Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 13-03-2001 om 11:15:49
Wat moet ik met dit forum beginnen ?

Moet ik het meeting forum sluiten en op verdelen?

Moet ik het in het archief gooien, en rond voor en na meetings weer naar de index zetten ?

Iets anders ? Gewoon laten staan ondanks dat het een forum is waar bijna niet in gepost word?


Idea's are welcome

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 13-03-2001 om 12:14:52
Probleem op gelost :

Gewoon uitbreiden. Per nu kan alles wat met de OIP zelf IRCnet channel #osdorp of meeting te maken heeft hier gedropt worden.

Ik zal vanavond even de threads hier heen verhuizen die vanaf nu hier thuis horen.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op dinsdag 13-03-2001 om 16:57:01
Helpt niet echt he Spade, wordt nog steeds niets gepost hier...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 13-03-2001 om 18:40:19
Daar gaat het niet om, maar dan staat er tenminste wa meer
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0115 sec.