com/407238870.html en ik vind zelf dat anima ook dikke shit maakt =) ---------------------------------------- joden | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Shit is dope djayen thnx, ken je die Still Grey ook nog uppen? (a) ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Msn? want gaat wat sneller dan dat fkn uploaden elke x, heb wel wat mee rvoor je ---------------------------------------- joden | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
djayen, zou je mij ook wat kunnen sturen ? klinkt wel lekker dit. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
check inbox chillezomeravondbuitenzitmuziek. ---------------------------------------- joden | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
deze vind ik nog altijd de beste dnb plaat dj zinc - creeper ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
chase & status!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Die is ook vet inderdaad Rallic.. Linkje? hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 16:05:17 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: Rallic schreef op 23-05-2008 @ 16:00 deze vind ik nog altijd de beste dnb plaat dj zinc - creeper zou je die kunnen uploaden? ---------------------------------------- joden | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
dude man rallic dat zou ik een soort jungle achtige mix noemen denkik.. dat is nog zacht. dit is ook eerder dubstep ofzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 16:14:24 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Ok check, beetje het niveau omhoog; Paul Blackout - the Number Btw; ik kom nog wel met meer, later. [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 16:18:44 ] ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: djayen schreef op 23-05-2008 @ 16:05 (...) zou je die kunnen uploaden? | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- joden | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
is infected mushroom ook drum and bass ? wnat die vind ik ook dopeness | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
qq mayne, check deze gaat te furr ---------------------------------------- joden | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
uppennnnn aub. alsjehemhebt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 16:46:26 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
More Like You is echt een fucking flipnummer inderdaad, ragt als de mawfakker. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
ik heb m niet, wie heeft m? Knowledge presents Spl & Limewax (2006) http://www.megaupload.com/nl/?d=HZLKYGWS [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 17:03:35 ] ---------------------------------------- joden | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
hierzo dj zinc met creep (instrumental) http://rapidshare.com/files/117036379/12_Creeper__Instrumental_.m4a.html als je nog tracks van hem wilt PM me maar.... ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
The RapidShare Happy Hours are active right now. Have fun! ait downloade als een gek nu hehe | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
:@ You have reached the download-limit for free-users. Want to download more? Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 55 minutes) --- Pendulum - Midnight Runner http://www.speedyshare.com/986338572.html ---------------------------------------- joden | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] |