Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
# het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen # hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats Hou het kort en zakelijk! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Soberheid voor wat man? | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Ik verwijs je door naar de Haiku. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Ah jij bent van de haiku's. M'n stiefvader schrijft altijd haiku's met sinterklaas, haha. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
wtf, ik google het. Het lijkt best educatief zo te zien. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
dan maar 2 slowchats heh ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Spirit ga je nou alles wat je zegt in beiden posten? Damn ,succes. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Hij spamt em! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 16-07-2006 @ 17:58 Welk topic zal het winnen. deze ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 16-07-2006 @ 18:00 Spirit ga je nou alles wat je zegt in beiden posten? Damn ,succes. nee, dat ga ik niet doen ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Ik ben er ook bang voor, ik zet 5 eu op deze in.![]() | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
sukkel d-on sloot de vorige, d-on opent nieuwe ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ja !! lulo !! [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2006 @ 18:07:55 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ja dat is hem nu ook wel duidelijk![]() | ||
![]() | ![]() |
Jup [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2006 @ 18:09:43 ] | ||
Quote: Kapowski schreef op 16-07-2006 @ 18:09 ja dat is hem nu ook wel duidelijk ![]() NEE !!! inpeperen die shit !!! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
zucht | ||
![]() | ![]() |
arme thomas | ||
![]() | ![]() |
Dank u voor uw medeleven, en arme kapowski die last heeft van zn darmen. Ik ga nu eten, aju! | ||
![]() | ![]() |
darmen![]() mis ik iets | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ik verveeeheeeeheeeeel me : - ( ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
beter ga je een beat bakken ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hehe 65 euro rijker.. net een poker toernooi van totaal 20 man gewonnen.. wat ben ik toch goed he ---------------------------------------- joahh | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
mja alleen hoeveel heb je daarvoor verloren maat? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
iedereen moest 2.50 inzetten, en je kon rebuyen.. heb ik 1 keer gedaan dus 5 euro uit de pot is van mij, dus eigenlijk 60 euro winst ---------------------------------------- joahh | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
poker is de shit, gister ook 15 euro gewonnen ---------------------------------------- beng! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
all in met boer 2.. op de turn en river nog 2 2en ![]() ---------------------------------------- joahh | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
haha stinkvent, winnen op River is vies (maar wel lekker als je het zelf bent) ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
poker zuigt, met bivakmutsen bij poker binnenvallen is 10x doper en levert veel meer op![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
niet als ik mijn pipa trek swa ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
jongen tegen de tijd dat je realiseert wat er gebeurd en dat je bedenkt dat je toevallig een pipa bij hebt lig je al gekneveld in een hoekje ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
schiet ik door je bolle hoofd vanuit die hoek.. maakt echt niet uit hoor ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Nou nou nou heren. | ||
![]() | ![]() |
weet je wat gekneveld betekent knaap? ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
vastgebonden.. maar jij weet niet dat ik al 10 jaar op scouting zit hehe ---------------------------------------- joahh | ||
Dus je bent al 10 jaar gekneveld ? gerum ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Ga niet slim doen poppekontje. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik leg de ziekste knopen ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Dat is wel wat om trots op te zijn. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
eigenlijk lul ik maar wat ik kan net een dubbele knoop in mijn veters leggen.. thomas waar in groningen woon je ---------------------------------------- joahh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
De kermis is echt eng, bijna mijn hele msn lijst is leeg. EN JA IK HEB ZAT VRIENDEN ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
LoL, ik woon in een kut gat, 20 km onder groningen. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
dichtbij assen? ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Ga zelf ook naar kermis dan, nerd. Nee zevenhuizen, ik woon naast discotheek pruim, als jou dat wat zegt. En jij dan? | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
assen en groningen.. vader en moeder ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Assen city, kom ik wel eens. Maat van me woont daar, in die achterbuurt. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
blauwe dorp? ![]() ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Zou best kunnen, is het daar ongezellig? | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
wel crimineel ---------------------------------------- joahh | ||