Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
- - -  
Index / Muziek / | |
shane |
Gepost door shane op vrijdag 07-07-2006 om 20:04:27 | |
Hi Dope rappers
jawel, daar is ie dan. w w w. e - 7 .n l ! Na een poos werk, verschillende designers, en inspiratieloze uurtjes, is hij er dan toch uiteindelijk met een zelfgemaakte design (het hulp van wat vrienden). Op deze site kan je onder andere tracks vinden met verschillende features, maar ook solo tracks van de Groene Steen zelf. Ook kan je op deze site lezen wie Emerald nou eigenlijk is, vind je links naar de flexste rappers en kan je zien hoe je contact kan maken met de E tot de LD. En natuurlijk zijn die tracks te luisteren! Ook zullen er heel binnekort Wallpapers op komen, en wat andere dingen die ik nog even geheim hou..maar genoeg gelult, tijd om de site te chekke! Emerald
Ik heb deze topic geopent voor Emerald.
Vote / steun hem en promote
de site:
www.e-7.nl
is online
|
rame |
Gepost door rame op vrijdag 07-07-2006 om 21:02:48 | |
qua site vind ik het best lelijk, ik zal een andere keer eens tracks checken |
B-Thug |
Gepost door B-Thug op zaterdag 08-07-2006 om 00:09:27 | |
is dat niet die gozer uit apeldoorn ? |
Iminic DE LAUWREAAT |
Gepost door Iminic op zaterdag 08-07-2006 om 00:45:41 | |
Quote: rame schreef op 07-07-2006 @ 21:02
qua site vind ik het best lelijk, ik zal een andere keer eens tracks checken Qua interpunctie en grammatica ook.
---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss |
die Lange HARD |
Gepost door die Lange op zaterdag 08-07-2006 om 01:32:06 | |
ja mazzellllllllllllllll
als de voorgaande positief waren geweest, had ik misschien op kruisje kunnen klikken |
Index / Muziek / | |
© 1998 - 2025 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0138 sec.