Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
bij mij issie al bij 7![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ja ik ga pascal murken en je zult wel zien huus, binnenkort komen die shits met de architecten, popo! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
haal dat bier uit je mond kerel je ziet dubbel ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Volgens mijn instellingen zijn we nu op pagina 4 beland ---------------------------------------- Days to come | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
slowspam topic 117 voor je moerrrr door haar wasmachinedeur die ik plat rijd met mn bolderkar vaders! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
en terecht ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Bewust Redelijk Anders Dan Tietwezens juist ja BRANDT ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
pagina vier vaginas | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 14-07-2006 @ 00:24 pagina vier vaginas andere instellingen, brada.... ik heb 25 posts per pagina... is het gelukt in de Apenheul? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
alleen echte g's rocke 75 posts per pagina.. | ||
![]() | ![]() |
kanker wat is die crunx een wankerrrr ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
waarom dan? | ||
![]() | ![]() |
heb je hem wel is gehoord? morgen vroeg naar kk popo bureau voor een wazig geintje waar ik niks mee te maken heb dus i'm out pz [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2006 @ 00:35:12 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 14-07-2006 @ 00:27 (...) andere instellingen, brada.... ik heb 25 posts per pagina... is het gelukt in de Apenheul? shoepimp rockt geak! de rest zuigt al jenna jameson | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 14-07-2006 @ 00:34 (...) shoepimp rockt geak! de rest zuigt al jenna jameson goed zo, dan heb je er ook vast wat gekocht, ... geak! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 14-07-2006 @ 00:35 (...) haha nah ik doe iniedergeval meer dan alleen maar VSTi's invoegen ![]() Huh? Doe ik dat dan? Misschien heb ik gewoon hardware? Wat is het overigens het verschil... Iets inspelen met een Acces Virus C of met een Z3ta+ VSTi? Beiden synthesizers, dipshit. Beter houd je je mond als je er toch geen verstand van hebt. ;x ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LD50 schreef op 14-07-2006 @ 00:39 (...) Huh? Doe ik dat dan? Misschien heb ik gewoon hardware? Wat is het overigens het verschil... Iets inspelen met een Acces Virus C of met een Z3ta+ VSTi? Beiden synthesizers, dipshit. Beter houd je je mond als je er toch geen verstand van hebt. ;x geintje man niet zo happen ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
slaaptijd spemmerts beter volgen jullie jullie voorbeeld, bijvoorbeeld, jezelf inbeelden dat je bijvoorbeeld slaapt,beeld het je maar eens in ciaociaomopjes | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme is in deze versie de pispaal ik heb geen fok te zeggen want ik ben mad lam, maar bij deze pis ik 'em ook over. powwwwwwwwww ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
hehe go Rem! ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
ben altijd goed in zeiken.. mondje open hyreme! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
hehe jeweet vip, beter ga je lotus europa luisteren achterover liggend op je bed ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
haha word, ga ik ook zeker doen zo ![]() maar mijn favoriet van het album is denk ik Bijt mijn tong af (komt denk ik ook omdat ik Ik wil alleen maar zwemmen teveel heb geluisterd) ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
aight, goede zaak! hm ja ik wil alleen maar zwemmen is wel een lekkere track maar mist toch die van andere tracks waaronder idd bijt mijn tong af, dat is trouwens wel een héél dikke track hoor.. was van plan thom yorke weer een extra luisterbeurt te gunnen maar ga toch ook maar voor dagen van gras. damn wat een album blijft dat ![]() EDIT niet diepgang, ik bedoel melancholiek [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2006 @ 01:09:15 ] ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
vet topic! Er moet meer over ons gepraat worden ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
btw, nu we het er toch over hebben, wat denk je dat Spinvis bedoelt met de tekst van Lotus Europa? dat stuk van die koning is wel duidelijk, maar het stuk dat ie uitelkaar valt enzo niet echt zou hij bedoelen dat ie verlamt is van angst? of misschient heeft het gewoon geen betekenis? ![]() dat nummer is ook erg dope, de beschrijvingen daarvan, geweldig @ noedels: sorry, Spinvis is leuker [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2006 @ 01:16:10 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
@ noedels: ja man, jullie zitten nu zo hoog op de nlhiphopladder dat jullie niet eens meer hoeven te vragen om een boks of een shout-out. @ vip, voor zover ik wist ging het idd over angst ja, maar ik ga 'em zo nog eens checken misschien dat ik er morgen anders over denk. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 14-07-2006 @ 01:13 vet topic! Er moet meer over ons gepraat worden nah je hebt dan noedels hjis ait, ken em verder niet maar hij lijkt me ait, en dan heb je huus ken ik ook niet wel is gezien, hijs ook ait, en eigelijk zijn jullie gewoon ait, verder geen vragen | ||
![]() | ![]() |
ik vind "nog meer apen" van spinvis wel een diepe tekst hebben als we het dan toch niet over mij gaan hebben ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dat maar een vage album, van Spinvis, viel mij tegen .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
yo maar noedels, dat zijn toch 3 tracks? ik heb ze zelf niet maar ben wel op zoek namelijk. dacht tenminste altijd dat het ging om een soort van single met 3 tracks. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
Ik heb geen idee ik had m per ongeluk een keer eentje gedownload toen ik op zoek was naar een ander spinvis nummer maar ik load die song wel effe up voor je dan load jij hem down op jou computer maareuhm ik ging nu net naar bed dus dat doe ik morgen ok? Als ik vergeet PM dan maar efkes good night! [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2006 @ 01:27:41 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
zou ik dan ook een pm van je mogen hebben noedels? dan zal ik de volgende keer wel over jou praten ipv van over spinvis trusten ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Yann Tiersen heerst over Spinvis. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
Yann Tiersen is ook héél erg dope ja, maar niet echt vergelijkbaar vind ik ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Nouja, dat ligt er maar aan he... Welke nummers je wil vergelijken. :- ) ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
wat ik ken van Yann is eigenlijk alleen maar instrumentaal, en ook hele andere instrumentkeuze enzo ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ja is cool man, ik ga ook ff buitenspelen en dan slaapkamerpraktijken. maar tnx alvast, weltrust enzo. (pfft spammers. berichtje was aan noedels) [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2006 @ 01:31:18 ] ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Tsja, andere instrumentkeuze. Dat maakt iets voor mij niet anders... Persoonlijk dan natuurlijk. Ik vind dat je best Opgezwolle met Ali B kan vergelijken, beiden hiphop maar beiden andere instrumentkeuze. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
ja dat is natuurlijk wel zo maar je begrijpt wel wat ik bedoel lijkt me ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Maar natuurlijk. :- ) ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Yann Tiersen moet vaker achter die piano zitten, en minder die andere dingetjes doen [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2006 @ 01:35:17 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Yann Tierssen moet zn bek houden en buigen voor Art Blakley. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
aa ...de legendarische jazz drummer (waar ik nog nooit van gehoord had) | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
http://www.theboombap.nl/theBoards/profile.php?2,1327 ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Goedemorgen, lekker weertje he? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
goedemorgen het is heerlijk het gras is alweer gemaait de tuin gespit en zometeen lekker douchen onder een heerlijke spitt![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |