Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 13-02-2003 om 14:15:22
.. hebben een raket gevonden die volgens hun een bereik heeft van 180 km terwijl Irak van de VN raketten mag hebben met een bereik van maximaal 150 km. Irak ontkent natuurlijk dat die raket zover komt en de VSvA beweren dat die raket erg makkelijk om te bouwen is naar een groter bereik.
Kan nog erg gezellig worden daar.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op donderdag 13-02-2003 om 14:27:50
ik hoop dat korea ff de vs opblaast!
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 13-02-2003 om 16:24:05
ja alles kan
bush is nog steeds naar redenen aan het zoeken en ik ben het wel eens met rauf blow the fucker away.

best een stom ding dat wij europeanen gedaan hebben. amerika ontdekt. hadden we daar nu nog een stamhoofd ipv een domme koe als president
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 13-02-2003 om 16:39:21
Tarek Azziz, de vice president van Irak, is op bezoek bij het Vaticaan. Harry van Bommel heeft daarom namens de SP bij Jaap de hoop Scheffer gevraagd of dringend om zijn uitlevering verzocht kon worden ivm met zijn (vermeende) mensenrechtenschendingen en oorlogsmisdaden.

bron
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 26-02-2003 om 00:01:35
Jeej meer wapens gevonden, en Saddam wil z'n out of the question according to Bush raketten al niet vernietigen.

Gezelligheid in het MO komt steeds dichter bij.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
araphor Gepost door araphor op woensdag 26-02-2003 om 10:26:03
Saddam wil wel praten om een eventuele oorlog te voorkomen, alleen dát wil Bush weer niet.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0133 sec.