Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
LD50
Gepost door LD50 op maandag 10-07-2006 om 12:51:11
Quote:
dap schreef op 10-07-2006 @ 10:50
gast kwam podium op, wilde de dj klappen.. maar werd zelf door iedereen geschopt en gebeukt. Geen slimme actie.


Eerder gewoon een trieste actie van die bandleden man. Ik heb de liveset, kan 'm wel posten, en na elk nummer hoor je heel het publiek boe roepen en de helft van de zaal zat zelfs op de grond. Vind het niet gek dat als je 60euro betaalt voor een kaartje je dan geen half uur lang van die teringmuziek wil horen als je gewoon wil stampen op wat hardcore tracks.

Goede actie van die kerel om het geheel te stoppen (is hem ook gelukt want de megamix is 10 minuten eerder begonnen), triest van de bandleden om dan met 8 man op hem in te trappen als 'ie op de grond ligt.
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
LD50
Gepost door LD50 op maandag 10-07-2006 om 12:53:08
"Wij verwachtten de megamix, maar de volgende act bleek Rob Gee met zijn gelegenheidsband te zijn. Vooraf stond ik wel positief tegenover dit experiment. Ik rekende op een act à la Neophyte, met iig XTC you got what i need. Het publiek wist niet goed wat ze met de eerste nummers aanmoesten en bleven staan kijken/luisteren. Het geluid was erg slecht, van het scratchen e.d. was niets te horen. Na een plaat of 3 werd er wat gefloten en geroepen. Er verbeterde echter niets, het publiek werd steeds rumoeriger en liet duidelijk merken de act niets te vinden. Een groot deel ging daarop zitten. Rob Gee maakte opmerkingen naar het publiek en opeens klom er iemand het podium op en gaf Rob Gee een klap. Daarop volgende een flinke matpartij, het geluid en licht ging uit en het podium werd leeggemaakt."

Sensation Black 2006 Live Rob Gee:
http://www.megaupload.com/nl/?d=UCSCGLBB
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
dap
038
Gepost door dap op maandag 10-07-2006 om 12:59:07
maar toch een domme actie van die gast? Ook van de groep, laf om met zijn alle op 1 te meppen en schoppen. Was er maar 1 podium/hal dan?
LD50
Gepost door LD50 op maandag 10-07-2006 om 13:01:00
Hehe, ja, in de Arena he. :- ) Gewoon 1 mainstage. Daarom vind ik het gek dat ze die duizenden mensen er toe dwingen naar die rotzooi te luisteren. Sensation staat er al jaren om bekend dat ze experimenteren, zoals vorig jaar Deepack (dacht ik) met een trommel-act (drumstel/afrikaanse percussie). Dat werd ook niet zo gewaardeerd door heel wat mensen, maar ach, dat maakte Deepack dan weer goed met een goede dj-set het laatste halfuur. Dit was gewoon een halfuur lang hardrock. Niks geen hardcore/hardstyle, zelfs geen invloed van hardcore/hardstyle. Niet gek dat het niet gewaardeerd is geworden. Kerel die het podium is opgeklommen zal ook niet meer zo fris zijn geweest nee. ;p
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op maandag 10-07-2006 om 13:02:10
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2006 @ 13:03:13 ]

----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 10-07-2006 om 13:02:46
zegt hij dat?
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op maandag 10-07-2006 om 13:05:57
Quote:
LD50 schreef op 10-07-2006 @ 12:51
(...)
Eerder gewoon een trieste actie van die bandleden man. Ik heb de liveset, kan 'm wel posten, en na elk nummer hoor je heel het publiek boe roepen en de helft van de zaal zat zelfs op de grond. Vind het niet gek dat als je 60euro betaalt voor een kaartje je dan geen half uur lang van die teringmuziek wil horen als je gewoon wil stampen op wat hardcore tracks.

Nee dat zei hij niet maar hij zei wel dit en dan denk ik sjah alsof dat goedpraat dat ie het podium opgaat en heissa loopt te schoppen..
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
LD50
Gepost door LD50 op maandag 10-07-2006 om 13:08:07
Nou, nee, maar ik kan het wel begrijpen dat er mensen zijn die er genoeg van hebben en dan denken; 'ok, ik maak er een einde aan'. :- ) Je betaalt erg veel geld voor zo'n avond en dan wil je niet een of andere gare liveset te horen krijgen. Het verpest heel de sfeer (denk aan de opbouw van zo'n avond).
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2006 @ 13:08:42 ]

----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 10-07-2006 om 13:14:22
Ik kan me best voorstellen dat die pappies er echt niet op zaten te wachten en flink baalden toen ze die muziek hoorden. Maar dan moeten ze maar nadenken en klagen bij de organisatie, niet het podium opklimmen om een paar pappies te klappen.
----------------------------------------
Jos de Boss
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op maandag 10-07-2006 om 13:17:37
Okey daar geef ik je gelijk in, ik snap best dat het merendeel van het publiek er niet op zat te wachten, en ook dat het slecht is voor de sfeer, maar alsnog vind ik het belachelijk dat die gast zo reageert... Als ik strax bij definitie van Dopeheid 10 sta en Def P begint, waar ik ook zeker nie op zit te wachten, ren ik toch ook nie het podium op om Def een stomp op ze bek te geven
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 10-07-2006 om 13:20:28
Ja maar pappie, je weet nu al dat die komt en het is wel hiphop (ook al vind ik het nergens op lijken) en je komt voor hiphop, als ik daar straks ineens Tiesto zie staan word ik ook niet vrolijk.
----------------------------------------
Jos de Boss
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 10-07-2006 om 13:21:37
Het is toch vlak vantevoren pas bekend gemaakt? Al tijd nadat kaarten waren verkocht. En dan is het dus wel verneukeratief als er ineens kutmuziek wordt gedraaid. Maar wat is nou een half uurtje
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op maandag 10-07-2006 om 13:22:01
Zou je Tiesto dan klappen?
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
LD50
Gepost door LD50 op maandag 10-07-2006 om 13:22:37
Juist ja. Je moet je voorstellen dat je net al 3 uur lang heb zitten chillen op Opgezwolle, Jawat, Extince, Osdorp Posse, Klopdokter, Raymzster, Kiddo Cee en dat dan opeens Tiesto zijn tranceplaatjes komt draaien. Daar gaat je sfeer, daar gaat je goede zin en daar gaat je goede avond. Sommige pappies worden dan gewoon locoooo.
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
dap
038
Gepost door dap op maandag 10-07-2006 om 13:23:19
lijkt me koele lineup
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 10-07-2006 om 13:23:30
Ach, nederlanders moeten zich es wat minder druk maken. Wat de boer niet lust dat eet ie niet.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2006 @ 13:23:45 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 10-07-2006 om 13:24:33
haha zeg hem dan goed gek

iedereen eet tog niet wat hij niet lust
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 10-07-2006 om 13:24:58
volgens mij klopt die van mij ook
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 10-07-2006 om 13:25:37
Oh neej haha, het is wat de boer niet kent dat eet ie niet
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
LD50
Gepost door LD50 op maandag 10-07-2006 om 13:25:58
;x
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 10-07-2006 om 13:32:09
Quote:
Swerious_Linez schreef op 10-07-2006 @ 13:22
Zou je Tiesto dan klappen?


Nee dat zeg ik dus, dan zou ik moeten nadenken en klagen bij de organisatie maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat pappies die neiging krijgen.
----------------------------------------
Jos de Boss
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op maandag 10-07-2006 om 13:34:01
Quote:
LD50 schreef op 10-07-2006 @ 13:22
Juist ja. Je moet je voorstellen dat je net al 3 uur lang heb zitten chillen op Opgezwolle, Jawat, Extince, Osdorp Posse, Klopdokter, Raymzster, Kiddo Cee en dat dan opeens Tiesto zijn tranceplaatjes komt draaien. Daar gaat je sfeer, daar gaat je goede zin en daar gaat je goede avond. Sommige pappies worden dan gewoon locoooo.

Dat zou indd kapot zuur zijn, maar dan zou ik ff weglopen en ergens een jonko paffen, maar niet het podium opgaan en hem een klap geven.. mjah de fout ligt hoe dan ook bij de organisatie, nie bij de artiest zelf...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2006 @ 13:38:25 ]

----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op maandag 10-07-2006 om 13:37:41
Quote:
Jos de Boss schreef op 10-07-2006 @ 13:32
(...)
ik kan me er wel wat bij voorstellen dat pappies die neiging krijgen.

ik vind het gewoon dom dat ie het ook echt gedaan heeft...
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 10-07-2006 om 17:36:39
die gasten werden zo zwaar uitgefloten he t sloeg ook eigenlijk nergens op... kom op met die hardstyle hardcore en ga ergens anders knallen met die gitaren
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.