Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op zaterdag 08-07-2006 om 16:44:30
Oke dan, check it..

Voor een minor over de jeugd van tegenwoordig die gegeven word op de Fontys ben ik op zoek naar een graffiti spuiter die weleens in de Berenkuil komt

Iemand?
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 08-07-2006 om 23:20:49
Ik heb gehoord dat beren niet zo goed zijn in de omgang met spuitbussen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op zaterdag 08-07-2006 om 23:32:06
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 09-07-2006 om 00:01:53
ay, ik moet mijn bronnen maar eens na kijken, zo te zien is de beer losssssssssssssssssssss
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Buitenfreak
ik doe binnen gek maar ik ben buitengewoon
Gepost door Buitenfreak op zondag 09-07-2006 om 20:25:32
in duitsland hebben ze m al neergeknald
----------------------------------------
je loopt erbij als een pimp maar een pimp loopt er niet bij,, je kijkt als een gangster maar een gangster kijkt niet als jij.. Jawat!
UNKK!!!!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.