Index / [arch] Battle corner / | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ok ok op jou terrein ga ik je ass kicken beat maakt niet uit bars maakt niet uit eh ok deadline is met kerst succes boy! je gaat t nodig hebben | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
audio? HAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA ait ben benieuwd [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-07-2006 @ 06:22:17 ] | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
heb je wel een mic? | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een xbox headset? | ||
![]() | ![]() |
ja dan kun je die zieke geluidjes tapen Roger Over, attack alfa team, bravo to sqaudleader, squadleader charlieteam is like dead, whats your status? uhm FUBAR!! YOU NOOB!! GET OUT MU CLANNN, dat soort ish | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
FUBAR is mooiste ![]() | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
mag ik in je outro of intro de roffe neger uithangen?![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
ach deadline met kerst, lol dan heb je wel ff de tijd.. | ||
Tudom Lul wat je wil ![]() |
![]() | ![]() |
Haha kunne we lang w8te ---------------------------------------- Wat wil je doen dan? | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tudom schreef op 11-07-2006 @ 22:10 Haha kunne we lang w8te HaHa, ja. Haha. Kunne we idd langg w8te... HahA. (( Sorry, ik vond die reactie nogal lomp... )) [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-07-2006 @ 00:21:25 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
powpowpow ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
nonono | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
hohoho ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
rot is op nerd | ||
![]() | ![]() |
STFU ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
ga vliegen vangen in je tanga string homo | ||
![]() | ![]() |
homo? daar slaapt je moeder naast ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
hahahaha ja doen jo, kan je lachen | ||
![]() | ![]() |
stoned? :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
zal je met de straat gelijk maken... ben wel benieuwd..... suc6 allebei ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
kanker eens allemaal op dan uit dit topic, tot er wel of niet gedropt word. *Steekt tong uit enzo* ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
http://www.dosky.info/files/swf/puppytwister.swf | ||
Danve![]() |
![]() | ![]() |
Whahahaha, hoezo kankerdroog xD ---------------------------------------- Big L: "I wasn't poor i was po' i couldn't afford the O-R" | ||
Index / [arch] Battle corner / |