Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
van ongure/duistere connecties kreeg ik dit opeens voor me bakra: Remix!!! luister als mc kom ik te fake maarnogsteeds krijg ik dates met de freaky freek l2 zo evil bestrijden de bomen einde is over en de dood aan het oosten openmicsesies stranden in het water en voordat ik ga drinken heb ik standaard al een kater ik ben geen gay en je vrouw weet dat het beste want l2n de rauwste rapper houd van lauwe sletjes Ik ben ook een clown chill met een acrobaat pleeg veel op de straat weet dat dat zo gaat digg je zwaar want ik ben een archeoloog want ik deed heel erg goed me best op school met boeken en veel werkstukken en door die studie wil het nu goed op werk lukken ben nuchter en maat dat is kanker gaar en als ik weg ga dan gaat niemand achterna no spang ik stress word geplet op de snelweg geen pret toch zonder fles of een deken bij de arm de pedo dus neuk baby's in hun darm ik ben rijk en commercieel jeeej dus ik schrijf met ali b spreek meer dealers dan ik shoarma eet hou van bamisoep dus ik gooi het in de groep diepe zucht wiet lucht me gevaar zit in mijn broek met je dochter in de ring eyo paas die handoek voornaam pieter die doorgaat met dichten tot nichten in de club mijn voornaam gaan zingen rijmpiet whuut bij voorbaat een wigger niemand wil me kennen waarom doorgaan met spitten zag elfjes nu ben ik door aan het trippen met meer hash in me system wat ik thuis nog had liggen chill ook met dikke wijfen die doorgaan met pillen en me matties die lachen want ze heeft dikke billen escalatie team is wack yo ik was weg ben trug je hebt pech yo want me freestyle blijft nogsteeds drie keer ruk (fiefuuw) want mijn team wordt alleen maar faker en faker je hebt mijn track gehoord nu heb je maar een jaar te leven ik zeg die teven dat we eraan aan het komen zijn ze maken zich ongerust en verlaten met de trein als ik ooit een optreden bijwoon moet ie wel gratis zijn ik heb wijn dus geen beef met alcoholisten op het plijn al sta ik in het donker heb ik nog een zaklamp batterij op die zitten in mijn zak man haar op mijn tanden als ik een kutje lik ik heb geen grappige lines plus ik rock ook een kunstgebit megacolaabo oohw let op de uitspraak hier want als je engels spitt is het toch wel onduidlijk hier voel geen verschil dus wat coke in mijn lichaam en nu loop ik maar wat want ik kan niet meer stilstaan ahmed ik kreeg veel klappen op me ballen dus ik liep de stad in strande bij de wallen en toen was het pas knallen als op ibiza maar toen ik klaarkwam eyo trok ze haar pipa zelfs me keykoord werd genakt door die bitch en me traktor sleutel whula zahbi ahh snitch vieze zemmie gezicht ik breng echt soepie al me hele familie gaat je slope whula rest in piece patreez klinkt space omdat ie de tyfus heeft straigh bi of gay schijt doe het met iedereen ik kan er niet omheen ik heb een ghost acount en het is vreemd want alleen hij brengt echt een dope sound maar de popo praat met me en het gaat wel lekker kappote ruiten maar ze kunnen niet de dader getten als ze mijn naam hebben dan moet ik bommen in hun zaak zetten want ik ben leip als je vader in elkaar meppen tjek hoe ik je moeder rape in een coole steeg pak met 2 handen die koevoek beet en werk dan haar fakking poes om zeep tjek haar bloede freek kep maling aan dikke sletten ik wil chicks in string dus ga ik met sisqo rappen ik ben achtelijk maat nee voor mij is wiet maar niks ik space zo hard dat ik denk dat iemand achter me staat toen brak ik mijn kaak omdat ik was uitgegleden toen de dokter klaar was was ik onder ook besneden ler komt aan als een maagkramp zijn kaak vol met tandplak spitt wack als in een kraakpand of wack als in een strafkamp ik heb geen lief dus voor mij is da het handwerk en met de ovenwarmer hebe ik me penis al gebrandmerkt ik ben een nepper ik kan nie eens rijmen man punclines zijn als mijn vingers verloor mijn handen bij een ramp battles tegen mij is net als stoten op een geile sma je wint het altijd omdat een belg net als een geitje praat ik ben een geval appart ik had geen vrouw dus heb ik een man genakt hij kreeg te maken met een lange jan de halve nacht lag ik in de gracht omdat me douche stuk was ik zat te denken dat het niet dope was dat ie geen kut had ik twijfelde maar ik had me al bedacht geil hoe hij aan me ballen zat leip dat ik geil op die echte mannekracht ik verberg glijmiddel in een aldi tas ik ben die man die vaseline zalfjes bracht l2 dax blueberry en de rijmpiet ik sloop faggets yo want ik ben leip g lerremy mx huussuh en nourdin ik rap niet zo vet omdat surya voorging freaky freek zet die beat op ja en vrees want pascool is gay en stopt zijn piemel in je reet met ekspo patreez en kerkwerper escaleren we ergens in een diepe kelder ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Ait, uitmelken die shit. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
opzich hadden dax en l2n dit idee al voor patreez ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ja represent me freak ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, ik vind deze veel grappiger. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: ik verberg glijmiddel in een aldi tas ![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
ah shit ik ben niet meer origineel!!! dax en l2n hadden dit idee al voor patreez, opzich!! hehe | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahaha ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hahaha dat stukje van nourdin is nog steeds de grappigste.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
haha deze is ook dope. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
die van lerremy ook wel master ---------------------------------------- joahh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahahahah shiiiiiit ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Patreez schreef op 12-07-2006 @ 13:29 ah shit ik ben niet meer origineel!!! dax en l2n hadden dit idee al voor patreez, opzich!! hehe ;p ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Deze is foking ill, hardgelache gek! ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
whahahahahha die teksten, heerlijke parodie dit, deze komt wel in m'n playlist ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
punclines zijn als mijn vingers verloor mijn handen bij een ramp![]() ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
deze is kanker hard ja er zitten ook dingen in die echt kloppen (over de mensen die ik ken dan die erop staan haha) | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
haar op mijn tanden, als ik een kutje lik WHAHAHA battles tegen mij is net als stoten op een geile sma je wint het altijd omdat een belg net als een geitje praat haha [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-07-2006 @ 15:07:47 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ahmed ik kreeg veel klappen op me ballen![]() | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ik space zo hard dat ik denk dat iemand achter me staat ![]() | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Hahaha ik lig dubbel hier Vooral dit stukje Quote: patreez klinkt space omdat ie de tyfus heeft straigh bi of gay schijt doe het met iedereen ik kan er niet omheen ik heb een ghost acount en het is vreemd want alleen hij brengt echt een dope sound Hahah props naar dit ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
zitten lollige stukkies bij, maar kon beter. ![]() jammer van de delivery hier en daar. ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
tekst is te ill. Maar je flow soms niet zo goed als de echte spits ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
dope hoor ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Tekst is echt goe De flow is met momenten haperend, maar ja daar draait het niet om ![]() Nourdin kon wel veeeeeel beter ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
jah ok , maar laat me dan ff het hele verhaal vertellen, gister liet dax me een soort gelijk iets zien, dus ik daccht meteen aan steen - datwilikdoenrauw. dus ik schreef een remix van het stukje van dax om het hem te laten zien. savonds thuis gekomen schreef ik aan een stuk door de rest. hoe dichter bij het eind hoe stonder ik werd, vandaar dat sommige stukken echt vaag zijn. ik werd om 12 uur wakker, en ff stuurde me toen de beat op msn, toen nam ik alle stukken appart van elkaar in 1 keer op. dit is hem dus, en ik vind het leuk dat mensen hem leuk vinden, maar t spijt me als de stemmen niet echt erop lijken, of de flow ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
smoesjes je bent gewoon wack ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
iemand anders, scheld brutus ff uit ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Whehehe ![]() ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
moet ik dan beef gaan maken met iemand anders ? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
nee, maar opdrachtgevers zijn maffiabazen dus daar zou ik ook niet mee fokken ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 12-07-2006 @ 22:46 iemand anders, scheld brutus ff uit fok brutus! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
dat zijn de eckte vaders ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
geen haat please | ||
waarom gaat FF dan met de eer lopen?![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
word, hiphop is liefde ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
maar huusuh heb een gevaarlijke neger al ik heb chuck norris ik kan een poging wagen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 12-07-2006 @ 22:52 waarom gaat FF dan met de eer lopen? ![]() Quote: L2N schreef op 12-07-2006 @ 22:49 nee, maar opdrachtgevers zijn maffiabazen dus daar zou ik ook niet mee fokken edit: oftewel ik ben maar een runningboy en nu niet haten jij ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-07-2006 @ 23:06:02 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
kben geen hater, kwil nog altijd een pint gaan pakke met de WVHO , hehe ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
oh ja fo sho, maar zoals iedereen wil je natuurlijk vooral pieter hebben(crycry), maar die is nog 5weken weg ;p ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Blueberry wat denk je ![]() |
![]() | ![]() |
Ehehhh tantu grappig. Dope remix. Brrapp brrapp ![]() ---------------------------------------- " They not friends, they just friendly " | ||
Real-Weirdo Old Skool Beats FTW ![]() |
![]() | ![]() |
word mayn,egt een tantu grappige remix ![]() | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Ghehe dope![]() ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha aaight thnx he! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
pat deed dax zn flow wel beter na niet om te stoken verder hoor ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2006 @ 14:24:09 ] ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
deze is ook droog: ben nuchter en maat dat is kanker gaar ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
woord ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
veelpleger vieze hater!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] |