Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Whaha dat hoeft nou ook weer niet whahaha ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ja logisch het is altijd leuk als kapowski online is | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Alles was goed totdat ik hier kwam. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
swike weet ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2006 @ 15:40:32 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
jep daar begon de malaise | ||
![]() | ![]() |
hahaa dood aan swike? ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
praat ff abn ofzo ![]() Edit: weet het al: ma·lai·se (de ~ (v.), ~s) 1 sombere, gedrukte stemming => ellende 2 [econ.] lage conjunctuur, slapte in handel => laagconjunctuur [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2006 @ 15:41:59 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Er wordt wel uitgegaan van een enigszins hoog intellectueel vocabulaire. Dus pas je er aan aan. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
d-on krijgt zeker mijn instemming met bovengenoemde opmerking | ||
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 05-07-2006 @ 15:43 Er wordt wel uitgegaan van een enigszins hoog intellectueel vocabulaire. Dus pas je er aan aan. maar als rap-allochtonen of BrEaZaWzS dit lezen willen ze ook niet meer op het forum ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
- mijn eerste dubbelpost op dit forum ooit.. - [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2006 @ 15:45:48 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
word @ hierboven ! ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
nou die komen hier niet die zitten op juicefm![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 05-07-2006 @ 15:40 hahaa dood aan swike? ![]() We pakken em! Ik weet waar ie woont. Nu weet ik trouwens waarom ik zoveel posts heb, die shit uit slowchat telt ook gewoon mee... ![]() En hier post ik te vaak onzin. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2006 @ 15:48:59 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ik weet dat zijn neef een bril heeft | ||
![]() | ![]() |
Owke ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ik maak ene disstrack. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 05-07-2006 @ 15:48 ik maak ene disstrack. Iedereen moet zijn voorbeeld volgen! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
@ swike: 21 per dag is wel erg veel, ik denk dat je een van de gene met de meeste per dag hebt [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2006 @ 15:50:36 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
Totaal: 2197 Per dag: 9 | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 05-07-2006 @ 15:49 (...) Iedereen moet zijn voorbeeld volgen! als jij dat wil, maar dan wil ik na afloop niet horen dat je zelfmoord heb gepleegd omdat het hele forum je disste ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Master Of Disaster schreef op 05-07-2006 @ 15:50 @ swike: 21 per dag is wel erg veel, ik denk dat je een van de gene met de meeste per dag hebt Daarom, en toch meestal met inhoud he. ![]() Door Slowchat zijn er de meeste bijgekomen denk ik, want alleen op deze pagina zijn er alweer 4 bijgekomen... Als je snapt wat ik bedoel... Quote: Master Of Disaster schreef op 05-07-2006 @ 15:51 (...) als jij dat wil, maar dan wil ik na afloop niet horen dat je zelfmoord heb gepleegd omdat het hele forum je disste ![]() Dat overleef ik wel hoor. ![]() Quote: poppekontje schreef op 05-07-2006 @ 15:51 Hoe de hell zie je jou aantal poasts ? Dat ding links van de edit knop drukken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2006 @ 15:52:39 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Hoe de hell zie je jou aantal poasts ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
profiel bekijken ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
31-10-2005 (247 dagen) Posts: Totaal: 2112 Per dag: 9 Maakt iemand hier beatjes? experimentele shit ofzo , gewoon wat oefenzooi die met mij wat simpele trackies wilt maken ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 05-07-2006 @ 15:54 Maakt iemand hier beatjes? experimentele shit ofzo , gewoon wat oefenzooi die met mij wat simpele trackies wilt maken ? als je wilt moet je ff je hotmail pmen (als je die hebt) ik heb wel wat dingetjes liggen edit: staat in je profiel voeg je wel toe ok? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2006 @ 15:56:28 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 05-07-2006 @ 15:54 31-10-2005 (247 dagen) Posts: Totaal: 2112 Per dag: 9 Maakt iemand hier beatjes? experimentele shit ofzo , gewoon wat oefenzooi die met mij wat simpele trackies wilt maken ? Je mag mijn fakking tantu spange bietjes wel gebruiken alsjewil. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Ja stuur maar hoor .... ik ga 6 weken alleen naar Frankrijk. Dan zet ik al die beatjes op met MP4 en dan schrijf ik er allemaal trackies van. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
l;ol ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
D-on | ![]() | ![]() |
MP4 nog wel, biets kan je niet zien toch? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hoiiiijjjjj ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Ik hier? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hoi jesper. ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hoi sannet. alles goed? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Ik word genegeert ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja maar jij bent ook 13![]() ja hoor jesper en met jou ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jaah zeker, lekker dagje aan t "strand" gelegen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sloothaak schreef op 05-07-2006 @ 17:33 Ik word genegeert ![]() wat meot ik op "ik hier" zeggen dan? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Ik voel me gvd opeens hard gegroeit ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2006 @ 17:37:11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
mar je blijft nogsteeds 13 knul ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
wat heb jij gedaandan ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Quote: Replay schreef op 05-07-2006 @ 17:37 mar je blijft nogsteeds 13 knul Dan kom ik over 5 jaar wel weer terug ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
dan ben je ouder dan replay over 5 jaar. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik heb nie zoveel gedaan, beetje met gaan zwemen met me broertje en ijsje gegeten in de stad enzo was wel gezellig. ---------------------------------------- .... | ||
ik denk ut niet | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 05-07-2006 @ 17:39 dan ben je ouder dan replay over 5 jaar. daaaaaaaat ken niet | ||
D-on | ![]() | ![]() |
rono jesper? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Tudom Lul wat je wil ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 05-07-2006 @ 17:39 dan ben je ouder dan replay over 5 jaar. ![]() ---------------------------------------- Wat wil je doen dan? | ||
Wat een niveau hé! ![]() | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: Tudom schreef op 05-07-2006 @ 17:42 (...) ![]() Replay zit in een tijdscontinuüm ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |